Pvz'de kızlar iyidir, yardım hattı hakkında söylenemez. Sadece ezberlenmiş nominal cevaplar. Kişisel hesabınızdaki "itiraza" yanıt olarak, sadece ezberlenmiş ifadeler de vardır. Siparişi iptal etmenin bir yolu yoktur. Bilgisayarda bir arıza meydana geldi ve tüm sepet şekillendi. İnsanlara malları 10-30 dakika içinde reddetme fırsatı verin ve ancak bundan sonra siparişin yürürlüğe girmesine izin verin. Her şey olabilir. Ya orada 100 mal ve genel mal varsa? - Tek tuşla böyle bir miktar nasıl sipariş edilebilir? - kısıtlamalar yapın: örneğin 10 öğeden oluşan bir sipariş mi yoksa böyle bir sipariş vermeyi kabul ettiğinizi onaylayarak mı? Bu aynı zamanda satıcıları, malların zarar görebileceği yolculuklarında gereksiz gönderilerden koruyacaktır.
Sizi kesinlikle anlıyorum ama 1 top.Tımarhane dolu, sorumsuzluk ve yazılımın cehaleti. Kibirli davranış, müşteriden kopukluk, umursamayan tutum. Bu düzenleme noktasının çalışmasından memnun değilim. Genel olarak wildberries çevrimiçi mağazasına karşı olumsuz bir tutumum olmadığını not edeceğim. Sağlanan ürünlerin ürün yelpazesinden ve kalitesinden memnunum.Wildberries'in franchise'larını kontrol etmesi gerekiyor.
Mükemmel bir düzenleme noktası, hiç aksaklık olmadı, harika kızlar çalışıyor, işlerini biliyorlar, her şeyi hızlı ve net bir şekilde yapıyorlar, teşekkür ederim!