Yazarkasaları olmadığını açıklayarak mallar verilmedi. Uygulamada nakit ödeme yöntemi belirtilmişti!
Mağazanın çalışanı, ben onu almayı reddetmememe rağmen, "reddetme" düğmesine tıklayarak malları vermeyi reddetti.
Aynı zamanda, ödeme yapmak için uygulamada belirtilenle aynı kartın kullanılması gerektiğini belirtti. Buna rağmen, Wildberries malları iade ettiği için parayı yazdı!
Bu kararın nedenleri hakkındaki soruma göre, mağaza çalışanı kaba davranmaya ve uygunsuz bir tonda iletişim kurmaya başladı.
Orijinalini göster · Русский
1
Карен В. ☃︎
4. seviye şehir uzmanı
25 Ağustos 2023
Mallar teslim noktasında verilmedi. Çünkü programda çalışan bana siparişimin ödenmediğini gösteriyor gibi görünüyor ama ben her şeyi ödedim. Malların iade noktasına ulaşması gerektiğinden bu yana sadece bir gecikme olmadı, aynı zamanda mallar da verilmedi ve para iade edilmedi.