Frenleri söktüler, balataları değiştirdiler, el frenini çıkardılar ve dört tamir takımı el frenine uymadı. Bir çözüm bulundu (işte "aferin", ne tür "akıllılar") - arabayı el frensiz bıraktılar. Bir torba demir teslim ettiler, iyi şanslar dilediler. Ama ödeme, dikkat edilen yapılan iş için gibiydi! Bu yapılmazsa hizmet gururla beyan eder - garanti vermeyeceğiz. Garanti yok, el freni yok. En başından beri bana her şeyin ne kadar zor olacağını anlatmaya başladılar, tamam, - eğer yapamazsanız, ben gittim, sirk neden oraya gidiyor? Evet hayır, bakalım bir bakalım. Baktık. Sen işini yapmadın, dönem. Parçalarım uymadı. Ya sizinkiler? Sizinkiler neden uymuyor?
Motoru yıkadım, tüm blokları doldurdum, araba çalışmayı durdurdu. Ayrıca, motoru aşağıdan yıkamak için, yıkayıcı kasayı geçerek fazladan 10 ruble talep etti. Arabamla bu tür sonuçları bilseydim, yönetim böyle bir çalışanı derhal kovardı. Dikkatli ve dikkatli olun, her zaman sizi aldatmaya çalışacaklar
En kötü hizmet, servis kalitesi sıfırda, teşhis konusuna ilk başvurduğunuzda yayların döndüğünü, sol tekerleğin sıkıştığını fark etmediler, gerekenleri onarmadılar ve benim sorunum devam etti, bu yüzden paranızı kaybetmek ve aynı sorunla kalmak istiyorsanız, iletişime geçmekten çekinmeyin
Hizmete kaydolmak için defalarca aradım (yaklaşık iki hafta önce ve dün), kız cevap verdi ve ustanın sizi arayacağını söyledi.Sonuç olarak, aramayı bu güne kadar bekliyorlar, ancak araba zaten başka bir hizmette yapılmıştı.
Basit işler, yağ değişimi gibi ve genel olarak süspansiyonla yapılabilir, ancak motoru tamir etmeniz gerekiyorsa veya bir elektrikçiye bu hizmeti şiddetle tavsiye etmiyorum. Motoru elden geçirme konusunda çok olumsuz bir deneyim oldu.
Sık sık seyahat ediyorum, personel eğitimli, dürüstçe başa çıkacaklarını ya da yapamayacaklarını söylüyorlar, ulaşım arızalandığında her zaman sitüvitiyada yardım ediyorlar, bugünün personel sıkıntısı ile çok yardımcı oluyorlar.
Tavsiye etmiyorum. Bu hizmete üç kez başvurduk. Maliyet, orijinal düzenlemenin üç katı olarak üç kat arttı. Onarım sürecinde üç kez bir şeyler kırıldı, bunun için kırılan parçaları değiştirmek için fazladan para ödemek zorunda kaldık, aksi takdirde "onları terk etmeyeceğiz bile" sözleriyle. Parçanın gerçekten değiştirilip değiştirilmediğini veya hiç kırılıp kırılmadığını kanıtlamadı. Onarımdan bir gün sonra bir kez aradılar, tüm cıvataların yerinde olup olmadığını kontrol etmelerini istediler, yoksa fazladan bir tane buldular. Bir daha dönmeyeceğiz.
Temiz, temiz. Mevcudiyetle ilgili ayrıntılar var... Hepsi bu kadar. Fiyatlar uzaysaldır, yönetici yüklenir, böylece o gün başı sisin içindeymiş gibi olur. Orta vasıflı ustalar. Kuyruklar, herhangi bir servis istasyonunda olduğu gibi.
Bunu kesinlikle tavsiye etmiyorum YÜZ, parayı aldılar ama arabayı yapmadılar. Personel cana yakın değil, sorularıma saldırmaya başlıyorlar. Sonuç olarak, başka bir servis istasyonu arıyorum.
