Genel olarak, her şey fena değil, veterinerler kibar ve hayvanları seviyorlar. Ama! Fiyatlara ne oldu?
Kediyi 28.06.2024 tarihinde aşı için kaydettim. Telefonla ve geldiğimde bana fiyatı (yuvarlayalım) 31 ruble olarak söylediler. Muayene ve veterinerle görüşme sürecinde pasaport yapmaya karar verdiler, bu + 4 ruble. Buna göre, nihai maliyet 35 ruble olmalıydı. Sonuç olarak, işlemden sonra bana maliyeti (yine yuvarlayalım) 45 ruble olarak söylediler, yönetici «aşının fiyatı muhtemelen arttı» dedi. Fiyatları bilmeden hizmetleri nasıl satıyorsunuz? Tatsız, bitti.
Mükemmel klinik, Dr. Pavlov Mikhail Eduardovich'e özel teşekkürler, açık ve yapıcı istişareler, köpeğimle birkaç yere gitmedik, sağlık özellikleri var, öngörülen tedaviden sonra çok hızlı bir iyileşme ve komplikasyonsuz, bu önemlidir, bir kez daha çok teşekkür ederim çalışmanız için doktor!
Tüm muayeneler ve eczane ile mükemmel veteriner kliniği. Mükemmel personel. Profesyoneller burada çalışıyor. Modern ekipmanlar. Dr. Kasyanchuk Artyom Petrovich'e teşekkürler
Minsk'teki en iyi veteriner kliniklerinden biri, doktorlar gerçek profesyoneller, muayeneye çok yetkin bir yaklaşım, her şey medeni ve temiz, rahat bir bekleme alanı
İyi günler!
Çevrimiçi danışmanlık için kaydoldum. Doktorla konuştum - Kosyanchuk Artem Petrovich.
Konsültasyon iyi geçti. Doktor sorularıma ayrıntılı olarak cevap verdi, köpek yavrusu hakkındaki endişelerimi yatıştırdı. Önerilerde bulundum. Tüm aşıların zamanlamasını, gelecekte yavru köpeğin sağlığı için olası tüm prosedürleri belirledi.
İletişim başarılı oldu. Teşekkür ederiz!
Önceden randevu aldığımızda bu doktora gideceğim.
Vaat edilen% 5 indirim için iyi yorumlar) Veya kısaca, hayvanın sağlığına doğrudan zarar verecek şekilde delinemeyen hormonlar, minimum muayene yapmadan bile yanlış teşhis için hayvanın nasıl tedavi edileceği hakkında delinmiştir. Kazımayı almadılar, hiçbir şey almadılar, kaşınmamak için bir yaka yapmayı düşündüler ve safça gereksiz enjeksiyonlardan geçmesini beklediler, kaşıntıyı semptomatik olarak giderdiler ve nedenlerini anlamadılar. Ayrıca bebeğin parmağı pençesinde ağrıyordu, insani tedavi yöntemleri reçete etmek yerine, talihsiz canavarın pençesini bir iğne ile açtılar ve bastırdılar, lütfen bunu söyleyerek arka arkaya birkaç teknik fark ettim. Bebeğe, doktora çok teşekkür ettiği için yetkin bir ratolog tarafından başka bir klinikte yardım edildi. Ve burada, bir kemirgeni öldürmek istemiyorsanız, bu ratologları atlamanızı tavsiye ederim.
Evcil hayvanınızı seviyorsanız, yanından geçerken sokağın diğer tarafına gidin.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Doktorun 3 dakikasında - 40r - aslında, teşhis, beklentiler, genel olarak mevcut dünya şampiyonlarının parayı emmede hiçbir özelliği yok, bu konuda eşi görülmemiş zirvelere ulaştılar, ancak Gazileriye'de değil
Yanlış ilaçlar ya da daha doğrusu olanları reçete ettiler. Tutum kendimiz için böyledir, birçok sevecen söz vardır ve tedavi açısından evcil hayvanın etkisi yarı yarıya sıfırdır.
Kolay prosedürler çekilecek ve karmaşık bir şey - profesyonel uygunluk karşısında.
Rektal sıcaklık da ideal olarak ölçülür.
Doktor Mikhail Eduardovich'e ve kedimi dünyadan çıkaran hemşire ekibine teşekkür etmek istiyorum. Kedim pankriatitten hastalandı, en yakın kliniğe 9 can aldı. Bu klinikte kedim öyle bir duruma getirildi ki, artık yardım edemedikleri ve ölüm oranlarına ihtiyaç duymadıkları için birkaç gün sonra kediyi ötenazi yapmayı teklif ettiler. Anladığınız gibi, reddettim ve acilen kediyi Veteriner merkezine taşıdım, ölmüştü. Doktor bizi aldı ve günlük hastaneden bir hafta sonra ayağa kalktık ve şimdi sağlıklıyız ve kilo alıyoruz!
