Otzoviki kulübünün bir üyesinden gelen bir inceleme, bu nedenle kişisel amaçlarla bisiklet alırken mağazanın detaylarına derinlemesine baktım.
Belki artılarla başlayalım:
-Minsk şehrinde bu noktanın ilk ve en önemli avantajı mevcudiyetidir. Sadece bu yüzden gerçek şu ki hemen oraya gitmeye değer. Şu anda orta seviye amatör bisikletlerle çok sıkı, özellikle de ortalamanın biraz üzerinde bir seviyeden bahsediyorsak. Orada, markadan ve serilerden, iyi amatör bisikletlerden, profesyonel başarılara uygun modellerden daha fazlasına kadar iyi bir ürün yelpazesine kadar mevcudiyet gerçekten iyidir.
Artıları burada sona erdi. Mağaza her yerde olduğu gibi koşullar sunuyor: - bir yıl garanti (yani, söz konusu olduğunda, o ana geri döneceğiz)
-herhangi bir zamanda ücretsiz bir şey
Genel olarak, tekliflere ve avantajlara son verebilirsiniz. Aynı zamanda ekibi de ücretsiz olarak tartışacağız.
Noktada üç kişiyi fark edeceksiniz.
Tamirci, uzun, tıraşsız, orta yaşlı bir adam (muhtemelen baş satıcı) ve herkesten daha yaşlı kısa bir adam (muhtemelen yönetici - müdür).
Bundan başlayacağız ve mekanikle başlayacağız. Kelimenin her anlamıyla ilginç bir insandır. İnsanlarla nasıl temas kuracağınız size kalmış. Ona karşı hiçbir şikayet yok, sosyalliğine kesin olarak. Özgünlüğü ve deneyimiyle çelişen tavsiyeleri meselesi. Sadece deneyimlerine atıfta bulunarak mekanik açıdan gerçekten saçma sapan şeyler taşıyabilir. Yerleşik teknolojileri (kabloların ve hidrolik hatların dahili kablolaması gibi) sadece yerli teknolojinin daha güvenilir ve daha iyi olduğu gerçeğine atıfta bulunarak sonsuz bir şekilde hafife alabilir. Ve en önemlisi, sadece buna ihtiyacı olmaması. Genel olarak, beyninizi buharlaştıracak, size kaç bin bisiklet tamir ettiğini söyleyecektir, bunun için puan verirseniz - bedavaya mükemmel bir şekilde yapılır. Sorumluluklarına ek olarak (hediye için belirli bir hizmet standardı var ve inan bana orada zayıf ve sıkıcı bir bisiklet yardım seti var) gerçekten bisikleti kazdı, tüm şikayetleri iyice temizledi, açık olmayan anlarda yardım etti ve genel olarak her şeyi iyi yaptı.
Satıcı hakkında konuşalım, en tartışmalı kişilik. Yüzünde sıfır pozitiflik göreceksiniz, etkilenebilir insanlar satın alma sırasındaki şımarık sevinci ve durumu beğenmeyecekler. Beni sadece pasif saldırganlıktan ve alıcıyla açıkça alay etmekten utandırdı. Buna geri döneceğiz.
Sorunlar, evliliğin bisiklette ortaya çıkmasından bu yana başladı. Satın alma sırasında kur üzerinden neredeyse 1 bin dolara bisiklet satın alındı. Yaklaşık altı aydan biraz daha uzun bir süre önce. Öne monte edilmiş bir hava süspansiyon sistemi vardır. Satın aldıktan sonraki ilk hafta, çatal yüksüz ve sürüş olmadan basit bir şekilde havayı boşaltmaya başladı.
Garanti kapsamında döndüm, çünkü genellikle böyle bir sorun fabrikadan geliyor, bu sadece değil, her şey teslimatta oluyor vb. Genel olarak, onu bir haftalığına tamir için götürdüler. Sonuç olarak geldi, herkes bana herkesin nasıl baktığını sevinçle anlattılar, hiçbir şey bulamadılar, her şey yolunda, pompalama için meme ucunda lastik bir conta bulamayan tek şey. Nipelinizi contalı olarak koyduk, yardım etmeliyim. Her şey kesinlikle boşuna ve genel olarak iyi huyludur.
Sorun yarıya kadar çözüldü, dinlenirken inmeyi bıraktı, ancak sakin bir sürüş sırasında çatal tekrar indi ve sert bir şekilde indi. Bir çıkışta neredeyse tüm baskı gitti.