Sadece korkunç. Öğleden sonra bir saatliğine çevrimiçi olarak kaydoldum. Sadece yarım saat sonra anahtarları aldılar. Sonra yarım saat sonra neden kanepesinde yattığımı söylemeye geldim, bu bir saat bekledikten sonra. Sonunda anahtarları verdim ve ben ayrıldım, hiçbir şey yapmadılar ve arabada neyin kırıldığını bile söylemediler
Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu araba servisine başvurdum. Arabanın elektrikçisiyle ilgili sorunlar vardı. Her şeyi çabucak yaptılar, her şeyi açıkladılar, her şeyi gösterdiler, personel kibar, cana yakın. Fiyatlar makul. Çok memnun kaldım. Tavsiye ederim.
Yakınlaşmaya geldim, yapılan işten sonra arabayı sağa çekmeye başladım, hoşnutsuz bir bakışla tekrar geldim ve «Yine de kimse yapamayacak olsanız iyi olur» sözleriyle ayrıldım️️
İşte uzmanlar sizin için
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Tapudaki fiyat önceden kararlaştırılan fiyattan değişti. Sigara içtikleri süre boyunca bir bedeli var. Artık bu servis istasyonuna gitmeyeceğim. Pedleri değiştirmek için 5 saat gerekir…
Her iki eksende de kamber yaptım, ekşi cıvatalara atıfta bulunarak arka aksı yapmayı reddettiler, önünü yaptılar.
Sonuç olarak, kıçını yapmak için kanıtlanmış ustalara gittim, 10 dakikada yaptılar ve cıvatalar asitlenmedi. Hemen önce kontrol etmeye karar verdim. Ayarlamaları tekrar yapmak zorunda kaldım, çünkü tekerleklerin montaj açıları doğru ayarlanmadı (tekerlekleri 1-1.5 ayda yerdi). Genel olarak tavsiye etmiyorum.
Burada araba yıkamadaki kompleksteydim. Makine yıkandı ve mükemmel bir şekilde süpürüldü.Bunun için çok teşekkür ederim!!! Özellikle Vasily , arabamı güzelliğe dönüştürdüğüm için!!!
Acilen bir çöküş ve yakınsama yapılması gerekiyordu. Aradım, aynı gün kaydoldum, hatta geç kaldım (doktorla randevuya. Bir saatten kısa bir sürede kedimin bacakları düzeldi ve karla kaplı yollarda neşeyle ve güvenle uçtu. Hızlı ve hemoroidsiz. Hepinize teşekkür ederim. Tavsiye ederim
Mükemmel yıkama, renklerde indirim olmasını seviyorum
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
А
Антон
3. seviye şehir uzmanı
25 Nisan
Hiç böyle bir teneke kutum olmadı. Son 5 yıldır bu YÜZ yıldır, esas olarak basit onarımlar için, çekişi, yağı, zamanlamayı bir kez değiştirmek, her zaman tortu olmadan değil, sürekli kaba davranıyorlar, yedek parçaları değiştiriyorlar, çöp dökebiliyorlar, açıkçası, değiştirdiklerinden daha az, vb. Fiyata hiç ucuz olduğunu söylemeyeceğim, ama başka bir tane aramak istemedim, eve yakın, arabayı almak uygun.
Ama son kez teneke vardı...
Okumak için çok tembel olan, son paragrafı okuyabilirsiniz.
