Dün Moreon Su parkı'ndaki spaya yapılan geziyi, daha önce başka bir dağıtım noktasında alınan ve montajdan sonra uymayan malların iadesiyle birleştirmeye karar verdim. Bunlar en fazla 14 gün önce alınan giysilerdi (kot pantolon ve tişörtler). Ancak, ihraç noktasında iki genç adam, Wildberris'in iade politikasının uzun süredir değiştiğini söylemeye başladı: eşyaları ancak bu malların alındığı ihraç noktasında teslim edebilirsiniz.
Durumun böyle olmadığından emin oldum.
Genç adamın, Wildberris'in yazdan beri oraya iş bulduğu andan itibaren bu şekilde çalıştığını fark ettiği şey.
Tarayıcıyla şeyi meydan okurcasına «tekmeledi» ve kabul etmeyi reddetti.
Evde kuralları tekrar okudum.
Gençler çalışmayı reddettiler.
Dahası, yazdan beri bu şekilde "çalışıyorlar", yani yazdan itibaren iade edilecek malları iade edilmek üzere kabul etmiyorlar!
İdareden önlem almasını rica ediyorum: çalışanları çalışma kuralları ve müşterilerle iletişim konusunda eğitmek.
Aynı zamanda, diğerlerinin aksine, ihraç noktasında hiç kimse yoktu.