5 Aralık 2024'te bu pvz'ye siparişlerimi almaya geldim (bunlar ödenmemişti) çalışanın önünde video gözetimi altında her şeyi kontrol ettim, ardından soyunma odasına girdim, malları ölçüp seçtikten sonra, bana gelen 2 ürünü veren çalışana gittim. Eşyalarımı ölçerken, soyunma odasına girmeden hemen reddetmiş, çalışan onları açmaya başlamış ve tozlukların 40-42 sipariş ettiğini fark etmiş, 48-50 göndermiş, şimdi bu ürünü kullanmam ve uygulama aracılığıyla talep etmem gerektiğini söylemişti, başka bir şekilde bu ürünü satın almam ve uygulama üzerinden talepte bulunmam gerektiğini söylemişti. geri ödeme yapmayacak! Aynı çalışana hemen bir başvuru yaptım, bunu 3 gün içinde onayladıklarını söylediler, satıcı bana geri ödemeyi reddetti ve başvuru yapmadan gelip pvz'ye geri dönebileceğimi yazdılar. 9 Aralık'ta saat 13: 00'te bir yere bu pvz'ye geldim, ancak çalışan iade yapmayı reddetti, oradayken Dünya Bankası'nın destek hizmetine yazdım, bana başvurmaya gerek olmadığını, malları hemen iade için götürmem gerektiğini söylediler, çünkü başvuruyu reddettiler, şimdi iade için getiremiyorum, çalışandan tam adını öğrenmelerini söylediler, çalışanı aramayı reddettiler. Oraya buraya sürüyorlar, kısır bir döngü var ve çıkış yolu yok. Kendileri suçlu olmakla suçlanıyorlar. Bu pvz'de, kurallarını ve yasalarını baştan aldatıyorlar, kaba davranıyorlar, dünya Bankası destek hizmetinde söylediklerine uymuyorlar ve orada ne söylediklerinin önemli olmadığını söylüyorlar. Bugün 14 Aralık ve sorun hala çözülmedi.