Wildberries yönetiminden, çalışan Paul'e ve müşteriye karşı kaba davranışına daha yakından bakması talebi.Malların iptalinin yapıldığı bir durum meydana geldi, aynı zamanda mallar için para yazdı.Suçu üzerine özür dilemek yerine para iadesi için ona başvururken, şunu duydular: * Artık bu noktaya sipariş gelmesin diye.Size malları vermeyeceğim*.Dehşet.Bu işe alınan bir yüz!!! Anlıyorum, farklı müşteriler var, ancak bu satıcının kabalığı ölçeğin dışına çıkıyor.Sonunda parayı verdim ama yine de yetişmek için çok şey duydular.
Her zaman hoşuma gitti, kibar uzmanlar.Neredeyse hiç kuyruk yok, her zaman bir şey net değilse size söyleyecekler ve açıklayacaklar.Genel olarak tavsiye ederim.
İşten daha fazla yaygara var. Siparişi kime verdiklerini, kime vermediklerini anlayamazlar. Bir önceki sipariş için ödeme yapıp yapmadıklarını veya ödemeden ayrılıp ayrılmadıklarını uzun süre anladılar!!!! Ve kadın soyunma odasındaydı. İlk izlenim bir şekilde pek iyi değil. Ama umalım da kızların öğrenmesini umalım. Çabalayacak bir şey var.