Sorun şu ki, araba ilk seferinde başlamıyordu. Tanıdık bir usta Bendix'i% 90 oranında mahkum etti, kendisi yapamadığı için değiştirmeye karar verdi ve Bendix'in nedeni olmasaydı, daha sonra kendileri anlarlardı, parayla pahalıya mal olmazlardı. Aradım, anlaştık, geldik, müdür olduğu ortaya çıkan ustayı 40 dakika bekledik, hemen nahoş oldu, ama tamam... Eğer bir şey söylüyorsa, değiştirme nedenini. Yarın için arıyor, ayrıca değiştirilecek parçaları da attım ama ben bu marş motoruna girdiğimde inanıyorum. Bir gün sonra arar, arabanız ölü diyor... Şimdi hiç başlamıyor, yakınlarda bir elektrikçi verdim, bu yüzden değil, kendiniz çözün diyor, elektrikçi, garaj işlerinin ustası, arabayı bir yere götürmek istedi (eğer bir makinem varsa) ve görünüşe göre ona altın dağlara söz vermemi bekliyordu, çünkü sonuç olarak, ben iyilik yapmış olmama ve yarın üstleneceğine söz vermesine rağmen, sadece puan verdim. Sonuç olarak, araba bir hafta boyunca duruyordu, periyodik olarak aradım ama ya kimse bir şey bilmiyor ya da daha sonra arayacağınızı söylüyorlar. Bir buçuk hafta sonra arabayı başka bir servis istasyonuna götürmeye gittim, önceden aradım, araba doğal olarak darmadağınıktı, yanımda toplandılar, usta aramamı söylediğimi söyledi) ama tamam. Sonuç olarak, arabanın neden çalışmayı bıraktığını söylediler, marş motorunun gerçekten kötü olduğunu ve yapılması gerektiğini söylediler, ancak "doğru" çalışmaya başladı ve ana sorunu doldurmuş gibi görünüyordu) Normal olarak para aldılar, marş motorunun yanı sıra yatağı değiştirdiler, herhangi bir kutu vermediler, gerçekten ne tür şirketler koyduklarını kimse bilmiyor. Yedek parçalardaki tek adam bir şekilde ona teşekkür ettiği için yardım etmeye çalıştı, diğer herkes puan aldı, marş motoruna bir artı atmayı teklif etmediler (onlara göre böyle başladı) herhangi bir indirim vermediler... Arabada otururken, başlatma düğmesinin etrafındaki dekoratif ekin sonuna kadar takılmadığını ve düğmenin daha az yürüdüğünü fark ettim, ancak duygulara dikkat etmedim, ne kadar boşuna...
Diğer YÜZ yüze sigorta kutusunu mahkum ettiler, kendim söktüm, gerçekten yanmış bir yol ama inşaat nedeniyle onarılamayacak, başka bir tane aldım, koydular ve... marş motoru yandı))) başlangıç düğmesinin yapışmış olduğu ortaya çıktı, daha sonra kendim arayarak ikna oldum. Buraya geri döndüm, garanti kapsamında doğal olarak tamir etmediler, daha fazla eğlenmem gerekti, sanki fiyata neredeyse ilk onarım gibi çıksa da, onarımdan sonra Efremov pazarına götürülmeleri söylendiğine göre, orada tamir ediliyorlar, bir kez daha kaba davrandılar, sınıf...
Bu yüzden diğer servis istasyonunda bana iki kez onarılmış bir marş motoru, yeni bir düğme, röle ünitesi ve yerleştiriyorlar.... araba çalışıyor, ancak ilk seferinde değil.... İki aylık onarımlar ve atılan 400 dolardan fazla para, arabamı başlangıçta olana geri verdi. Sonuç olarak sorunu benim için buldular ve konfor bloğunda bir mikro devre olduğu ortaya çıktı, çip ve dip başına 20 ruble, kendim lehimledim. Buna geri dönersek, eğer biri her şeyi okuduysa, muhtemelen marş motorunun, röle ünitesinin ve "aniden" düğmesinin aynı anda ölmesinin olası olmadığını anlıyor. Sanırım hiç kimse marş motorunu kontrol etmedi, sadece içindeki yedek parçaları değiştirdiler (ya da belki de değiştirmediler) ve inecekler, müşteri dedi ki - bu onun aptal olduğu anlamına geliyor. Kurulum sırasında sorunun onda olmadığını anladığımı düşünüyorum, terminalleri geçmeye çalıştık ve röle ünitesini yaktık, ancak çalışmayı bıraktıktan sonra başlat düğmesine daha sert basmaya karar verdik ve onu doldurdular. Ve bunun hakkında bana bir kelime bile etme. Diğer servis istasyonunda iki aylık onarımlar için, tüm sorunları bularak, bu konuda marş motorunun bir onarımı için para verdim, bu fiyatlar hakkında konuşursak... Özetleyeceğim, eğer bir mazoşistseniz, kaba davranmayı seviyorsanız, o zaman sizin için buradasınız, ek olarak + 3'ün yedek parçasını değiştirmek istiyorsunuz - buraya sizin için, çok paranız varsa ve onu atmaya hazırsanız - buraya sizin için, yağı değiştirmekten daha zor bir şeyiniz varsa - başka bir şey aramanız daha iyidir.
