Genel olarak her şey yolunda. Ama tek şey "ama" dır. Tamamen gereksiz olduğu ortaya çıktığı için ek hizmetleri asıyorlar ve kasada gerçeği önüne koyuyorlar.
Ameliyat öncesi testler için kaydoldum, telefonda 5.000 dediler, ödeme sırasında tezgahta 20.000'i kaldırdılar, bunu «müşterinin isteği üzerine, kalp eşiğinden şüphelenilen safkan kediler için bir transkript daha yaptıklarını" açıkladılar. Girişlerin dikkati: Genç, doğurgan olmayan bir kedi, mükemmel bir baskıyla, transkriptimi daha fazla yapmamı istemedim. Genel olarak, elbette teşekkür ederim, ancak beyan edilenden 4 kat daha fazla ayrılmak - bu konuda uyarıyorlar ve bu tür ek hizmetlere ihtiyacım olup olmadığını soruyorlar.
Pis klinik, saat 18: 00'e kaydolursun, belirtilen saatte gelirsin, bir saat beklersin ama doktorlar sana boş bir yermiş gibi bakıyorlar (ve beklemeye devam ediyorsun).
Doktorların yeterlilikleri de soruları gündeme getiriyor, ancak en azından aşıları nasıl koyacaklarını biliyorlar. Tedavi için başka bir kliniğe gitmek daha iyidir.
Bir hizmet için iki kez ödeme yapmaya zorlandılar: iddiaya göre karttaki ödeme geçmedi. Ücretlerin geçmişini kontrol ettim - aslında bir hizmet için iki kez ödeme yaptım.
Kan biyokimyasının sonuçları telefonla bildiriliyor, dosyayı postaneye gönderemediler (postayı bırakmış olmama rağmen).
UPD. Bir hafta sonra aradılar ve olumsuz incelemeyi kaldırmalarını istediler (inkar etseler de). Doktorların iş yükünü tahmin etmek gerçekten zor. Ama öncelikle bunun için önceden kayıt yaptırdım, zirveye çıkmamak için ve ikincisi, başka bir şube kliniğinde 15 dakikadan fazla beklemedim.
Bu sabah, 24 Temmuz 2024, saat 10: 20'de kedim için yardım istemek için kliniği aradım. Telefondaki resepsiyonist, doktorun ancak saat 15: 00'den sonra müsait olacağını söyledi ve 10 dakika sonra beni aramamı istedi. Müşteriler genellikle klinikten geri arama alır, ancak görünüşe göre bu klinikte müşteriler ilk sırada değildir.
Çalışacağımı söylediğimde ve beni kendileri arayıp arayamayacaklarını sorduğumda resepsiyonist reddetti. Bu çok çirkin! Bu tutum, müşterilere karşı tam bir özen ve saygı eksikliği gösterir. Klinik yönetimi politikalarını gözden geçirmeli ve müşterilerle çalışmak için daha profesyonel personel istihdam etmelidir