Tamamen iğrenç hizmet.
26.07'de anında düzenleme kartı almaya geldim. Bir kez daha - Temmuz. Kartın geçerlilik süresi 2 yıldır. Kartı Kasım 25'e kadar sunuyorlar. Elimizde başka kart yok, bunlar zaten basılmış. 5.000 dram yayınlanıyor. Soruyorum - maliyeti mi hesaplıyorsunuz? Hırılıyorum. Moo. Hayır. Kartı 2 yıllığına verin! Hırılıyorum. Moo. Destek için arayın.
27.07. Tükürdüm, boğulun. Yoksulluğa kendinizi bırakın. Orada olanı almaya geldim. 11.40. 4 operatör. Sıra yok. Bir müşteriye hizmet verdik. Operatör gitti. İkincisi. Operatör gitti. Üçüncüyü. Operatör gitti. Yalnız kaldım.
Ah! Pencere çalışıyorsa, kapanana kadar!
Bu bankada döviz bozdurma için neredeyse bir saat geçti! Pencereye çağrılmak için 40 dakika beklediler. Pencereye çağrıldığında, çalışan içtenlikle şaşırdı: "Neden döviz bozdurma için bana geliyorsunuz?" Biletin üzerinde açıkça "Para Birimi değişimi" yazmasına rağmen. Başka bir pencereye yönlendirdim, 15 dakika daha sürdü. Ayrıca, kupon almak için cihazda çok kötü bir sensör var. Dili ilk defa değiştirip istediğiniz hizmeti seçmek işe yaramadı.
İlk başta incelemelere göz yumduk, ancak ne yazık ki bankadaki hizmet gerçekten arzulanan çok şey bırakıyor.
Korkunç hizmet. Ve bu çalışanlarla ilgili değil, yönetimle ilgili. Gişede sadece birkaç kişi oturuyor, diğerleri boş, 2 saatlik kuyruklar. Ayrıca resepsiyonda her zaman insan yoktur. Diğer şeylerin yanı sıra, yazılım her zaman yavaşlar ve başarısız olur. İki gün içinde bu koğuşta yaklaşık 5 saat geçirdim!!!!