Uzmanların sırları hoş olan güzel bir yer. Dikkatli bir yaklaşım ve kaliteli tedavi için makul maliyet. Çeşitli araştırma ve analizlerin nerede yapılacağına ek olarak bakmaya gerek kalmadan geniş bir hizmet listesi
ORAYA GİTMENİZİ TAVSİYE ETMİYORUM!!!!
Tamamen ruhsuz, kayıtsız bir yönetim.
Sincap ishal oldu ve bunun sonucunda şiddetli dehidrasyon oldu. Minsk'teki ratologlarla, özellikle acil ve acil yardıma ihtiyacınız varsa, sorun var.
Rusya'dan tanıdık bir doktor tuzlu su enjekte etmeniz gerektiğini söyledi. Benim sorumluluğumda enjeksiyon yapma talebiyle Wetmed'e en yakın oldukları için başvurduk.
Size ne olduğunu söylemeye başladılar!!! Aman tanrım!!! Randevu için önce bir ratoloğa gitmeliyiz. Randevu olmadan hiçbir şeye yardım edemezler. Durumu, bir ratoloğa ancak bir gün sonra ulaşılabileceğini açıklamaya başladılar. Telin diğer ucundaki ruhsuz sesin, bize hiçbir şey için yardım edemeyeceklerini tekrar etmekten yorulmadım!!!
Bu kliniğe çok özel bir konuda döndük: yavru kediye serum enjeksiyonu yapmak. Kayıt yaptırdığımda, hizmetin maliyetini özel olarak belirledim, bunun serum olacağını, ön difenhidramin enjeksiyonu ile uygulanması gerektiğini ayrıntılı olarak söyledim. 3 ruble enjeksiyon + sarf malzemesi bana cevap verdi. Geldik, serumu yanımızda getirdik. Yavru kediye 15 dakika sonra 2 aşamada difenhidramin enjeksiyonu yapıldı. Difenhidramin ve peynir altı suyu arasında 15 dakika beklemem gerekiyordu, Yapacak hiçbir şey kalmadı, doktor yavru kedinin sıcaklığını ölçmeyi önerdi: "belki de en azından sıcaklığı ölçmelisiniz?" Sıcaklığı günde birkaç kez kontrol ettiğimizi, bugün zaten ölçtüğümüzü söyledik, "ama yapacak hiçbir şeyiniz yoksa ölçün". Sonra bebeğe serum verildi, yerleştim ve bir an önce eve gittim. Evde zaten çeki inceledim ve 3 * 3 ruble enjeksiyon maliyetine, şırıngaların maliyetine ek olarak, "hayvanın göstergelerini ölçmek" için bizden 7 ruble daha alındığını gördüm. Ciddi misiniz? - Bebeğin kuyruğunun altına bir termometre koyduğu için (bu arada, oldukça kaba) 7 ruble almak için mi??!! Aramam bize, "Neden böyle bir hizmetin bizim isteğimiz olmadan verilmeden önce ne kadara mal olacağı konusunda bizi uyarmadılar?"- yönetici, sitede böyle bir hizmetin maliyetinin ne kadar olduğuna kendimiz bakmamız gerektiğini söyledi ve bu tüm kliniklerde böyle ödeniyor. Basit bir kullanımla bile, maliyeti ana maliyetin neredeyse% 100'ü olan hizmetler empoze edilse bile, daha ciddi bir nedenle başvururken ne beklenebilir? Bu kliniği şiddetle tavsiye etmiyorum.
İğrenç bir klinik. Danışmaya geldik. Kişisel ofisinde beyan edilen yanlış doktor geldi. Ne yapacağını bilmiyor, başkalarına gidiyor ve her şeyi soruyor. Kediden iki kez kan alamadım. Sadece üçüncü seferden beri aldılar. Herhangi bir tavsiye vermediler, herhangi bir kağıt parçası vermediler. Dreadlock'lu doktor kan alıyordu. Buraya bir daha asla bir hayvan getirmeyeceğim, sadece işkence gördük.
Hatırlamayı sadece doktor Kasyançuk Artem sayesinde tamamlıyorum. Gerçekten yetkin bir uzman.
İyi akşamlar. Duyarlılık ve profesyonellik için Victoria'nın yöneticisine minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Her şeyi söyledim, açıkladım, bu tür çalışanlarla iletişim kurmak çok güzel
Zaman geçiyor ama klinik değişmiyor: çok fazla bürokrasi var ama çok az faydası var. Birkaç yıl önce, bu kliniğe bir daha asla gitmemeye karar verdiler - ameliyat dikişindeki kabukların canlı bir şekilde yırtılmasından sonra - anestezi olmadan, böylece hayvan neredeyse bir gün ağrıdan iyileşemedi. Son zamanlarda röntgen çekmek zorunda kaldım - açıkçası, teşhis için pek uygun olmayan korkunç fotoğraflar çekmek zorunda kaldım (veterinerimiz işe karşı bu ihmalkar tutuma çok şaşırdı).
