Oldu 4.12.24
Pvz sahipleri uyanın!
Bu bir dehşet, bir ihraç noktası değil, çalışanlar nasıl çalışacağını hiç bilmiyorlar, kurye ile teslim edilen 6 pozisyon sipariş ettim, malları kuryeye vermediler! Geri kalanının bir kısmını aramaya koydular (eğer daha doğrusu, ihraç noktasında çok kirliyse, mallar sadece salonun etrafında yerde yatıyordu), dünya bankası'ndan bir cevap bekledim, periyodik olarak pvz'ye girdiler, yanlış malları tabletlerinde kapattıkları ortaya çıktı!
Yeni yıldan önce 5 bin + mal varken bana Dünya Bankası'na ne iade edilirdi? Ve ne kadar bekleyeceğim, çalışanla sürekli yürüyüşlerim ve iletişimim sonuç verdi, öğrendik ki diğer siparişimi kapattı ve bu siparişi bıraktı.
12/5/24 oldu
Bir dahaki sefere sipariş verdim ve yine mallar kayboldu! Kurye 2'den sadece bir pozisyon getirdi!
Resim aynı, ihraç noktasında her şey etrafa dağılmış durumda, ancak şimdi başka bir çalışan var ve o sadece malları aramayı reddetti!
Malları bulamadılar ve durmadan benden para yazdılar, dünya Bankası'nın teknik desteği sessiz!!
Bu bir yıldız değil, sıfır yıldızdır! Hiç yorum yazmadım ama burada direnmek imkansız. Çalışanlar kaba. Kendi işleriyle daha çok ilgileniyorlar. Siparişi bulamıyorlar ve siparişin gelmediğini söylüyorlar ve kapatıyorlar (sipariş «vermeye hazır» olmasına rağmen). Şimdi tatil zamanı ve herkes hediye sipariş ediyor (ben istisna değilim). 30 Aralık 2024 saat 18: 00'de hediyeleri almak için pvz'ye geldim ve kapı anahtara kilitlendi (ışıklar yanmasına ve hiçbir reklam asılmamasına rağmen). Bir saat sonra aynı hikaye tekrar geldi. İnsanların planlarını ve tatilleri neden mahvediyorsunuz?! O zaman pvz'nin çalışmadığını belirtin!
Заказала доставку еще утром курьер так и не приехал , заказ так и висит с доставкой до 13:00, вы что издеваетесь ? Зачем тогда ставить доставку платную, если время уже 19:50 а заказа как не было так и нет, вызывала с пункта выдачи, каким образом я его буду принимать если завтра буду в другом районе!?
Дополню отзыв 17.10
1)Заказ мне так и не доставили + списали возвраты
2) в пункте отсутвует жалобная книги и сотрудница игнорирует вас с этим вопросом
3) позвонила на горячую линию роспотребнадзора для инициации проверки
Мотать свои нервы, за свои деньги не рекомендую