Haritayı düzenliyordum. Vasilyev'in çalışanı sessizce, bana hiçbir şey söylemeden, verilen karta sigorta yaptırdı. Bunu sadece 2 gün sonra gördüm. Empoze edilen sigortayı kapatmak için tekrar bankaya gitmem ve 8 kişilik bir sıra beklemem gerekti. Salonda sadece 2 danışman çalışıyordu. Ayrıca banka çalışanları, banka müşterilerinin elektronik kuyruk terminalinden bağımsız olarak kupon almalarını yasaklamaktadır. Motive edici bir şekilde, bu canlı bir sıramız olması gerçeğidir. Yine de garip, değil mi?. "Canlı" sıra size geldiğinde, bir bilet almak için terminale gönderilirler. Bu eylemle kendilerine hangi iş göstergelerini abarttıklarını merak ediyorum. Servis hızı mı? Müşteriyi sırada beklemek mi? Bankanın başka hiçbir ofisinde böyle bir saçmalık yok.
Bugün VTB'DE Solovyova Karina'nın bir çalışanı tarafından hizmet verildi. Servis çok iyi gitti, çalışan her şeyi açıkladı ve gösterdi. Herkese tavsiye ederim!