Çok sempatik ve sevimli danışmanlar. Her zaman yerinde ve yardım etmekten mutluluk duyuyoruz. Özellikle tatillerden önce çok popüler bir düzenleme noktası. Bu öğeyi tavsiye ederim
Dar bir oda, ancak iki soyunma odası var. Yönetici katlanılabilir, özellikle cana yakın değil, teslimat veya mallarla ilgili sorularınız varsa kaba davranmayın, her zaman destek hizmetine gönderilirler. Müşterilere danışmanın sorumluluklarına dahil edilip edilmediği belli değil. Bir teslimatla ilgili bir sorun vardı, malları bekledim ve onlara ulaşıp ulaşmadığını birkaç kez belirledim, sonuç olarak, zaman geçtikten sonra sipariş iade olarak kapatıldı ve karttan para yazıldı. Destek ekibi belirsiz bir şekilde cevap verdi. Ama bence bu Wildberris'in kendisinin sorunu. Ayrıca çoğu zaman mallar buruşuk gelir. Ancak son zamanlarda işler daha hızlı gelmeye başladı.
En korkunç iade noktalarından biri. Her zaman çok insan var. İnsanlar hem sıcakta hem de soğukta dışarıda duruyorlar. Her zaman kirli zemin, her yerde kutular var, merdivenler genellikle dolu ne olduğunu anlamıyorsun. İçeride çok sıkışık. Biri genellikle mal ve kutularla dolu olan sadece 2 montaj kabini vardır. Çalışanlar oldukça iyi çalışıyor, ancak diğer her şey 🤦🏻♀️
Bu teslim noktasında paket yok, bu yüzden fiziksel olarak mümkün olmasa bile her şeyi elinizde taşımaya mahkumsunuz.
Personel bu konuda hiçbir şey yapamaz.
Diğer öğeleri seçin!
Düzenleme noktası tamamen tatmin edicidir! Ancak wb'nin çalışma prensibi, özellikle uygulamanın çalışmasıyla ilgili sorunlar varsa, şikayet ve itirazlarla çalışma açısından memnun değildir. Sadece abonelikten çıkıyorlar. Doğrudan iletişim yok, sadece uygulama aracılığıyla.
Yoğun iş yüküne rağmen personel çok çabuk başa çıkıyor, aferin!
Orijinalini göster · Русский
1
P Burnatov
8. seviye şehir uzmanı
21 Temmuz 2021
Wildberries artık aynı değil. Kabalık üzerine inşa edilmiş acımasız hizmeti seviyor musunuz?
Bu hizmeti uzun yıllar kullandık. Her şey çok uygun, fiyatlar ve teslimat. Bir noktaya kadar şikayet yoktu ve o geldi.
1. İlk defa bir mal teslim etmediler, kurye kayboldu. Destek ekibine yazdılar. Mallar 4 gün sonra teslim edilir. Ve birkaç gün sonra cevap geldi: Mallar size teslim edildi, neden şikayet ediyorsunuz?Tamam, o zaman bu komikti.
2. Teslimat yok, kişisel hesabınızda durum var- teslim edildi. Kurye bir yerlerde kaybolur ve birkaç gün kahvaltıyla beslenir. O geldiğinde, alışverişlerle birlikte kapımızın önünden bir miktar kabalık aldık. Kurye bize bir paket attı ve uzaklaştı. Beklememiz istendiğinde, bunun zorunlu olmadığı cevabını aldık. (Denemek için 15 dakikaya ne dersiniz?🤷🏼♂️)
3. Sinirlenmemek ve karımı sakinleştirmemek için daha fazla satın almaya kategorik olarak karşıydım, ancak o şirkete bir şans daha verdi. Sonuç olarak, malları getirmediler, ofise gelip kendimiz almayı teklif ettiler ya da 4 gün beklediler ve kurye getirecek. Bir hafta sonra eşin kendisi gitti ve teslim noktasında aldı. Kurye görünüşe göre bekle ve gör taktiklerini seçti ve bu sürmeye devam ederken.
Böylesine ilerici bir şirketin hizmetini kaybetmesi ve destek ekibinin şikayetleri düzgün bir şekilde ele almaması üzücü.