Ne yazık ki bugün bu şubede küstahlık ve kabalıkla karşı karşıya kaldım. Eczanenin iki çalışanı bana bağırma hakkına sahip olduklarına karar verdiler - bu ilki, eczaneyi ziyaret edenlerle - bu ikincisi. İddiaları şuydu: "Neden hemen eczaneye gelip malları getirmediniz?" ve "Gönderdiğiniz şey hakkımızda bir şikayet gibi görünüyordu»
Birincisine cevap veriyorum: Hastayım ve malları satın aldığımda onu eve getirdim, açtım, faydalandım, bir şeylerin yanlış olduğunu fark ettim ve yatak istirahatim olduğu ve bir kavanoz uğruna eczanelerde acele etmek istemediğim için önce durumu bulmaya karar verdim — neyse ki bizde ve sizde 21. yüzyılda internet var ve bir bot, bir site ve bir uygulama var. Sizce hangisini seçeceğim? Yataktan bir açıklama yazın, doğru olanı nasıl yapacağınız veya hastayı eczaneye nasıl koşacağınız? Elbette ilki. İddia garip ve alakasız.
İkincisine cevap veriyorum: dosyayı ekliyorum. İlk mektubumda "eczanenin suçu bu» hakkında en azından nerede bir kelime var? Doğal olarak, eczanenin sadece bir distribütör olduğunu ve başka bir şirketin malının olduğunu biliyorum. Evliliğimi bildirdim ve parayı nasıl iade edebileceğimi açıkladım. Hepsi bu!
Soruların işlenmesini çalışanlara nasıl aktardığınız, ikisiyle bire çıkmaya karar verdikleri hakkında hiçbir fikrim yok (ikincisi ofisten çıktı, görünüşe göre ikisiyle basmak daha iyiydi ve or daha yüksekti). Veya onlar için "itiraz" = "şikayet". Bu yüzden burada artık ifadelerle değil, zihinsel sağlıkla çalışmak gerekiyor.