07/13/2024 tarihinde, arka bacakları reddedilerek köpekleri için acil acil yardım istediler. Acil veteriner bakımının sağlanmasını organize ettiği için doktor Artyom Petrovich'e, doktor asistanlarına ve klinik yöneticisine verilen yüksek nitelikli zamanında veteriner bakımı için büyük minnettarlığımızı ifade ediyoruz!
Evcil hayvanınız sizin için değerliyse, bu kliniğe başvurmayın!!!
Kesinlikle umursamayan ve kayıtsız bir tutum.
Aslında, bitmeden bir saat önce artık çalışmıyorlar, doktorlar yöneticilerle birlikte ofiste, hayvansız, raflara bazı kavanozlar yerleştiriyorlar (en azından bazı faaliyetleri taklit etmek için) ve acil yardımı reddediyorlar.
Yanlış teşhis nedeniyle köpeğimi kaybettim, başka bir kliniğe gittim ama zaman çoktan kaybedilmişti. Yazabileceğiniz çok şey var, ama en önemlisi, şu anda orada doktor olarak tedavi ettiği bu kişi, testler nasıl gelip tedaviyi ayarlayacağına söz verdi, hala aramayı bekliyorum.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
О
Ольга
4. seviye şehir uzmanı
3 Temmuz
Dün Pavlov Mikhail Eduardovich'in resepsiyonundaydık. Uzun zamandır bir doktor arıyordum, çünkü safkan bir kedinin dişleri ve kulağı hakkında sorularımız vardı ve başka bir «yüksek sesle» kliniğe yapılan önceki danışmada bize şüpheli öneriler verildi ve genel olarak kedinin hadım edilmesinden sonra ve diğer uzmanlardan kabul edildikten sonra hoş olmayan bir izlenim kaldı ... Özellikle internetteki incelemelere göre Pavlov'u görmeye gittik. Ve bunun iyi bir nedeni var! Hem işini seven ve bunu hisseden bir kişiden hem de bir profesyonelden çok hoş bir izlenim. Tüm sorularımıza ve hatta daha fazlasına, özenli, ilgili, sadece en iyi izlenimlere cevap verdi. Konsültasyonda 40 dakika kaldık. Teşekkür ederim, şimdi sadece size döneceğiz!!!
Başarısız arka ayakları ve ağır nefes alma konusunda yaş faresiyle görüştük, doktor reçeteyi vermeden% 10 kalsiyum glukonat (daha sonra ortaya çıktığı gibi böbrekleri olumsuz yönde etkiledi) reçete etti, geri dönmek zorunda kaldı, sıçanın yaşlandığı ve bir nöroloğu ziyaret etme tavsiyesi olduğu yorumunu yaptı. 2 kalsiyum enjeksiyonundan sonra evcil hayvan daha da kötüleşti, başka bir veteriner kliniğinde canlandırmaya çalıştılar ve böbreklerin başarısız olduklarını söylediler, sonunda evcil hayvan öldü. Sonuçları kendiniz çıkarın, ancak bu kliniği şiddetle tavsiye etmiyorum.
Çok güler yüzlü personel ve rahat bir bekleme odası.
Köpeğimizi hadım etmeye getirdiler, her şey yolunda gitti, çok dikkat edildi, bir hafta sonra dikişleri çıkarmaya geldik, her şey çok iyi gitti!
Fiyatlar birdir, ödeme yaparken sizi üç fiyattan hoş olmayan bir şekilde şaşırtıyorlar!!! kat daha yüksek. Köpeğin pençelerini kesmeyi unuttuk, anesteziden sonra evcil hayvanı aldık, endişelendik ve bakmadık. Telefonda pençelerin kesildiğinden emin oldum. Tekrar gelmek zorunda kaldım. Doktor, damlalık için fiyatı açıkladı. 15 ruble dedi. Ödemeye geldiğimde - 80! Aynı damlalık için 15 ruble ödedikleri bir klinik buldular. Şimdi bu veteriner hastanesi kara listede.
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Алеся
2. seviye şehir uzmanı
2 Temmuz
Herkesin anlaması gereken ilk şey, bu klinikte her adımda «Sizden iyi bir incelemeniz var, bizden% 5 indirim» tabelasının asılı olmasıdır. Buna dahil olan yoldaşlar, evcil hayvanınızın yaşamında ve sağlığında sefil bir% 5 indirime değip değmeyeceğini veya satın aldığınız incelemenizi okuyarak sahipleri onu buraya getirecek olan evcil hayvanın buna değip değmeyeceğini düşünün.
