Являюсь клиентом этого банка и обслуживпюсь в этом отделении.
Очень приятное место. Электронная очередь двигается быстро, что экономит время. Вежливые и внимательные сотрудники банка всегда отвечают на все мои вопросы, предлагаю выгодные программы по накоплению денежных средств и получению максимально возможного процента по вкладам. Бесплатно консультируют по вопросам инвестиций.
Исключительно клиентоориентированные сотрудники! Из всех многочисленных операторов (а я клиент нескольких банков) Виктор - самый квалифицированный, оперативный, доброжелательный и активный!!! Неоднократно Виктор помог мне и моей семье разобраться в банковских продуктах, активно их продвигая. Сердечная благодарность от всей нашей семьи!
11 Aralık 2024'te, kafamı karıştıran bir SMS bildirimi geldiği için bu kuruma kredi kartımdaki bazı bilgileri öğrenmeye geldim. Sms ile benim gelişimim arasındaki süre yaklaşık 20-30 dakikadır. Evet, geç geldim ama daha önce yapamadım. Saat 18: 50 civarındaydı. Görünüşe göre, süreci hızlandırmak ve tüm müşterilere hizmet etmek için çalışanlardan biri ziyaretçileri atlamaya ve hangi soruları olduğunu sormaya başladı.
Bu çalışan bana geldi ve sorumun ne olduğunu sordu. Kredi kartıyla ilgili sorularınız olduğunu söyledim. Özellikle hangileri olduğu sorulduğunda sorular sormaya başladım. İlk başta her şey fena değildi, ancak birkaç sorudan sonra "uygulamanızda her şeyi belirtiyorsunuz" cevapları başladı ve cevaplar hoşgörülü bir tonda.
Sevgili VTB!
1) Sorularımın cevapları uygulamada olsaydı, o zaman şubeye gelmezdim. Yoksa yapacak hiçbir şeyim olmadığını mı düşünüyorsunuz - akşam bankaya gelip çalışanlarımı sıkmaktan hoşlanıyor musunuz?
2) Akşamları herkesin yorulduğunu anlıyorum, ancak bu, çalışana müşteriyle benzer bir tonda iletişim kurma hakkı vermiyor.
3) SMS bildirimiyle ilgili bir soruya, çalışan onu göstermesini istedi ve "Garip İfadeler" dedi. Bu ifadenin benim için anlaşılmaz olduğunu söyledikten sonra çalışan uzaklaştı. Sonunda sıramı bekledim ama son soruya da aynı cevabı aldım. Diğer sorular hakkında bana çalışanın onlara çoktan cevap verdiği söylendi.
Sonunda ne olacak?
İlgilendiğim ana soruların cevaplarını aldım, ancak hangi tavırla... Gelecekte, bu şubeye ancak en (EN) son çare olarak başvuracağım.