Şirket açık sözlü kidalov ile ilgileniyor! Şirketin çalışanları iş kisvesi altında, apartmanlara geliyorlar, müşterileri kapatıyorlar, iddiaya göre sözleşme yok, sola bağlı, süresi dolmuş bir sözleşme var, ancak aslında bir sözleşme var ve her şey yolunda, ardından müşteri sözde teknik desteğe başvuruyor Kimsenin hiçbir şey bilmediği, bilgiye sahip olmadığı, hiçbir şeyi kontrol edemediği vb. ve masal hikayeleri başlıyor, "En son 2 ay önce evimizde teknisyenlerimiz vardı, " " Hiçbir iş yapılmadı" vb. sonuç olarak, ustayı aramak için bir başvuru yapmayı teklif ediyorlar. Sorun dairedeyse, aramanın maliyetinin 90 UAH olduğu konusunda uyarıyorlar, değilse, bazı belirsiz nedenlerden dolayı müşterinin ustayı aramak için 1 UAH ödemesi gerekiyor, sadece bir sorum var, müşterinin sorunu olmayan, dairenin dışında bulunan ekipman, şirketin ekipmanı ve onarımı, restorasyonu, ustanın gelişleri vb. Bunlar müşterinin değil şirketin sorunlarıdır! Aslında aptal üreme! , 1000 müşteri - 1000 UAH, hiçbir şey için düz bir yerde.. Ve bunu da yapıyorlar, bir teknisyen girişte akıllı bir manzaraya sahip, bir şeyler yapıyormuş gibi yapıyor, ikincisi sorunun dairenizde olduğu konusunda ısrar ediyor, daireye giriyor, bir sorun arıyormuş gibi yapıyor, sonra sinyali kontrol ediyorlar gibi ikincisini arıyor, aslında ikincisi sadece önceden bağlantısı kesilmiş kablonuzu bağlar ve işte, her şey işe yaradı, ancak sorun% 1000'leydi ve hiçbir şey için 90 UAH'I geri ödemekten çekinmeyin...