Maalesef olumlu bir şey yazamıyorum!!! Bu PVZ'DE pek çok sorun var, hiç kimse pervazlarla uğraşmaya niyetli değil. Ve böylece noktalara göre
1) Bundan uzun servis ikincisinden kaynaklanmaktadır
2) Dağıtım noktasındaki karmaşa, çalışanlar bu nedenle nereye koyduklarını hatırlamıyorlar, bu nedenle malları arama zamanı artıyor ve doğal olarak sıra toplanıyor.
3) Sürekli teknik sorunlar. Ya malların kabulü 2 saattir (ama bunu anlayabiliyorum), sonra bilgisayar çalışmıyor, sonra taban çalışmıyor. Nasıl gelmezsen ya sıra, kabul ya da teknik sorunlar gelir. Malları almak, ikramiyeyi nasıl çıkaracağınız gibi görünüyor.
4) Çalışanlar yükümlülüklerle baş edemiyorlar (ancak PVZ 2'de bulunuyorlar) ama bence bu yukarıdaki noktalarda zaten açık.
Ve bunlara kendim PVZ için çalıştığım tahminler değildi, ancak böyle bir karmaşaya ve uygunsuz (boktan) hizmete izin vermedik.
Beni hayal kırıklığına uğratan siparişlerin verildiği nokta hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum. Siparişi almaya geldim ama çalışanın açıkladığı gibi hazır değil. Mallar iki gün önce ihraç edilmeye hazır olmasına rağmen. Ve şunu söylemek istiyorum, bu ilk sefer değil. Malları teslim alma zamanına gelince, bu da iğrençtir. Abartmadan yaklaşık 30 dakika beklememiz gerekiyor ve bu en iyi ihtimalle. Odanın kendisinde bir karışıklık var, uzun süre tatsız. Bu sipariş verme noktasını önermiyorum, hizmetin daha iyi olduğu başkaları da var.