Onu garanti kapsamında tekrar götürdüm, aynı zamanda telefonda hidroliği pompalayıp pompalayamayacaklarını sordum, çünkü fabrika pompalamasından memnun değilim. Buna karşılık, her şeyin fabrikadan iyi gittiğini ve buna girmeyeceklerini söylediler (o zaman para için pompalamak için diğer uzmanlara başvurmaya karar verdim). Çatalın onarımı ile ilgili ikinci ziyaretimde, gözlerimle gülümsemelerle karşılandım ve frenlerin pompalanmasıyla ilgili kelimeleri kendi aralarında açıkta bıraktılar. Sanki onlardan elektrikli arabaya yakıt ikmali yapmalarını istemişimmiş gibi bir atmosfer yaratılmıştı. Bisikleti aldılar, bir hafta sonra sorun bulamadıklarını söylediler, geri alın.
Genel olarak, bir ay sonra onlara üçüncü kez geldim, çünkü sorun ortadan kalkmadı. Satıcı beni gözlerimi devirmiş halde karşıladı ve anladığım kadarıyla yine aynı şikayetle alnıma şöyle diyor: "bisikletiniz garantiden çıktı, arka göbeği değiştirdiniz" sonra bu bisikletin eğlence amaçlı kayak için olduğunu ekledim, onu aştım, ormandaki sığ köklerde bisiklet sürmek seviyeme uygun değil.
Buna karşılık, o ***** olup olmadığına, duygularımı gizlemeden kızıyorum. Kelimenin tam anlamıyla benimle bu detayın oraya gelip gelmeyeceğini, ellerinde olup olmadığını tartışıyordu. Seçimi övdüm, vb. Garanti hakkında hiçbir şey söylemedim. Peki, bu bisikletin profesyonel sporlarda bile ne kadar iyi olduğunu ekledim.
Sonra yönetici çoktan dışarı çıktı ve her şeyin kontrolünü ele geçirdi. Bisikleti aldım, insanca her şeyi açıklığa kavuşturdum ve sonucu vaat ettim. Şahsen onunla bağlantıdaydı, onlara kalıcı olmadıkları premium seviyedeki bir ustanın geldiğini söyledi (çünkü onu korumak pahalıdır ve her zaman gerekli değildir). Her şeyi açıkladı, manşeti değiştirdiklerini ve bunun yardımcı olması gerektiğini söyledi. En komik olan şey, bu onarımdan sonra çatalın açılmasının izlerini gördüm. O zaman ikinci kez hücreye hiç girmediklerini varsaymaya cesaret ettim.
Ne yazık ki, bu sefer sorun çözülmedi, ancak 4 kez 0 sürmeyi umuyorum. Şey ucuz olmasa da, bu pasif saldırganlığı hissetme arzusu sıfırdır. İlkbaharda tekrar ele alacağım, sorun çözülmezse, tüketici haklarını korumak için itiraz yoluyla onlarla şahsen savaşmam gerekecek.
Özetlersek, havalı mevcudiyet nedeniyle sessizce satın almaya gidiyoruz. Satıcıyla iletişim sadece işle ilgilidir. Yöneticiye herhangi bir nitelikteki sorular için. Ve ustabaşı ile istersek kulaklıklarla duruyoruz. Bazen çok komik hikayeler anlatıyor.
Bisiklete binmeye aşina olan insanlar için, bu kişi düz yataklarda yüksek basınçlı bir pompayla sürmenin normal olduğunu kanıtladı, çünkü çatalın herkes için yuvarlanmasına neden oluyor. Tabii ki, satıcı hararetli olmaktan çok, garip bir şekilde destek verdi.. Neden başkaları için sezonda birkaç kez takas oluyor.
Upd: polysport groovy ff küçük çerçeveler için köy iyi görünüyor. Kemerleri özel bir şekilde kavislidir. Aniden kim işe yararsa.
Her şey güzel olurdu ama bisiklet aldığımda modelden çocuk bisiklet koltuğunun kalkmasını istedim.
Upland x 100 27.5'i tavsiye ettiler. Ve ikinci haftadır bu mucize için bir bisiklet koltuğu arıyorum - satın alıyorum, deniyorum - ama doğrudan tekerleğin üzerine oturuyor, çünkü küçük bir çerçevem var - geri veriyorum, vb. Öyleyse tatilin geçeceğini ve çocuğumla hiçbir yere gitmeyeceğimi hissediyorum (
O zaman kesinlikle sandalyenin modelini tavsiye edin, ya da olmasın. Aksi takdirde artık seçilecek güç yok (
Kötü bir ürün yelpazesine sahip olmayan bir mağaza, oldukça ünlü markaların bisikletleri. Personel kibar ve profesyoneldir, nüansları anlatır ve harika tavsiyeler verir. Gerekirse teslimat var. Genel olarak hizmeti beğendim ve bu adamları tavsiye ediyorum. Küçük bir kaşık katran var, satış sırasında bisiklet aramasını asmayı öğrendiler (bir kuruş hediyesi, ama hoş), ama sonunda onsuz eve götürdüler.