Harika bir nokta, en iyi yöneticiler, sonunda 3. soyunma odası, ikinci banket ortaya çıktı, müşterilerin rahatlığı için tam boy bir ayna, çok teşekkür ederim.❤️ Aşağıda yazan "Adam " yanıma geldi, birkaç kez kadın pantolonuyla koşuyor, ahlaksız bir görünüme sahip ve yöneticinin ödeme yapması için geri ödeme yapmaya çalışıyor, tatillere sürüklenip teslim etmeye geliyorlar, görünüşe göre "hanımefendisinin" fazladan pantolon almasına izin veremiyor, yumurtalar hakkında çok komikti, ona sormadılar, ama olumlu bir şekilde adama sahip olmaları gerektiğini söylediler ve bu telefon kamerası açıkken koşuyor, yöneticileri kışkırtıyor, şikayet edeceğini söylüyor vb. Peki, burada yumurtaların nereden alınacağı? 🤣 Yakışıklı yönetici, kendini geri tuttuğunu ve kibarca dünya Bankası kurallarını yetersizliğe ulaştırmaya çalıştığını söyledi. 👍 Bazıları malları dikili etiketler olmadan satın alıyor veya evde kesiyor ve sonra onları iade için de buharlaştırmaya çalışıyorlar. 🤦♀️ MALLARI DİKİŞ ETİKETİ OLMADAN SATIN aldıysanız - EVET BU bir evliliktir VE bu, dünya Bankası şirketinin ve çağrı merkezindeki operatörlerin düzenlemeleri tarafından onaylanır!!!! Ve satıcının bunları dikmemesi ve mal kartında markayı satışa işaret eden etiketsiz bez parçaları göndermemesi, bu onun pervazıdır, ondan iade talep edersiniz, hiçbir yetkili yönetici böyle bir ürünü kabul etmeyecektir.Alıcının sadece hakları değil, aynı zamanda duymak istemedikleri görevleri de vardır, en azından malları kameralara takılmadan önce kontrol etmek isterler.Herkese mutlu Noeller терп sabır ve iyi ruh hali yöneticilerine, çalışmanız ve anlayışınız için teşekkür ederiz
Mükemmel öğe, her zaman temiz ve rahat. Yöneticiye her zaman söyleyeceği, yardım edeceği ve yetersiz müşterilere dikkat etmediği ve insanların tatilden sonra evden çıkardıkları kusurlu malları kaçırmadığı, şirket partilerinde kıyafetlerini çıkardıkları, daha sonra iade etiketleri olmadan taşıdıkları ve bu kullanılmış kulak kıyafetlerini, çelenkleri, Noel ağaçlarını vb. yürüdükleri için çok teşekkür ederim. Sergey en iyisi!!! Size güç ve sabır verelim
Bu pvz'nin korkunç bir çalışanı ruh halini bozdu, kendisini Sergey olarak tanıttı, bugün 01/05/2025, malları kabul etmeyi reddederek, Rusya Federasyonu tüketici haklarının korunmasına ilişkin kanunun 25. maddesini ihlal ederek bana nahoş davrandı, çalıştığı şirketi umursamadığını ve sohbet odalarından ve destek hizmetinden meslektaşlarının görüşlerinin onun için geçerli olmadığını sürekli olarak söyledi, daha sonra bir bayanın huzurunda yumurtalarım olup olmadığını sordu, görünüşe göre onu ilgilendiren tek şey bu, sanırım bir eş arıyor, bu karakteri gerçekten ilgilendiren iş, o zamana kadar mükemmel çalışanlar ve çalışanlar vardı. Soru ortaya çıkıyor, neden insanlarla nasıl iletişim kuracağını bilmeyen ve işlerini yapmak istemeyen, aynı zamanda kaba olan insanları işe alasınız ki? Tabii ki, diğer pvz'lere sipariş vermek çok sakıncalıdır, ancak siparişleri almak ve cahillerle ilgili bazı sorunları çözmek, ruh halinizi bozmak istemiyorum...