Yöneticiler mutlak bir karanlıktır. İletişim, çatışma durumlarının çözümü, hizmetler hakkında bilgi ve tüketici hakları hakkında temel bilgiler burada tamamen eksiktir. Randevunuzun saatine göre randevu almayı beklemeyin. Her zaman 15 dakika artı beklemek.
Yanımda damlalık solüsyonumu prosedüre getirdikten sonra, size yalnızca ilaçlarını enjekte edebilecekleri belirli bir «kliniğin iç politikası» hakkında bilgi edindim. Tamam, para sorun değil ama yönetici bana bunun nerede yazıldığını gösteremedi.
Deri altı damlalıktan sonra ödediğim ilaç kavanozunun içeriğinin yarısını almak istediğimde (çekin detayı, bütün kavanoz için ne ödediğimi açıkça gösteriyor), yönetici «kliniğe ilaç vermiyoruz» dedi. Yani, parasını ödediğim ilaç hala benim değil, klinikler mi? Bu nasıl oluyor da? Ödediğimi, onlardan satın aldığımı ve zaten bana ait olanı hangi amaçla kendilerine saklıyorlar? Yönetici bu soruma da cevap veremedi.
Müdüre, «Temyiz Yasası'nın 24. maddesinin 2. fıkrasına göre, kuruluşun, bireysel girişimcinin başvuranın ilk talebi üzerine bir yorum ve öneri kitabı sunmakla yükümlü olduğunu bilmeyen sarışın bir kadınla yönetici ile brifing vermesini şiddetle tavsiye ediyorum (şimdilik sadece tavsiye ediyorum). Aynı zamanda, başvuru sahibinden bu kitaba giriş yapma ihtiyacına neden olan kimlik belgelerini veya nedenlerin açıklamalarını veya bu kaydın olası içeriği hakkında önceden bilgi talep etmek yasaktır.»
Sarışın resepsiyonist, "nedenini açıklamadan şikayet kitabını veremeyeceğini" söyledi, beni «oturmam için beklemeye» gönderdi, on kez orada ne yazacağımı sordu ve ancak yukarıdaki yasadan bahsederken şikayet ve öneri kitabını aldım, ki bu ilk seferden çok uzaktı.
Klinik, bu arada, yasaya göre olması gerektiği gibi, ikamet adresimde (şikayette belirttiğim) kuruluşunuzun yönetiminden şikayet ve öneri kitabındaki yazıma yazılı bir cevap bekliyorum.
Görünüşe göre, bazı, umarım, en azından bir veteriner kurumundan yeni çıkmış olan doktor asistanları, şüpheli bilgilerini uygulamaya ve şehirdeki en düşük fiyat etiketi ile kliniğe getirdiğiniz evcil hayvanlarınıza ellerini doldurmaya geldiler.
Deri altı damlalık koyma (ilacın yarısını ayaklarıma ve hastanın üzerine dökerek) ve pomeranyalıya enjeksiyon yapma (ceketin altında dev bir kan izi bırakarak) sorunu bu kurumun seviyesidir.
Bu organizasyondaki tek yeterli ve profesyonel çalışan doktor Pavlov'dur. Ona hiçbir sorum yok, ama ne yazık ki, onu ziyaret etme zevkinden vazgeçmem gerekecek, çünkü bu kadar beceriksiz yöneticiler ve genç bal personeli ile başka bir iletişime dayanamayacağım, ancak Veteriner Merkezi'ni ziyaret ederek evcil hayvanlarımın sağlığını ve yaşamını riske atmayacağım.
Doktor Kasyanchuk Artem Petrovich'e minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! Bulunduğumuz diğer iki şube kliniğinden, doğru tedaviyi sadece siz yazdınız!!!❤️🐈
Orijinalini göster · Русский
2
Kurumun yanıtını göster
Валерия
7. seviye şehir uzmanı
9 Ağustos
Küçük ama rahat ve işlevsel bir merkez. Gerekli olan her şey var ve hastane hissi yok, sanki arkadaşlarımızı ziyaret ediyormuş gibi geliyoruz. Doktorlar yetkin ve yetkin, evcil hayvanlara ruh ve sevgiyle davranıyorlar. Çalışmanız için teşekkür ederiz ve doktor Artem Petrovich'e özel teşekkürleriniz!
