Yönetici son derece dikkatsizdir.
13.08 tarihinde hoş olmayan bir durum yaşandı: bir mayoyu iade etmek, diğerini daha küçük boyutta almak istedim. Ürün kartında hiçbir yerde iade edilemeyeceğine dair hiçbir bilgi bulamadım, bu yüzden cesurca daha küçük bir modeli denedikten sonra dışarı çıktım ve işçiye yeni bir mayo alıp geçmiş mayoyu iade etmek istediğimi söyledim. Yönetici açıklama yapmadan sessizce mallar için parayı yazdı ve mayoların iade edilemeyeceğini söyledi. O zaman diyorum ki, bugünü almayacağım ama geçmiş benim yanımda kalıyor. Buna yenisini çoktan yazdığını ve onun da geri dönüşü olmadığını söylüyor. Hatasından ve dikkatsizliğinden kaynaklanan yazımı iptal etme isteğime, teknik desteğe yazmamı tavsiye ediyor.
Ve şimdi 2 haftadan fazla bir süredir şikayetlerimi destek için yazıyorum ve yeterli bir cevap alamıyorum.
İşçinin beceriksizliği nedeniyle neden hatırı sayılır paramı kaybetmem gerekiyor ve teknik destek sadece ellerini uzatacak ve hiçbir şeye yardım edemeyeceğini söyleyecek mi?!
Emir veren kız çok düşünceli değil, bir paket bile teklif etmemiş çok fazla sipariş vardı, bunun için çok hoş olmayan bir cevap aldığım ücretli olup olmadığını sordum ve odalardaki zeminleri yıkamak mümkün olabilirdi, bence bu çok daha rahat olurdu