Хочу выразить огромную благодарность.
Надежда специалист высшей категории, помогла с проблемой, рассказала о продуктах банка ВТБ, акции, кешбек, ипотека,и многое другое.
Приятно приходить в отделение банка где работают такие сотрудники, 10/10.
Очередь почти всегда. Отделение явно не просчитано по пропускной способности и по вместимости мест для ожидания. Работники пашут не поднимая головы, но не все "окошки" заполнены сотрудниками. И при этом второе отделение (бывший Открытие) закрыли.
Вывод: так себе менеджмент городского отделения, явно упускают рынок города...
Общее: не рекомендую.
Рекомендую: сменить политику руководства ВТБ в городе, текущая явно не заинтересован/а в развитии и обосновании развития сети отделений в городе.
Sadece kalıplaşmış bir şekilde cevap vermeyin. Görünüşe göre yöneticiyle bir toplantı ayarlamadınız.
1. Kilometre kuyrukları
2. Canlı kuyruk, bilet dağıtım terminali hala çalışmıyor
3. Buranın Nevinnomyssk'e ve yakındaki köylere tek bir şube olduğu göz önüne alındığında, çok az çalışan var. Vardiyada 4-5 çalışan var ve hepsi bu. Fakirlerin muhtemelen tuvalete gitmek için vakti yok.
Banka kartını almak için (sitede düzenledim) 2 saat yattık. Çalışanıma yaklaşıyorum (son pencerede tavsiye veriyor) ve soruyorum. Ben ve küçük çocuğum bir şekilde sıraya girmeden bir kart alabilir miyim? Terminalde yararlanıcılar, engelliler ve çocuklarla ilgili kuponlar olmasına rağmen «Hayır, canlı sırada bekleyin» cevabını aldı.
Sitede bir zamanlar kredi verdim (almaya devam etmedim), bir süre sonra kredi kartı açmaya karar verdim (çocuk dünyası aracılığıyla promosyon). Açamadım çünkü eski bir uygulama asılı, operatörler bunu yalnızca şahsen kapatamıyor. Soruyor, o zaman neden siteye ihtiyacınız var? Ve 2 saat aptalca sırada, sadece oturmak belli ki avlanmıyor. Belki de tüm ürünlerimi de kapatacağım ve tavsiye etmeyeceğim. Aksi takdirde kuyruklar daha da uzun olacak