Olası olumsuz geri bildirimlere rağmen (diğer tüm kliniklerde de buldum), klinik bize oldukça yakın olduğu için kedimizi çok kötü bir durum nedeniyle veteriner merkezine götürdük. Yerinde bize kediyle birlikte olduklarını açıkladılar, karar yollarını anlattılar ve anlaştıktan sonra hemen kalp ultrasonuna (yaş kedisi) götürüldüler, kan testi yaptılar ve sonuçlara göre (bizimle anlaşarak) ameliyata gönderildiler. Anesteziden sonra kedi uzun süre kendine geldi, ancak bu konuda bize yardım ettiler, bu durumda serbest bırakmadılar. Tüm ilaçları yerinde satın aldılar. Evet, çok şey verdik (her şey için 420 ruble). Ancak böyle bir ameliyattan sonra kedimiz hayatta ve iyi durumda olduğunda, dişlerinin yarısını çekip geri kalanını temizlemesi gerektiğinde bu o kadar önemli değildir
Resepsiyonist kız çok hoş, birkaç gün üst üste ameliyattan sonra aradı ve durumu sordu, herhangi bir sorunuz olup olmadığını sordu
Ağustos ayında iltihaplı diş etleri nedeniyle tekrar kliniğe gitmek zorunda kaldım. Bu sefer başka bir doktor vardı. Röntgen için gönderdiler, ilaç ve merhem yazdılar. Ne yazık ki, bir ay içinde hiçbir şey değişmedi ve tekrarlanan alımda diş etindeki neoplazmın cerrahi olarak çıkarılması reçete edildi. Ameliyatı kendilerinin üstlenmemeleri üzücü ama yerinde doktorun karşılaşılabilecek zorlukların neler olduğunu anlaması ve bu tür vakalarla çalışmamaları iyi bir şey. Kediye bir kez daha işkence yapmadık
Personeldeki herkes hoş insanlar
UPD: Maalesef yeni bilgiler nedeniyle yıldızı kaldırmak zorunda kaldım. Tümör, bir nedenden dolayı doktorun çıkarıldığında görmediği diş kalıntısının arka planına karşı ortaya çıktı. Bazı nedenlerden dolayı diğer doktorlar, çıkarılma ve tümörün ilişkili olabileceğini varsaymamışlardır. Kendiniz de uyanık olun. Tuhaf görünen deliğe odaklanmamak bir hataydı
Görünüşe göre o doktor artık çalışmıyor, onunla bir daha tanışmadık
9 Eylül akşamı kobayın akut ağrısıyla döndüm. Ne yazık ki domuz kurtarılmadı, sıcaklık ölçümü sırasında öldü. Çoğunlukla doktora şikayette bulunulmuyor, ancak ölüm nedenini belirtmedi. (Bu arada acil randevuları yok. Kayıt yaptırmış olmama ve kayıt nedenini belirtmeme rağmen tam zamanında kabul ettim.)
Bir aile üyesinin ölümünden sonra, o kobay olmasına rağmen şoktaydım. Şimdi orada her şeyin çok garip bir şekilde organize olduğunu anlıyorum.
Cesedi bana iade ediyorlar ve yakıldıklarını söylemiyorlar. Yakılmak istiyorum, seçenekler bana söylenmiyor. Sonuç olarak, domuzcuğum en ucuz şekilde ve diğer hayvanlarla yakıldı. Bireysel bir ölü yakma olduğunu ve bana teklif edilmediğini nereden bilmeliyim? Evet, onlara 300 rubleye mal oluyor, ama orada olduğunu ve sonunda külleri almayacağımı bile bilmiyordum.
Bu beni en çok üzüyor
Çok iyi bir veteriner kliniği! Sakin, hoş bir atmosfer, kayıttaki hastalar ve saçma sapan bir şey yok. Doktorlar Zhdanovich Sergey Alexandrovich ve Alekseeva Alina Mikhailovna'ya büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Çok özenli kalifiye doktorlar, her şeyi anlattılar ve açıkladılar, tedaviyi reçete ettiler, iyileşeceğiz :)
Resepsiyonist ve köpeğimize enjeksiyon yapan kız da çok cana yakın ve özenli kızlardır. Bu klinikteki her şey yolunda :)
Temmuz 2022'de fareyi getirdim.
Tümörlü.
Bu benim ilk sıçanımdı ve sıçanlardaki tümörlerin ne olduğunu pek bilmiyordum.
Spoiler uyarısı: Ameliyat edilmeleri gerekiyor, kendileri çözülmüyorlar.
Bu yüzden, bir rotolog (fareleri tedavi eden bir doktor) olan bir kliniği Google'da aradım.
Ultrason geçirdik ve dikkatimizi 7 gün boyunca tablet içmemiz için reçete ettiler ve sonra çözülmezse ameliyat olmak için geri döndük (((
Eve geldim, farelerdeki tümörler hakkında Google'da aradım ve sonunda hap verdiğimi öğrendikten sonra tapınakta döndükleri başka bir kliniğe götürdüm.
