2012 yılında bu ağın kuruluşundan bu yana Vastovill mağazalarının sadık bir hayranıyım, bu süre zarfında her gün iş yerinde sipariş vermemiz de dahil olmak üzere şehrin farklı bölgelerinde yaklaşık 1300 sipariş vermeyi başardım. Her yerde her şey her zaman harikadır, elbette bazen pervazlar vardır, ama nerede olmazlar? Bu madde dışında harika.
Ben içtenlikle anlamıyorum ve Zevkville yönetiminden kamuoyundan bir yanıt talep ediyorum, bu Darkstore'un varlığına nasıl izin veriyorsunuz, ağınızın tüm kalite standartlarını en açık ve umursamaz bir şekilde görmezden geliyorsunuz? Her seferinde destek, bu Darkstore'un çalışanlarıyla (totoloji için özür dilerim) eğitim çalışmaları yapmayı vaat ediyor, ancak hiçbir şey değişmiyor ya da daha doğrusu daha da kötüleşiyor. Stoktaki mal yelpazesi aydan aya azalıyor, bir kerede birkaç parça sipariş etmek için (emtia kıtlığı zamanlarında olduğu gibi) en çok satanlar için bir düşüş beklemeniz gerektiği noktaya geldi. Bir yıldır "daha fazlasını getir" düğmelerine basıyorum - bir daha işe yarayana kadar. Mallar genellikle bayattır - elbette destek, değerlerini iyi niyetle puan veya ruble olarak iade eder, ancak bu sistematik olarak gerçekleştiğinde bu tamamen vahşidir. Evime arabayla 7 dakika, bisikletle 10 dakika gitmeme rağmen hiçbir zaman 1 saatlik süreyi karşılamadılar. Sonuç olarak, kurye sayısını artırmak yerine 2 saat teslimat yaptılar. Siparişlerde sürekli bir şeyler yanlış gidiyor ve destek soruşturmasının gösterdiği gibi, bunun nedeni her zaman toplayıcıda suçlanıyor. 50 kez eksik mallardan sadece iki kez kurye yanlış şeyi aldı ya da unuttu, diğer 48'i bu karanlık şirketin toplayıcılarının söveleridir. Asla yeşil fiyat etiketleri yoktur. Genel olarak, bu madde diğerlerinden kökten farklıdır. Ve sokakta olduğu göz önüne alındığında. Mağazalardan Ivanteevskaya çok sınırlı bir ürün yelpazesine sahip sadece küçük bir Mıknatıs var, o zaman bu karanlık mağazanın hizmet seviyesindeki düşüşle birlikte varlığımız giderek insani bir felaketin özelliklerini kazanıyor. BB yönetimi, 21 incelemeye göre 1,0 derecelendirmesini gerçekten karıştırmıyor mu? Bence neler olup bittiğine dair oldukça açık sözlü bir tanıklık. İkna edici bir şekilde, tüm alıcılar adına bu karanlık mağazayı kapatmanızı veya küresel olarak yeniden yapılandırmanızı rica ediyorum, aksi takdirde maalesef 13 yıllık mükemmel işbirliğinden sonra Zevkeville'de satın almayı bırakmanız gerekecek, çünkü buna daha fazla katlanmak maalesef imkansız.
Fırsat olsaydı, koyardım - 100. Şımarık yiyecekleri teslim etmek için insanlara ne kadar saygısızlık edilmeli?? Umarım yukarıdaki kılavuz bu mağazadaki kılavuzla ilgili bir şeyler yapar. Utanç verici