Kibar iletişim.
Arabanın bu özelliklerini bana mümkün olduğunca anlaşılır bir şekilde açıkladılar.
Aramaları, ödemeyi kabul eden ve diğer org sorunlarını çözen bir kız temiz, kibardır.
Korkunç servis, antifrizi değiştirmek için saat 14: 00'te kaydedildi, arabayı terk etmemiz gerektiğini söylediler, sadece akşamları değiştirecekler. Ayrıca telefonda aradığımda 20 rubleye mal olduğunu söylediler, sonuç olarak servis istasyonunda 40 rubleye mal olacağını söylediler.
Laguna 1, onlara sigorta kutusunu çıkarmalarını söyledim, elektrikçi torpidoyu sökmem gerektiğini ve bunun 400 rubleye mal olacağını söyledi, 10 dakika içinde garajıma gittim, ayrım gözetmeksizin sigortaların patlamasını çıkardım, sonuç olarak orada aldatıldıklarına inanıyorum
Direksiyon rafının iki anterini ilk kez yırtıp öyle olduğunu söylediklerinde yakınlaşmanın çöküşünü sağladım ve beş yıl sonra gittim ve aynısını yaptılar. Öyleyse bakın. Ancak debriyajı değiştirdim ve susturucunun oluğunu mükemmel bir şekilde yaptılar.
Onarımlar için garanti yoktur. Şanzımanla ilişkili parça değiştirildi. Bundan sonra yağ akmaya başladı. Sızıntıyı yeniden ele alıp giderdikten sonra yönetici tam ücreti almaya ve garanti hizmetinden atlamaya çalıştı. Kendi hatalarınızı düzeltmekten para kazanmak, müşteriyi kurtarmaktan çok daha karlıdır.
Ek olarak, ustanın kararlaştırılan süre içinde işi geri arama veya tamamlama sözü güvenle göz ardı edilebilir - bu yine de olmayacak.
2021 yazında yağ karterini değiştirdim.
İş için (palet benim tarafımdan satın alındı) 110 ruble aldılar. Kanunda 2 saatlik çalışmayı belirterek. Görünüşe göre 1.5 saat sigara içtiler ve sonra yine de değiştirmeye karar verdiler
Kızın o zamanlar pek bir şey anlamadığını gördüler, sonuç bu.
Lavaboya yaklaşmanızı tavsiye etmiyorum. Tekrar işe gittim. İçerideki cam o kadar boşanmış ki güneşte hiçbir şey görülemiyordu
Kaliperin onarımı için başvurmam gerekti. Neredeyse bir gün yaptılar, kılavuzları arkaya ön tarafa koydular, anterlerin altındaki oluklar temizlenmedi. Yeniden yapmak istedim, daha fazla para istediler. Orada yağı değiştirmenin yanı sıra hiçbir şey yapmanızı tavsiye etmiyorum. 😒
Telefonla aradım, lastiğin ne kadara mal olduğunu açıklığa kavuşturmak için 40 ruble dediler, 4 tekerlek için sıraya girdim, sıraya yerleştim, ödeme zamanı geldi, 45 uçtuğunda başka 5 ruble nereden geliyor? Soruyorum.