Muhabbet kuşumuza profesyonellik, hızlı ve doğru tıbbi bakım sağladığı için doktor Kudma Angelina Stanislavovna'ya büyük teşekkürlerimi sunuyorum! Çok teşekkür ederim!
08/20/23 tarihinde kediyi (7 ay) kusma ve ishal nedeniyle tedavi ettim. Ultrasonda mide ve bağırsaklarda enflamatuar sürecin olduğu ortaya çıktı; gastroenterit teşhisi kondu. Veteriner hekime göre sonuç hakkında genel bir kan testi yapıldı "uzaya uçabilirsiniz" ve kan verileri e-postaya gönderilecek. Yavru kedinin teşhisi ve durumu göz önüne alındığında, herhangi bir yardım sağlanmadı. Her şeyden önce fiziksel olarak uygulanmalıydı. çözelti ve glikoz. Öngörülen tedavi: ranitidin - satışta değil, üretilmiyor; kusmaya karşı sereniya, emekli bir kişi için 420 ruble için karşılanamaz bir fiyattır. Sonuç olarak, tanı göz önüne alındığında, kendim tedavi aramak zorunda kaldım. 23.08.23 tarihinde veteriner hekimiyle tedavisini koordine etmek için Veteriner Merkez'i aradım. Resepsiyonda bayan, veterineri telefona davet etmeyi kategorik olarak reddetti; Ayrıca analiz sonuçlarının neden hala e-postaya gönderilmediğini açıklayamadım. Tekrarlanan taleplerimden sonra bana gönderildiler. Analiz, monositlerde (ve bunlar beyaz kan hücrelerinin elementleridir) neredeyse iki kat artış ve hemoglobinde 71 birim artış gösterdi. Yukarıdakileri dikkate alarak, sonuç birdir, müşteriden sadece para alınır ve tedavi edilmez.
Kayıt için kliniğe kediye enjeksiyon yapmak için geldim. Randevuda getirdiğim ilaçlarla bana enjeksiyon yapamadıkları ortaya çıktı ve aynı ilaçları kliniğin kendisinden bir kez daha almam gerekiyor. Soruma, ama aslında neden bir kez daha ilaç satın almalıyım, eğer bende varsa ve kapalı steril ampullerde, eczaneden reçeteyle satın alınmışlarsa bana cevap veremediler. Görünüşe göre böyle kuralları var. Telefonda bana bunu söylemediler, ancak hangi ilacın enjekte edilmesi gerektiğini belirtmiş olsam da. Dahası, yerinde yöneticiye neden uyarılmadıklarını ve neden enjeksiyon yapamadıklarını sorduğumda, yönetici böyle bir kural olduğuna şaşırdı ve gitti
neden ilaçlarımı kullanamadıklarını açıklığa kavuşturmak için. Buna göre, yöneticinin bu şaşırtıcı kuralın farkında olmadığı sonucuna varıyorum. Zamanımı harcadılar, ne affedersiniz ne de özür dilerim, normal bir açıklama da almadım. Başka bir klinikte ilaçlarımla herhangi bir sorun yaşamadan enjeksiyon yaptılar.
Sevgili bir aile üyesinin beni büyük parayla nasıl mahvettiğine dair geri bildirimimi bırakmak istiyorum.
Kediyi ameliyat ettiler, meme bezinin tümörü. Geçmişi bilerek (kedi uzun süre öksürdü, tedavi sonuç vermedi, ameliyattan önce öksürüğün korunduğu da söylendi). Bazı nedenlerden dolayı, uzman uzun süreli öksürüğü tümörle karşılaştırmadı ve röntgen yerine ameliyattan önce kan testi yaptırdık.
Ameliyattan 9 gün sonra kedi boğulmaya başladı. Burada, onunla daha fazla alay etmediğiniz, hemen başka bir kliniğe gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim! Orada röntgen çekildi ve kedinin akciğer neoplazisi olduğu ortaya çıktı. Akciğerlerinden geriye hiçbir şey kalmadı, nefes alacak hiçbir şeyi yoktu. Bu nedenle ilk soru şudur: Diz üzerinde baldadan testler mi yazıyorsunuz? Akciğer kanserinin son aşamasındaki bir kedinin sadece kolesterolün yükseldiği mükemmel kan testi nereden geliyor????
İkinci soru. İkinci kliniğin uzmanları, ameliyat sonrası sütürden, iç durumundan şok oldular. Size bir daha asla hitap etmeyeceğim ve başkalarına tavsiye etmeyeceğim.
