Bir yıldız bile koymak üzücü. Yöneticilerin çalışmaları sadece iğrençtir ve bu hafifçe söylenir. Kimseye bu şirketle iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum.
- İletişim bilgilerini birkaç kez karıştırdık
- Siparişin üzerinden yaklaşık 5 ay geçti, ancak DSÖ hala orada
Her şey üretim süresinin ilan edilenden çok daha uzun sürdüğü gerçeğiyle başladı.
Menteşelerimizi ve tutamaçlarımızı koyduğumuz tartışıldı, ancak ilk kurulum denemesi sırasında bu bilgilerin kaybolduğu ortaya çıktı. Kapıda diğer menteşeler için kesikler yapılmıştır.
Bir ay ve ikinci kurulum girişimi geçiyor. Şimdi, ölçümlerde boyutun doğru olmasına rağmen yanlış boyutta bir kutu sipariş ettikleri ortaya çıktı.
UPD: Üçüncü montaj girişimi sırasında, kapılardan bir başkasının açılma tarafının karıştığı ortaya çıktı. Yine ölçüme göre açılış doğru bir şekilde belirtildi. Yöneticiler siparişi doğru vermedi
Tüm arzunuzla en az müşteri odaklı ofisi bulamazsınız. Bir şişe için kiraladığınız çöpü çıkarmak bile bu organizasyon için bir modeldir. Geçeceğiniz tüm aşamalarda (ama onlara inan bana yeterli olmayacak), kalıplaşmış ifadelerden oluşan boş bir sohbetle karşılaşacaksınız. Burjuva (ugh) Ikea'nın hizmetini hatırlarsanız, unutun -bu gerçek bir bağ satıcısı Volkhovets'tir, size aittir...davula. Kendi hatalarından kaynaklanan sorunlara yardım ve çözüm beklemeyin. Kalıtsal filoloji profesörlerinden oluşan bir aileden gelen bir kızsanız, kapılar hakkında bu unutulmaz organizasyonun uzmanlarından (kelimenin tam anlamıyla) daha fazlasını biliyorsunuz. Şimdi sırayla: Sizinle buluşacağınız ofise geleceksiniz, bunu bildirmesi kesinlikle yasak olan bir stajyer. Kapıları alacaksınız - her biri yaklaşık 800 dolarlık bir kit. Bir ölçümcü size gelecek: kibirli ve dar görüşlü bir uzmanla iletişim aşamasında reddetme şansı vardı, ancak önem vermediler (tövbe ediyoruz, kiliseye gidiyoruz, mum koyuyoruz: Tanrımca sarhoş olduğumu söyledim - mantıksız olduğumu duymadılar). Kelimelerle 40 günlük üretim sözü verecekler, sözleşmeye altmış gün yazacaklar - aniden ne olacağı. "Aniden" olacağına inanmayın. Yani, montajcıları rezerve ettiniz, kapıları kaldırıp çıkardınız ve iletişimin tadını çıkardınız: ne istiyorsunuz, sözleşmeyi okuyun ve genel olarak stajyer her şeyi resmileştirdi. Tamam, aptalın kendisi. Ancak ararsanız, yürürseniz, süreci hızlandıracağınızı hatırlatırsanız. Bingo, kapılar sizde. Burada teslimatla ilgili soru yok. Zamanında, dikkatli bir şekilde. Sonra, montajcılar kapıları yerleştiriyor ve ne olacak? Döngüler, döngüler için fabrika yuvalarına karşılık gelmez. Meslektaşlarıyla görüşmeyi öğreniyorlar. Masifin kapılarında gizli menteşelerin altında düzenli bir yıkama olduğu ve kartların dahil olduğu ortaya çıkıyor. Görünüşe göre ne tür bir sorun var, kartları teslim ettim, gizli olanları satın aldım (kendi pahasına pervazlarını düzeltmeye hazırdım). Ama hayır, uzmanlık olacak. 10 gün boyunca, ancak 4 gün sonra arayıp yemin ederseniz, bir "uzman" gelecek - size hiçbir şey söylemeyecek, neden kapısız yaşamayı seviyorsunuz? Müşteri departmanı ve reklam departmanı ile iletişim kurma girişimleri sonuçsuzdur - sadece onlar sayesinde kapılarınız hakkında her şeyi zaten biliyorsunuz ve onlarla ticaret yapıyorlar. Kapısız + 40 günlük yaşam için kapı çerçevelerini değiştirmeyi öneriyorlar. İletişim yazılı olarak geçer, talep yapılır. Ve işte, kırgınlar ve sizinle iletişim kurmaya devam ediyorlar - ayrılan 10 günü bekleyin. Onların hatalarından kaynaklanan sorunlarınızı çözmeyecekler.
Sonuç olarak: Neredeyse 600 bininiz yok, kapılar duvara karşı güzelce uzanıyor, Volkhovets'in hatasındaki sorunlarınız sizin sorunlarınız. Ancak tüm aileniz kapıları, tüketicinin korunması yasasını ve yaşasın dünyanın en insani mahkemesini anlıyor!
Ve eğer Volkhovets'in yanından geçerseniz, geçersiniz, sorun değil kapı satın almak istersiniz.
Приятно работать с данной компанией! Хотел выразить огромную благодарность менеджеру Арине,все четко и ненавязчиво объяснила,согласовала все пожелания ! Очень приятный салон!