Tekerlekleri kardan temizlediler, söylemek istemediniz, bu yüzden sormadınız, genel olarak hizmetlerimi attılar, buraya bir daha gelmeyeceğim
Audi A6S7'DE çöküşlerini ve yakınsamalarını yaptılar. Dışarıdan, her şey güzel - resepsiyonda güzel bir kız, bir bekleme alanı var, muhteşem kızıl kediyi gerçekten beğendim).
Bir saatten fazla oturdum, kamber yapmadılar - direksiyon çubuklarını sökemediler. Anladığım kadarıyla uğraşmak istemediler. Onları kendiniz geliştirmenizi tavsiye ettiler). Ancak parayı almadılar.
İşletme sahibine - çilingirlere birkaç dakika endüksiyon ısıtıcı satın alın - her şey döner ve ayarlanır.
Korkunç servis, yaz aylarında süspansiyonu teşhis etmek için uğradım, arabayla kendi başıma uğramalarına izin verilmedi ve katılmasına da izin verilmedi. Belli bir Mirmovich, sağ arka yayın uçtuğunu fark etmemek için ne kadar «usta» olmanız gerektiğini teşhis etti, ancak gerisini% 50'den fazla olmasına rağmen, sarf malzemelerini bir daire içinde değiştirmeyi yazdı, korkunç hizmet, koşun…
İyi hizmet, ilk saniyelerden itibaren yardımsever personel sizi karşılıyor, defalarca temasa geçti, hatta emekli bir anne bile arabasına profesyonel yaklaşımı ve ardından yüksek kaliteli bir yıkamayı deneyimleyerek takdir etti. Teşekkür ederim, iş geliştirmede iyi şanslar, iyi müşteriler.
Merhaba. Merhaba. Lavabonun kalitesi her seferinde düşüyor. Başka bir kapsamlı yıkamadan sonra (3. kompleks) hemen ayrıldı, çünkü karanlıktı ve çalışanların dürüstlüğünü umuyordum. Sabah, salonun zayıf bir şekilde vakumlandığını, kuru kalıntıların kalıntılarını, koltuktaki saçları, koltuklardaki kırıntıları, gösterge panelindeki tozu gördüm. Görünüşe göre buraya daha fazla ayağım yok. Hayal kırıklığına uğradım.
Oradaki yağı ve filtreleri değiştirme şansım oldu. Bu konuda hizmeti beğendim. Arabayı kendileri sürdüler ve boks yaptılar. Müşteriler için bekleme alanı, televizyon, kahve makinesi var. Personel kibar.
VV arabasının bu ofisinde yüzlerce kez servis edildi. Müşterilere karşı uzun zamandır böyle kaba bir tavır görmedim. Kendisi diğer müşterilere karşı kaba bir tavır sergilediğine tanık oldu. FİYATLAR tavana göre yükseltiliyor. Ustalar arabadaki sorunlarla ilgili soruları hiç cevaplamak istemiyorlar, nereye gönderiyorlar. Bir şey söylüyorlar, tamamen farklı yapıyorlar. Kayıtlara göre bile hizmeti çok uzun süre beklemeniz gerekiyor.
Altta servis yapıldığında kauçuğu değiştirdim. Önce 50 ruble dediler. Ve değiştirdikten sonra, 60 ruble için bir çek çoktan kırıldı. Bunu, paketlerin tekerlekleri değiştirme fiyatına dahil olmadığına açıkladılar. Paketler için 10 ruble yırtıldı!!!!! Evet, kaba bir şekilde, fiyatlar ve hizmetlerden memnun değilsem, o zaman bize hizmet etmeyebileceğinizi söylediler. HAYAL EDİYORSUNUZ!!!! Araba için parçalar hiç alınamıyor, bazı bisikletlerle besleniyorlar. Kısacası, bu OFİSİ kesinlikle tavsiye etmiyorum GÜVENİLİR değil!!! ONLARIN YANINDAN GEÇİN!!
