18 Aralık saat 12: 15'te Wildberries binasında bulunan Avito kabul noktasından paketi başarısız bir şekilde göndermeye çalıştım. Yegor adında genç bir adam, Avito kuralına atıfta bulunarak malları kabul etmeyi reddetti, ancak bu kuralın belirli bir maddesini bile belirleyemedi. Onu alıcıyla kaç tane tişört almak istediğinin açıkça belirtildiği yazışmalara bakmaya davet ettim, ancak reddedildi. Bu tür sorunları olmayan diğer çalışanların aksine, malları ilk kez kabul etmeyi reddetmesi bu değil. Görünüşe göre sadece çalışmak istemiyor. Lütfen bu çalışana dikkat edin ve harekete geçin. Avito'nun başka bir şubesinde siparişi 2 dakikada kabul ettiler.
Buraya Avito'ya teslimat göndermeyin ve genel olarak Avito'yu kendi noktalarınızla göndermemek daha iyidir, çok azı vardır, birbirlerinden uzaktadırlar.
Muayene için açılması gerektiğinden malları mühürlü fabrika ambalajında göndermeyi reddettiler. Mantık seviyesini anlıyor musunuz? Yeni bir ürün gönderiliyor, ancak PVZ çalışanına göstermek için ticari formu ihlal etmem gerekiyor ve alıcı daha sonra açtığımız kullanılmış ürünü ona gönderdiğimizi iddia edecek.
Formatta yazılı bir ret istedim: "Ben böyle böyle bir çalışanım, göndermeyi reddediyorum çünkü..." mühürlü. Ama burada bile beni kibarca gönderdiler. Müdür, haklı olduğundan kesin olarak eminse neden yazılı bir ret vermekten korktu?
Operatörün kızı açıkça deneyimli değil, onunla ilgili hiçbir soru yok, ancak onunla birlikte çalışan bir çocuk soruya yardım etmeye çağırdı - uzun zamandır orada. Koştu - bir şeyi mırıldandı ve depoya saklandı. Deneyimsiz bir meslektaşım için çok açıklayıcı bir destek örneği, kızın yerinde gücenirdim.
Sonuç olarak: Madde, Uygun teslimat için sözleşmenin şartlarına uymadı. Madde, alıcıya ve Avito'ya başvurabileceğim yazılı bir ret vermeyi reddetti. Bana sadece "kuralların daha az katı olduğu" başka bir noktaya yürümem teklif edildi. Bu mantıkla, sebepsiz yere kimseyi inkar etmek mümkündür. Ben de şehirde yağmurda koşarak noktaları aramalıyım.
Avito'ya şikayet gönderildi.
GÜNCELLEME: 21 Kasım. Avito'nun kalite kontrol departmanından özür dileyerek ve bu paragrafın çalışanlarına brifing için bir işaret gönderme sözü vererek bir yanıt alındı.
Yani sevgili erkek ve kız, isimlerini bilmediğim - yanılıyorsunuz, çocuklar öğreniyorlar.
Satıcı karını kaybetti: Sipariş gönderilmedi ve alıcı tarafından iptal edildi. Zamanımı ve kaybımı telafi etmek ister misiniz?
Genellikle kuyruklar, üç çalışan çalışıyor. Öğrenci her zaman kibardır, her şeyi çabucak bulur. Kız sürekli aptallaşıyor. Eski zamanlayıcı Yegor, sürekli olarak kendi kurallarını empoze etmeyen, "sistemimiz bu şekilde çalışıyor". Malları iade etmeme izin vermedim, başka bir noktaya gitmek zorunda kaldım.
Siparişi Avito'ya vermedim, önceden bir kod istedim, böylece daha sonra reddedemedim.
Yegor adında bir çalışan, hizmetten daha iğrenç bir şekilde karşılaşmadım. Avito'nun gönderilmesini asla kabul etmez! Örme bir mendilin arka planına karşı basılmış eldivenler satıyorum. Siparişte her zaman bir mendil ister!!! Diğer çalışanlar kabul ediyor, bir bahanesi var Avito'nun taleplerinin ihlali!!
Ve fotoğrafta bir sandalye olduğu gerçeği de teslimat için gerekli. Saçmalık!!! Çalışana temel bir nezaket ve neredeyse her şeye kadir bir yaklaşım öğretin!!!
Я считаю что пункт выдачи хороший! Особено сотрудники. Сегодня вечером загруженность сотрудников была невероятно большая но они справились очень хорошо! Ребята терпеливы и спокойно выполняют свою работу не смотря на неодыкватных "ТЁЛОК"! Вы просто супер. Я уверена что этот пункт выдачи станет ещё лучше! 🫀
Ни разу проблем не возникало. Хотя я какой-то товар и возвращала и отказывалась. Всегда всё чётко и быстро.
Мне даже молодой человек помог 2 большие пачки подгузников донести до коляски. Постоянно там заказываю. Даже странно было увидеть оценку 3,6.
Наоборот хочу сказать спасибо за понимание и отзывчивость. Столько работы у них, такое чувство, что вообще домой не уходят и улыбаются при этом .
Уже давно пользуюсь вайбересом и получаю именно в этом пункте все прекрасно бывают проблемы с самим вайбересом но это не сдесь а гугл плей , так вот работники хорошие спасибо им большое , да бывает грязно , а ещё почему-то он не отображается в самом приложении хотя только что забрала заказ
Вроде нормальный пункт был. Но я ходила только вечером.
В будний день пришла в начале 12 часа, закрыто. Хотя пишут, что работают с 10. Может конечно это единичный случай, но факт остаётся фактом 🤷
Даже света нет. Люди приходят, не могут получить заказы. Даже курьер приехал с мешком и уехал тоже с мешком. Эх, работнички (
Не знаю как зовут молодого человека,но так как он работает,никто не работает,и надеюсь его скоро уберут. Научите человека быть немного улыбчивым,а то делает всё на автомате и не факт что правильно.
Пункт выдачи временно не работает, нет нигде никакой информации об этом, по какое число, причины.
Нет возможности перенаправить заказ в другой, более удобный пункт выдачи.
Недобросовестный работник по имени Егор, обращается на ты в разговоре, не знает своих обязанностей , не отправляет на возврат вещи , из за этого приходится возвращаться на пункт, отмечает товар забранным , хотя вещи еще меряются
Удобно расположенный пункт. Да, небольшой , да очереди , так потому что удобно всем !!
1
Катя Д
11. seviye şehir uzmanı
23 Ekim 2023
Корректирую отзыв!
Это какой-то ужас, три дня на двери весит объявление что сегодня закрыто, хотя горит свет, никто не открывает, позвонить некуда!!!!!
Как и когда можно забрать заказ????!