Üç sipariş aldık. Bunlardan ikisini verdiler, ancak üçüncü yönetici bulamadı, telefon numarasını aldı ve bulduğunda arayacağını söyledi. Ancak evde üçüncü ürünün de "satın almalar" bölümünde "mal alındı" işaretli olduğu ortaya çıktı. PVZ'YE tekrar başvururken, yönetici durumun böyle olması gerektiğini söyledi, ancak mallar alınmadı, quar kodu ondan ihraç edilmek üzere taranmadı, ancak bir şekilde verildi. Wildberriz'de bu tür durumların teknik olarak mümkün olduğu ortaya çıktı. Bu, pazar yeri tarafından izin verilen pvz'deki ortaklar tarafından tüketici haklarının ihlalidir.
Bugün dört siparişten birini bulamadılar, telefon numarasını aldılar ve arayacaklarını söylediler. İş günü sona erdi, cevap yok, merhaba yok. Mallar Satın Alma bölümünde verilmiş olarak listelenir, para silinir. Tabii ki, miktar küçük bir 200 ruble, ama... Genel olarak, ikinci kez malları bulamadıkları bir durum var, ancak ilk kez gerçekten geri aradılar ve sipariş alındı. Düzeni sağlayın! Elbette yarın döneceğim, sorunun çözüleceğinden emin değilim. Tatsız...