Ben ve akrabalarım bu çevrimiçi mağazaları, uygun fiyatları ve iyi teslimatı kullanıyorum, ancak ücretli paketlerle ilgili hikaye iyi değil, daha önce bir mal almaya gelirsiniz ve size bonus olarak ücretsiz bir küçük şey paketi veriyorlar ama hoş ve şimdi tüketicinin bu hoş küçük şeyden mahrum bırakıldıkları için, itibarını bozmak için birkaç kuruş ayırdıktan sonra müşteriye karşı tutum budur.... Ama onlar için birkaç kuruştan daha önemli
Bu yıldızı çalışan Angelica'ya adıyorum. Profesyonel değil, kaba, intikamcı. Sanki davetsiz ziyarete gelmişim gibi hissediyorum. Personelin geri kalanı aferin kızlar!
Normal çalışanlar. Hiç bakım sorunu yaşamadım. Hızlı, net bir şekilde, gereksiz sorular ve telaş olmadan. Ancak çalışanların valdberis platformunun çalışmasıyla pek bir ilişkisi yok, malları iade etmek ve değiştirmek için kurallar var, uyun ve her şey yoluna girecek.
Valberis çalışmaktan pek memnun değilim, özellikle bugün site kusurlu malları göndermek için fotoğraf yüklemiyor.sürekli abonelikten çıkma yazıyorlar.Postaya video gönderiyorum, bunun için posta oluşturulmamış yazıyorlar.Resmi web sitesi aracılığıyla da işe yaramıyor.
Umarım en azından burada görürler.16.01.2023 tarihinden itibaren malların iadesi veya değişimi için mücadele ediyorum.Umarım alıcıların geleceği uygun bir sonuç ve seçim yapacaklardır.
Ticari yapıyı sadece gülümsemelerle değil, öncelikle alınan mallara, kalitelerine ve iade olasılığına göre değerlendiriyoruz.Ve burada bununla bir tuzak var...