Kuşbilimci Litvinova Daria'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Kedilerin hırpaladığı ve büyük yaraları olan ve kuyruğu kopmuş bir güvercinle kliniğe gittim. Bölgemde kuşbilimcinin kabul ettiği bir klinik olduğu için çok mutluyum. Daria Dmitrievna'nın çok nazik ve yetkin bir doktor olduğu ortaya çıktı.Tüm randevular yapıldı ve güvercin iyileşti, kuyruğu büyüdü ve her gün beslenmeye geliyor ve beni ve bu kurtuluş hikayesini bilen komşularımı memnun ediyor! Bu doktoru tavsiye ederim! Teşekkür ederiz!
Bodrumda, birkaç ofis için bir klinik olduğu ortaya çıktı. Web sitelerinde belirtilen hizmetlerden pratik olarak hiçbir şey çıkmıyor. Ve hem diş hekimi hem de göz doktoru, vb. İle belirtilirler. Birkaç terapist, evet birkaç sağlık görevlisi: sigara içilmiş ve deneyimsiz.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
N
6. seviye şehir uzmanı
19 Kasım
Neredeyse bir yıldır hizmet veriyorlar. Çok iyi bir merkez ve doktorlar, geniş bir hizmet yelpazesi. İnternette bir kayıt olması da çok uygun.
Pazar sabahının erken saatlerinde, kedinin garip bir durumunu ve kuyruğunun altında irin olduğunu keşfettim – fistül oluşumu ile paraanle bezlerinin iltihaplanması. Panik içinde Pazar sabahı çalışan tüm klinikleri aramaya başladı. Acil bir veteriner hekime danışmak istedim. Pazar günü - bunu bulmak neredeyse imkansızdı.
Basker ve ben bir saat içinde hızlı ve profesyonel yardım aldığımız için Vetmedcenter'a çok minnettarım. Özellikle veteriner hekimler Mazurkevich Yegor Rostislavovich ve Krystyna Maksimovna'nın verdiği yardım için minnettarız.
İrini temizlediler, tedavi ettiler, analiz için kan aldılar ve evde nasıl tedavi edeceğimi anlattılar.
Ancak ertesi gün yaraların tedavisi için bir hizmetin olup olmadığını öğrenmek için merkezle kendim iletişime geçtim. Yönetici her gün için zamanı seçmeye yardımcı oldu.
Her gün sms yoluyla, içinde bulunduğum stresli bir durumda bunun uygun ve iyi olduğu kaydını hatırlattılar.
Olduğunuz için teşekkür ederim! Yöneticilere telefonla destekleri ve tavsiyeleri için teşekkür ederiz. Yaraları bir hafta boyunca niteliksel olarak tedavi eden ve her şey sorunsuz bir şekilde iyileşen doktora ve doktor yardımcılarına teşekkür ederiz. Tüylere anlayışla davrandığınız ve onlara nerede veya neyin zarar verdiğini söyleyemediklerinde yardım sağladığınız için teşekkür ederiz. Teşekkür ederiz!
Bu şubedeydim, hem doktorun hem de yöneticilerin çalışanlarının çalışmalarını çok beğendim. Çok arkadaş canlısı ve kibar bir ekip, işlerini iyi biliyorlar, tüm sorularımı cevapladılar ve hem tıbbi tavsiyeleri hem de faydalı tavsiyeleri paylaştılar. Kedim, tuhaf olmasına rağmen, muayenehanede, doktorların iyi yaklaşımıyla çok terbiyeli davrandı, hırlamadı, kırılmadı, elbette tıslayabildiği anlar oldu, ama bu yüzden çok şaşırdım, çünkü kedim benimle bile bu kadar şefkatli davranmıyor. Ayrıca fiyatlarla bu klinik beni hoş bir şekilde şaşırttı, fiyatlar yeterli, bazı veteriner kliniklerine kıyasla doğrudan çok hoş, kliniğin kendisinde kediler için ürünler var, bu yüzden muayenenin sonunda kedim için nefis yiyecekler bile alabildim) Memnun kaldık, iyi bir tedavi ve unutulmuş bir nefis ile (kedicikteу️).
Ameliyattan sonra iyileşmeyen yara izi nedeniyle yeni bir evcil hayvanla randevudaydık. Artılarla başlayalım: Doktor ve asistanı köpeğe çok dikkatli davrandılar, doktora giderken yaralanma olmadı. Resepsiyonist kız çok özenli ve gerçekten yardım etmeye çalıştı. Evcil hayvanın nasıl olduğunu öğrenmek için 5 gün sonra ararlar.
Dezavantajları: muayene yatıyordu. Gereksiz testler atamaya çalışıldı. Evcil hayvan muayene masası işlenmez.
