Belki bunlar Dünya Bankası'nın bazı yeni kuralları veya bu paragrafın çalışanının özyönetimidir. Ama olduğu gibi! Çocuk dairelerini sipariş ettim, evi denemek için satın aldım. Malları 9 Aralık'a kadar kartla iade edin. Dairelerin bizim için büyük olduğu ortaya çıktı, ertesi gün onları iade edilmek üzere pvz'ye getirdim.. Ama... Çalışan iadeyi kabul etmedi. Üzerlerinde tutkal izlerine baktıktan sonra... Bu dairelerde olabilecek tutkal. Ama benim için, alıcı için kritik değildi.. Bu evlilik değil.. Ve pvz çalışanı evlilik konusunda uzman değildir... Beni doğal olarak reddettikleri evlilik başvurusunu yazmaya zorladım, daha doğrusu satıcı evliliği sadece Krasnodar'da kabul ettiğini söyledi... Destek de sorunu çözmeyi reddediyor.. Tabii ki utanç verici ve tatsız.. Peki, 1800 ruble için zenginleştirmelerine izin verin.. Sizi uyarmak istiyorum, dikkatli olun... Çalışanlar, satın aldığınız malları büyüteçle değerlendireceklerdir. Sizden geri ödemeyi kabul etmemek için. Tanrı size bu pvz'nin değerli çalışanlarını bu kadar kabalık ve özyönetimle yüzleşmemenizi yasasın. İade edilebilir malları kabul etmemek için herhangi bir düzenlemeniz yoktur.
Sık sık buraya sipariş veriyorum ve başkalarının yorumlarına baktığımda eleştiriyi anlamıyorum. Pvz'deki satıcılar da insandır ve iş için mola verme fırsatına sahiptirler. Ayrıca siparişi başka bir zamanda alabilirsiniz. Ayrıca sıra hakkında aşağıdakileri de not edeceğim: peki PVZ'DEN ne istediniz? Siparişin anında verilmesi ne olurdu yoksa ne olurdu?. Genel olarak bu sefer tavsiye ederim ve şimdi kulaklıkları ondan almaya gidiyorum :)
Постоянные очереди на получение и примерку. А теперь ещё закрываются на 15 минутный перерыв в то время, когда все идут с работы и могут зайти в пвз (в 18:40). И не пишут с каких до каких этот перерыв. Откуда эти 15 минут считать. На улице уже холодно и дует сильный ветер. Особо не подождешь, особенно с ребенком. Сотрудница видела, что ждёт уже больше 5 человек, но тупо ушла за шторку. Уровень и клиентоориентированность на нуле!