Tekerleği kırdım, hangi lastiğe gideceğimi seçmek için zaman yoktu, bu en yakın olduğu ortaya çıktı, bariyerin önünde 5 dakika durdu, içeri girmek istemediler, «ustalar» çalışmaya başladıktan sonra 30 dakika beklediler, daha sonra ortaya çıktığı gibi, «usta» tekerleğin basınç sensörünü kırdı, kendi pahasına tamir ettiğini söyledi, bir süre sonra tamir etmediği ortaya çıktı, sadece diski yapıştırdı, kırılan tekerleğe gelince deliği kapattılar, vidayı çıkardılar, ancak bir gün sonra tekerleği kırdılar, Tekrar inmeye başladım, başka bir lastiğe gittim, orada engellilerin sizin için böyle yaptıklarını tartıştım, bu ifadeye tamamen katılıyorum. Buraya bir daha dönmeyeceğim ve kimseye tavsiye etmiyorum.
Sitede lastiklerin olduğunu, siparişin kabul edildiğini ve ardından sessizliğin olduğunu yazıyorlar. Günün sonunda, aslında lastiğin olmadığını duymak için onları kendisi aradı. Suçlular, potansiyel alıcılardan paha biçilmez zamanlarını aldıkları, çevrimiçi ticaret fikrini utandırdıkları ve itibarsızlaştırdıkları için bilerek güvenilmez reklamlar yayarlar. Bence normal internet satıcılarının bunun için toplanmaları ve toplu olarak onlarla bir şeyler yapmaları gerekiyor.
İnsanların burada kimin çalıştığını anlamadıklarını ve ne yaptıklarını anlamadıklarını yazmalarına şaşmamalı.
Lastikleri nasıl satın alabilirim ?
Geri aramazlar
Çevrimiçi siparişe yanıt vermiyor