Geri ödemede kaba.
Kışın hayatı en azından biraz kolaylaştırmak için çok yaşlı büyükbabam için bir kar küreği sipariş ettim. Kendim uzakta yaşıyorum.
Büyükbabam 90 yaşın altındayken zaten kötü duyuyor ve düğmeli telefonu zar zor anlıyor. Gerisi hakkında genel olarak sessizim.
Geldim ve sadece telefonda konuşmamı istedim, kendisi sipariş verme mekanizmasını anlamıyor, telefonda sadece bir tuşla arayabiliyor.
İlk 10 dakika içinde hanımefendi, iş yerinde telefonda konuşmasına izin verilmediğine inandı. Sonra nihayet ağır iç çekimlerle anlaştım ve büyükbabama kutuyu itti, bütünlüğünü kontrol etme fırsatı vermeden hemen alınan mallar için fonları yazdı.
Büyükbabam çok üzüldü.
Ve şimdi, teslimat sürecinde yanlış olanı getirseler veya zarar görseler bile (ki bu son zamanlarda dünya bankası için çok sık görülen bir olaydır), iade edilmesi gereken bir sorun olacaktır. İşte müşteri odaklılığınız! Rakiplerle bu tür sorunlar asla ortaya çıkmaz.