Müşterilere karşı korkunç bir tavır, kafasında bir tutam olan karanlık bir kız, kaba davranıyor, çığlık atıyor, yaşlılara tamamen eğitim ve saygı gösterilmiyor, dün onunla bir çatışma çıktı, bir kutu ayakkabı fırlatıyor, "bunu satın alıyorsunuz, evlilik" sözleriyle bir şeyden, küçük beyniyle, kirli soyunma odalarından sonra tabanındaki tozun evlilik olduğuna karar verdi, sanki evine gelmiş gibi kibirli bir davranış ve sıradan bir pvz çalışanı olmasına rağmen, işini getir, ver, kafasına tacı olan bir kraliçe. Rozeti olmadan, adının ne olduğu sorulduğunda, size hiçbir şey söylemek zorunda olmadığımı söylüyor. Yönetmeliği ve ticaret kurallarını bilmiyor. Görünüşe göre yönetim, bu kişiyle ilgili incelemeleri umursamıyor, ciro için para alıyorlar ve onlara gelir sağlayan ve satın alımlarına gelen ve kabalığa katlanmak zorunda kalan insanlara, sadece puan verdiler.
İyi günler!
Evimde olduğu için sürekli bu iade noktası için sipariş verdim.
Daha önce, düşük derecelendirme nedeniyle kapatılmıştı (evin sakinleri kadın çalışanların kabalığı hakkında yazdılar ve düşük notlar aldılar)
Bir keresinde onlardan birinin kabalığıyla karşılaştım ama sessiz kaldım, kocamla aceleleri vardı ve onun kötü bir gün geçirdiğine ya da bir şeyden memnun olmadığına karar verdim, hizmet sektöründe çalışırken bu bir sebep olmasa da gözlerimi kapatmaya karar verdim.
12/16/2024 tarihinde bir kez daha döndüm, aynı kızın kafasında fırlatılan koyu saçları var, kendi yönünde bir sürü kabalık aldı.
Sesimi yükselttim, kendimi tanıtmayı reddettim, yönetimin telefon numarasını ve iş bulmak isteyenlere iletişim için telefonun yazılı olduğu bir işaret vermeyi reddettim.
Kesinlikle insanlarla çalışmayı hak etmeyen iğrenç davranışlar.
Komşulara sormaya karar verdim, yoksa kabalık hakkında - bu kişiyle ilgili mesajlar düştü - çok uzun zamandır kaba ve insanlar zaten sahibiyle iletişim kurmaya çalıştılar, ancak başaramadılar.Hepsi komşu iade noktalarını seçtiler ve bana tavsiye ettiler.(bunlardan çok azı yoktu)
Mezavtsov Vladimir Evgenievich'in (hizmet veren IP) benimle iletişime geçmesini isterim.
Aksi takdirde, sadece incelemelerle değil, kabalığı anlamaya devam etmeyi planlıyorum
Bugün bu ihraç noktasındaydık, 11 pozisyondan oluşan bir siparişimiz vardı, montaj odasına girmeden malların uyuşmadığını tespit ettik, hemen reddettiğimiz 2 kadın çalışana döndük ve bunu soyunma odasında kendimizin değiştirdiğimizi duyduk, çok kaba bir tavır, mallar yere atılıyor, sonuç olarak emekli kadın 2000 için gerekli olmayan malları almak zorunda kaldı, bırakma noktasından çıkmadığımızı, kameraya bakma isteğimize cevabın orada olmadığı, bir daha buraya geri dönme arzusu olmadığı olduğunu fark ediyorum.