Sürekli serbest çalışanlarla sürekli kuyruklar. Söylesene, müşterilerle çalışmak için odadaki bu rakamlar, yalnızca ekipmanla çalışıyorlarsa ne için?? Rahatsız etmemek için çıkarın. Ya da herkesi ziyaretçilere hizmet etmek için saklayın. Dördü çalışıyor, dördü ekranlara yapışıyor. Köşelerde saklayacak ofisleriniz yok mu?!
Bir yıl sonra incelemeyi düzenliyorum. Hiçbir şey değişmedi. Müşterileri olan üç çalışan, üçü kendileriyle ve ekipmanlarıyla. Boş koltuklara gittim, ne yazık ki ipotek sahipleri için.
Ayrıca bültene ve mobil bankaya yanıltıcı giriş hakkında da ekleyeceğim. 11 yılı aşkın süredir maaşlı bir müşteriyim ve tüm mali hayatım bankanın avucunda. Bana neden kredi vaatleriyle bombalandığımı, onaylandığını ve blabla olduğunu, ofise pasaportla geldiğimi soruyor - ofiste bana araba teminatıyla üç maaş çekimim büyüklüğünde bir kredi teklif etmek için? Aynı zamanda banka, sınıf olarak araba harcamalarımın eksik olduğunun farkında mı?? Frapped, hayal kırıklığına uğradı ve cesareti kırıldı, çünkü kredi vaatleri altında belirli bir tarih ve bağlantılı kişilerle bir iş planladım.
Обращалась за консультацией по открытию вклада. Быстро и качественно все оформили.Обслуживание профессиональное,грамотное,вежливое Офис удобно расположен.
18.20-18.40 saatleri arasında f136 penceresinin 7'sinde bir kart vermeye çalıştım, kız kabul etti, neredeyse her şeyi çoktan yaptılar ve sonunda bir ebeveyne ihtiyaç duyulduğunu ortaya koyuyor, şimdi soru çalışanların iş sürecinde iş hakkında bilgi sahibi olmaları mı? Neden böyle bir sorumsuzluktan sonra, böyle bir banka müşterisi olduktan sonra, tamamen prensipten olmayacağım. Personelinizin bileşimini gözden geçirin veya herhangi bir önlem alın, tamam, umrumda değil, ancak diğer insanlar fırsatı ve değerli zamanını kaybedebilir
ve siyah saçlı kıza, işin ana anlarında ayrı bir aydınlanma yapmanızı rica ediyorum