İyi günler, şikayet özellikle bu mağazaya değil, internet hizmetine yöneliktir. Üç gün içinde sipariş verdim ve her seferinde bana siparişin bir kısmının eksik veya hasarlı olduğunu ve bu nedenle siparişin toplanamayacağını söyleyen bir cevap geldi. Daha sonra, prensipte pozisyonların mevcut olmadığı ve uygulamada bir arıza olduğu ortaya çıktı. Bu ayrı bir konuşma, ancak diğerine karşı bir şikayet. Winlab çevrimiçi mağazasından beni aradılar. Sessizlik de kendilerini tanıttılar. Kibarca birkaç kez tekrar sordum "Merhaba?", "Dinliyorum". Yanıt olarak çalışan, konuşmasına izin vermediğimi söyledi. Yine kibarca tüpte sessizlik olduğunu açıkladım. Bana "gerekli tüm bilgileri kişisel hesabımdan alacaksınız" yanıtını verdiler ve telefonu kapattılar. Bence bu özel bir kabalık. Her zaman Winlab'ın hizmetlerini kullandım ve böyle biriyle hiç tanışmadım. Çok tatsız. Lütfen bunu çözün