Artıları - bölgesel olarak eve çok yakın, çok cana yakın personel, çok temiz, diğer noktalardan farklı olarak bizim en iyimiz, eksilerini bilmiyorum, henüz karşılaşmadım, bu nokta olmasaydı, wb'nin müşterisi olmazdım, öğenin hoş izlenimi için teşekkür ederim.
Genel olarak, düzenleme noktası fena değil, ancak pvz öğle yemeği yemeden çalışmalı veya bunun hakkında 2gis'te yazmalıdır, Dünya Bankası'nda siparişinizi akşam 10'dan akşam 9'a kadar alabileceğinizi söylüyor…
Aslında, ne zaman öğle yemeğine gelsem, sıra insan olmaya değer, her şey çok uzun.
Bu sinir bozucu çünkü Dünya Bankası'nın politikasına uymuyor..
Lütfen sorunu çözün, çünkü bölgemizde en yakın tek pvz bu!
Çabuk ol. Artıları burada bitiyor. Eksileri - araba ile giriş yok, eğer ilk kez - bir salon bulmak için o arayış da var, etrafta kirli- inşaat alanı, salonun kendisi daha çok gecekondu mahallelerinde bir hibarka benziyor, her şey sürükleniyor, dikkatli değil, kamera bant üzerinde 😁. Personele karşı hiçbir şikayet yok - aferin, her şey açık. Ziyaret ile çalışmamız gerekiyor
Orijinalini göster · Русский
Елена В.
12. seviye şehir uzmanı
9 Ekim 2023
Almatı'daki favori iade noktası. Elverişli bir konuma sahip, ferah, aydınlık, birkaç soyunma odası. Her zaman düzenlidir, kutu yığını yoktur, her şey hızlı ve hızlıdır. Kızlar aferin!
Çok hoş, ilişkiler, kibar personel, Almatı şehrinde bu şubelerden daha fazlası. En önemli şey şubenin saat 21: 00'e kadar faaliyet göstermesidir, yani siparişi her zaman alma fırsatı vardır. Aferin beyler.
Merhaba, Balkhash şehrinden Asanova Dana'yım, 50607710- ons, 41 beden, 25.45 tenge tutarında, hiç almadığım ve hala geri ödeme alamadığım bir ürün için sipariş verdim. Neden cevap vermiyorsunuz, sıfır tepki veriyorsunuz, e-posta ve uygulama aracılığıyla size birkaç kez ulaştım, belirli bir cevap yok. Sonunda dediler,
Size ulaşmak için, ancak irtibat kişileriniz olmadan telefonlarınız yok. Paramı iade edin. Müşterilere karşı ne tür bir tutum var. Ben senin hakkında farklı bir fikrim vardı...
Çok kötü! Çalışanlar kaba!!! Mesai saatleri içinde kapandılar, oraya bir su ısıtıcısıyla gittiler, küçük çocuğu olan bir kadının bile gitmesine izin vermediler, nakliyeciler geldiklerinde bir saat beklemeye zorladılar, henüz mal vermeyecekleriyle tehdit ediyorlardı, hepimiz insan değiliz diyorlar, hiçbir şey sipariş etmediğimizi belirttiler.
Öğenin kendisi mükemmel çalışıyor, ancak mallar gecikmeyle gelmeye başladı ve sitenin kendisiyle, yani kişisel hesabınızla ilgili sorunlar oldu. Zaten birkaç kez ulaştık ve hala sorunu çözemiyorlar.
Her zaman çevrimiçi mağazadan mal alıyorum. Orada çalışan kızlar müşterilere mükemmel hizmet veriyor. Teslimatla ilgili sorularınız olduğunda her zaman size söyleyeceklerdir.
Benden parayı yasal olarak yazmadınız. Bankadan, mağazanızın kartımdan aynı tutarı iki kez yazdığına dair bir mesaj geldi. Bu gün alışveriş yapmadım. Miktar büyük değil, ama aynı dolandırıcılık, kartı platformunuzdaki ofise bağladım ve siz ondan para yazıyorsunuz.
Sekizinci ve dokuzuncu Mart'ta 60 binden fazla tenge için mal sipariş ettim, siparişleri ödedim. bugün, yarın teslimat olması gerekiyordu. Şimdi baktım ve dehşete düştüm: her şey temiz, sanki hiçbir şey sipariş etmedim ve hiçbir şey ödemedim. Bu ne? yeni bir dolandırıcılık türü mü? Tüm hikaye temizlendi. Benim sözüm yok. ne yapmalı?
Ne yapmalı ve nasıl yapılmalı, malları sipariş edip ödedim, teslimatın 19 Mart'ta olması gerekiyordu, dün gece her şey ortadan kayboldu, siparişlerde boş, iletişim yok, kişisel iletişim nereye yazılacağına dair bir hata veriyor mu?... Böyle bir sorunla kim karşı karşıya kaldı söyle bana
Depodaki iadeler ve dağınıklık nedeniyle çok fazla insan var, malları çok uzun süre arıyorlar. Çalışan bu kadar büyük bir akışla başa çıkamıyor. Lütfen depoyu düzene sokmak veya daha fazla çalışan kiralamak için önlemler alın.
Genel olarak dehşet verici, mallar teslimat noktasına yazılıyor, mallar 12 Aralık'ta, bugün 22 Aralık'ta geldi, kurye ile teslimat siparişi veriyordum - mallar teslim alma noktasında sıkışmıştı ve hepsi kuryelerle ilgili bir sorun mu yoksa nedeni nedir!?Hediye için sipariş verdim, tüm süreler doldu
Malları sipariş ettim, ödedim, teslimat zaten 2 hafta gecikti, bu yüzden kişisel hesabımda da görünmüyor, bu desteğe başvurdum, her seferinde yeni bir kişi cevap veriyor ve her biri farklı, yani bir sorun, o zaman hayır ve sadece herhangi bir çözüm olmadan uğraştığımız abonelikten çıkma.
Herkese merhaba, 17 Mart bir sipariş verdim ve ödedim, her şey siteden kayboldu, sonra malları iptal ettiler, sorum şu ki paramın hala nerede olmadığı.