Doktor randevusunda, bunun aşırı maruziyetten alınan yeni bir evcil hayvan olduğunu ve hadım edildikten sonra iyileşmeyen dikiş konusunda endişelendiğimi ve ayrıca köpeğin yiyecek değişikliği nedeniyle dışkıda hafif gevşemeler olduğunu belirttim. Doktor dikişi inceledi, üzerine antibiyotik spreyi sıktı ve battaniye giymesini söyledi. Dışkı bozukluğu ile ilgili olarak kan bağışı yapılması ve ultrason yapılması önerildi, bu randevuları parayla safkan boşanma olarak görüyorum, hatta korkutmak için bu manipülasyonları yapmayı reddettiler.
Doktor evcil hayvanı normal olarak inceleseydi (sıcaklığı ölçmek, karnı hissetmek ve dinlemek, cildi incelemek, eklemleri incelemek, dişleri, gözleri incelemek vb.) Para kazanmaya çalıştığım için bunu saymazdım. Doktorun masasında yiyecek değiştirme öyküsü olan bir köpek kesinlikle kendini iyi hissediyordu, muayene sırasında güvenlik ağı dışında testler için hiçbir neden yoktu.
Çok sevdiğiniz birini buraya getirmenizi tavsiye etmiyorum. Çünkü bunlar sadece evcil hayvanınızın sağlığı için risklerdir.
Fiyatlar çok ısırıyor!!
Ultrason ve testlerden sonra köpeği tedavi etmek için ne alacağınızı öğrenmek için, reçeteyi yazmak için tekrar danışmak için para alıyorlar, her yerden para alıyorlar
Bugün Grushetskaya Elena'nın kardiyoloğunun randevusunda West Archibald ile birlikteydik:
net öneriler; davada muayene ve evcil hayvana karşı çok dostane bir tavır 💫
Bugün Darya Dmitrievna'nın doktorundaydık, her şey süper hızlı ve temizdi, bebek gıcırdamadı bile
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
י
יוליה לפנד
3. seviye şehir uzmanı
17 Ocak
Muayenenin yapıldığı ofiste, aydınlatma lambalarının gücü düşüktü, muhtemelen elektrik tasarrufu sağlıyordu, doktorun ofisinde böyle olmamalıdır.
Hayvanı düzgün bir şekilde incelemeden hemen testi geçmeyi teklif ediyorlar. Hayvanın kulağını incelemeye çalışırken cihaz çalışmadı (içindeki LED), başka bir ofisten bir cihaz arandı, diğer cihaz da çalışmıyordu. Sonuç olarak, teşhis basitçe testlere dayanarak verildi. Amaçlandığı gibi, kullanamayan ilaçlar satın alındı, ikinci bir yüksek kaliteli muayene ve tedaviyi ayarlamak için başka bir kliniğe başvurdular. Bu kliniğe artık güven yok, daha önce başvurmuşlar ve doktorlardan memnun kalmışlardı.
Görünüşe göre klinikte personel akışı gerçekleşiyor, daha önce klinikte çalışan doktorlardan hiçbiri kalmadı.
Veterinerlik merkezinin doktorlarına ve tüm çalışanlarına büyük şükranlarımı sunmak istiyorum! Sevgili yavru kedim için bir klinik aradığımda evimin yanında olduğu için size geldiğim için çok mutluyum. Burada profesyoneller çalışıyor ve işlerini seven, hayvanları seven, her zaman yardım etmeye hazır olan ve bunu niteliksel olarak yapan nazik ve samimi insanlar var. Evcil hayvanımın biraz sorunlu olduğu ortaya çıktı, ancak kısa sürede tedavi edebildiler. Bu hizmetten sonra herhangi bir sorunuz için iletişime geçeceğim ve sadece buraya ulaşacağım. Bir kez daha çok teşekkür ederim! Lütfen iletişime geçin, memnun kalacaksınız!
Orijinalini göster
5
3
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
18 Eylül 2022
Bu kliniği farelerle bir kereden fazla ziyaret ettiler. Doktor Topaç M.M. yeterince genç yaşta olmasına rağmen, bir profesyonel ve işini seven bir insandır. Uzun yıllar boyunca ilk kez, klinikten evcil hayvanlarımı tuttuğum için aradılar ve ameliyattan sonra hayvanın durumunu sordular, beslenme, tedavi ve uygun bakım konusunda tavsiyelerde bulundular. Bu kliniğe başvurmanızı şiddetle tavsiye ederim. Yerinde ultrason yapacaklar, testler yapacaklar ve gerekli tüm manipülasyonları hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirecekler.
Çevrimiçi kaydı silin. Yer yoksa size çevrimiçi kayıt yaptırmanın anlamı var mı? Sistemi kurun. Aslında reddettiler, hayvanın kritik durumda olduğu başka bir gün önerdiler