Bu noktaya yakın zamana kadar hizmet vermek normaldi, Boris adında genç bir adam özellikle kibar ve dakik.Ancak Sona'nın satışta son derece beceriksiz olan kızı, 2'si alınan 3 ürün için karttan silindi ve bir süre sonra karar vereceğiz, müşteriyi önceden, kartta para varsa, bu konunun yargılanması sırasında tüm mallar için derhal yazılacağı konusunda önceden uyarmadı, daha sonra bunu bildirdiğini onayladı, kayıtlara erişimi olmadığı cevabının kameradan kayıtlarını gösterme isteği vardı.Bu maddenin sahibi Sergey de bu konuyla ilgili tartışmada hazır bulundu ve ertesi gün başka mallar almak için görüntüleme fırsatı sunmadı, aynı kızın Hasarlı malları yalnızca evde servis etmesi de dahil olmak üzere bana kayıt sağlayabilecek biriyle konuşma umuduyla tekrar gittim ve video kayıtları hakkında Sergey'in bilgisayarında olduğunu söyledi (ve telefonda erişimi olmadığını mı?)
Para çekme cezası mümkün olduğunca iyi çalışıyor. Çok yardımsever ve kibar çalışanlar. İnsanlara çok hızlı, gülümseyerek ve nezaketle sağladığınız için teşekkür ederiz.
Ben ve diğer üç kişi, iade noktasının kapalı kapılarına geldik. Vaktinden önce kapalıydı. Saat 20: 42 idi, tesis saat 21: 00'e kadar açık. Kapıda duyuru yok, sadece kapalı. Belirtilen telefonu aradım ve kız «bilgisayar bozuldu» dedi. Yarın gelip tamir edilip edilmeyeceklerini sordum, «bilmiyorum» dedi. Her gün şehrin diğer ucundan taksiyle gidemem. En azından bir açıklama ile kapıya bir duyuru asın. Fotoğraf 20: 42'de çekildi.