Artık bu ihraç noktasına mal sipariş etmeyeceğim, çünkü mal almakta sorunlar olduğu için teknik bir mola veriyorum, oğlumu bir saat sonra gönderdim, teknik bir mola veriyorum, sabah teknik bir mola veriyorum, bu yüzden muhtemelen gitmem boşuna değil, bu sayıya sipariş verdim, o zaman bu günü almam gerekiyor istediğimde, öğleden sonra açık bir şekilde gidiyorum, ama yine bir şeyler ters gitti, sıra türbenin yakınında olduğu gibi, beceriksiz işçiler, malları bulamıyor, sonra kamerada yarım saat mal arıyor, tanrı'ya şükrediyor, ve böylece her müşteriyle bir arayış oynuyoruz, malları bul, bir şekilde malları kendim almadım, malları bulamadılar ve kocanıza yarın gelmenizi, onu bulacağımızı, kocam ertesi gün geldiğini söylediler, peki, size bir geri ödeme yapacaklarını söylediler, ancak mallar zaten verildiyse, bir nedeni yazmak için bir geri ödeme nasıl yapılır? çalışan malları bulamadı mı?Tamam, maliyeti 200₽ bir kez daha sipariş ettim.
Eksi 40 dakika boyunca 3 siparişim vardı. Madde kapatıldı 3 siparişin tamamı iptal edildi sonuç olarak en korkunç sipariş verme noktası. Ben bir noktada çalıştığımda, sadece öğle yemeği için resepsiyonu kapatmak yasaktı, müşterilere hizmet etmek ve malları kabul etmek zorundaydım, benim için idare ediyordum. 40 dakika ayakta duran ve sizden donan insanlara karşı en korkunç tutum
Her zaman sıra sıra. Oda çok küçük. Her şey kutularla, paketlerle dolu. Çalışanlar deniyor, ancak çok sayıda alıcı var, kuyruklar var. Bu noktaya teslimat siparişi verirken malları teslim almak için zamanı planlayın.