Arabayı yıkadım, süit kompleksini almama rağmen iğrenç bir şekilde yıkadılar.
Sonuç olarak, araba yıkandıktan sonra bile normal şekilde çalışmadıkları için yıkama ücretsiz çıktı.
Harcanan zaman için üzgünüm
Bugün 9-00'da lavaboya uğradım. Kız buna değer ve oldukça mantıklı bir soru, çalışıyorlar mı ve arabayı yıkayabiliyorlar mı? Cevap zekice: Bilmiyorum bile şimdi soracağım, ama şimdi size ya da nasıl olduğunu soracağım. Ben cevap verdim :şimdi. Yaklaşık 10 dakika yürüdü: Peki, şu anda sizin için kesin olarak bilmiyorum bile mi? Lütfen bana tek bir arabanın iki kutunuz olmadığını açıklayın, bu 20 dakika sürecek sorun nedir? Yakında kayıtlara göre arabalarımız gelecek. Harika, ama gerçek şu ki, benimle sohbet ederken ve 10 dakika boyunca bir yere koşarken, araba çoktan yıkanacaktı. Ara sıra size gittim ama şimdi bir şekilde inan bana istemiyorum.
Tekerleklerin yakınsamasının kamberini ayarladıktan sonra bir çıktı vermediler. Ve arabayı çok güçlü bir şekilde yana çekiyor. Henüz yeniden denemek için gelmek için hiçbir fırsat yok...
İşin kalitesi iyi, ancak bir sorun ortaya çıktı
Çalışanlar sts'yi karıştırdı ve yanlış sahibine verdi. Bu nedenle belgeleri kontrol ettiğinizden emin olun!
Onlara farklı arabalarla ve genellikle farklı zamanlarda defalarca döndüm, çünkü ustalarımın yakın gelecekte kayıt için pencereleri yoktu. Hiçbir uzman yok, lastik montajında bunu ilk kez olmasa da ikinci kez yapan bir adam, jantın kötü silinmesi nedeniyle tekerlekleri monte etmek için zamanları olmadan disklerden platinler düştü, resepsiyonda bir kez 3 kat daha uzun süre işe gittiğini söylüyorlar ve kimse sizi bilgilendirmiyor. Çalışma sürecinde ve hesaplama sırasında fiyatları çevirerek sizi rahatsız edici bir duruma sokarlar. Bu ofis aracılığıyla sipariş edilen yedek parça fiyatları piyasa fiyatlarını% 40-50 aşıyor. Arabanız size hiç dikkat etmediğinde, yeni müşterilerle telefonda uzun süre sohbet ederken veya tamamen atölyede kaybolurken. Ek ödeme yapmanız gerekiyorsa, genel olarak sorunlar ve dopalar her zaman ortaya çıktı. Ustalar genellikle kayıttan geldiğinizde bu kadar hoşnutsuz davranıyorlar, yine iş diyorlar, bekleyin, arabayı sollamanız, anahtarlarınızı bırakmanız ve istediğiniz yere gitmeniz gerekiyor. Arabadaki kapının altında 15 dakika karımla oturdum, şimdi açacaklar, resepsiyonun etrafında atölyeye tekrar koştuktan sonra açacaklar. Yıkama, şehirdeki en kötüsüdür, yanımda alt kısımdaki kimyanın kalıntılarını yıkayıcıya verdi, aynı zamanda benimle son tarihler hakkında sohbet etti, karşılığında bu yeterli değil, ama yeterli. Ne yazık ki, 3 yüz 10 yıkamadan sonra, paran için sikildiğin için her zaman bir tortu kalır.