Pvz'de kızlar iyidir, yardım hattı hakkında söylenemez. Sadece ezberlenmiş nominal cevaplar. Kişisel hesabınızdaki "itiraza" yanıt olarak, sadece ezberlenmiş ifadeler de vardır. Siparişi iptal etmenin bir yolu yoktur. Bilgisayarda bir arıza meydana geldi ve tüm sepet şekillendi. İnsanlara malları 10-30 dakika içinde reddetme fırsatı verin ve ancak bundan sonra siparişin yürürlüğe girmesine izin verin. Her şey olabilir. Ya orada 100 mal ve genel mal varsa? - Tek tuşla böyle bir miktar nasıl sipariş edilebilir? - kısıtlamalar yapın: örneğin 10 öğeden oluşan bir sipariş mi yoksa böyle bir sipariş vermeyi kabul ettiğinizi onaylayarak mı? Bu aynı zamanda satıcıları, malların zarar görebileceği yolculuklarında gereksiz gönderilerden koruyacaktır.
Sizi kesinlikle anlıyorum ama 1 top.Tımarhane dolu, sorumsuzluk ve yazılımın cehaleti. Kibirli davranış, müşteriden kopukluk, umursamayan tutum. Bu düzenleme noktasının çalışmasından memnun değilim. Genel olarak wildberries çevrimiçi mağazasına karşı olumsuz bir tutumum olmadığını not edeceğim. Sağlanan ürünlerin ürün yelpazesinden ve kalitesinden memnunum.Wildberries'in franchise'larını kontrol etmesi gerekiyor.
Mükemmel bir düzenleme noktası, hiç aksaklık olmadı, harika kızlar çalışıyor, işlerini biliyorlar, her şeyi hızlı ve net bir şekilde yapıyorlar, teşekkür ederim!
Genel olarak, benim için ne tür bir iade noktası eksik. Şirketin kendisini istiyorum. Korkunç çalışmaya başladı. Tavar kötü paketlenmiş olarak geliyor, her şeye kadir. Makbuzda gecikmeler oldu. Malları reddetmek için para alıyorlar ve kimin suçlanacağı önemli değil. Malları karıştırabilirler. Birini sipariş edersen diğerini getirecekler ve reddetme parasını yazacaklar. Böyle bir şirketi tavsiye etmiyorum.
Korkunç ! Kişisel hesabınıza giriş yapmanın bir yolu yoktur, personel yardım sağlayamaz. Kimse kodun nereye geldiğini bilmiyor. Böylece malları almanın bir yolu yoktur. Sunucuyu görememek daha kötü.
Personel aptalca profesyonel değil!!kayınvalidesi siparişi almaya geldi, bir kısmı ödenmiş olanı aldı ve ikinci yarısı ödenmedi, danışman normalde siparişin ücretli yarısını alırsanız ikinci yarısının iade olarak ayrıldığını açıklamadı, yani danışman kendisine söylenmesine rağmen iade etmeye karar verdi. ertesi gün (Cuma günü) alınacaklar ve başlangıçta iyi olduğunu söyledi, ancak kendisi iade ile veriyor!!Danışmanın adı Artyom!!Uygulamada böyle gösterdi!!!
Her zaman rahat değil, temiz, ama bu ilk girişten itibaren benim hissim, girişin yanlarında korkuluk yok, hemen soru yeterli değil, ama aniden tanrı beni yasakladı. Satın alma işleminden memnunum, ancak bu benim seçimim, teslim noktası değil.
Yerin mükemmel konumu!merkez, Sovyetin yanında))) personel cana yakın, çok sayıda kabin var, ancak sıra için yeterli yer yok: sıranın sonunda kapıda durmanız gerekiyor
Personelin hızlı çalışması, çok, çok nadiren sıraya girebilirsiniz, ancak bu da çok çabuk dağılıyor) Çocuklar aferin.
Zamanında açtığınız tek şey!) Mesai saatleri içinde kapıların altında durmak rahatsız edicidir.. bazen her dakika önemlidir...
Düzenleme noktası yenidir, ancak yine de ekip iyidir. Kızlar sipariş vermede profesyonelce, hızlı bir şekilde çalışıyorlar, alıcılara hizmet vermede sorun yok. Sorulara her zaman yetkin cevaplar verirler.
Siparişi 10/25/2021 tarihinde 18.36'da aldım, bulmak çok zor ( tabela çok küçük, aynı evin sakinleri "nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok"» Personel hayatta olmadığı için merhaba demiyor, ne dediğini zar zor duyabiliyor, hoşnutsuz bir yüzle oturuyor.