Bu pvz'de çok hayal kırıklığına uğradım. Kitabı sipariş ettim ve 29.11.2024 tarihinde PVZ'YE geldi. Kitabı inceledikten sonra, durumunu beğenmediğim için reddetmeye karar verdim, kökü hafifçe yırtıldı, sonra çalışana malları reddettiklerini söyledim, kitabı çalışanın önünde bıraktım ve ayrıldım. Bundan 10 dakika sonra, diğer siparişlerin durumlarını kontrol etmeye karar verdim ve reddettiğim kitap için dünya çapındaki cüzdanımdan paranın yazıldığını görünce ne kadar şaşırdım. Pvz'ye döndüğümde, bunun nasıl olduğunu öğrenmeye karar verdim ve bir çalışan bana bir soru sorduğunu söyledi - Kitabı alıyor musunuz? Cevabını duymadı ve gittiğimi görünce arkamdaki kadına satın alma sorusuna cevap verdiğimi sordu ve malları satın aldığımı söyledi, bensiz kitabı benim için böyle satın aldılar. Bu konuda daha fazla PVZ bana yardım edemedi. İade talebimi bıraktım, satıcı iki gün sonra orada evlilik olmadığını yanıtladı ve iadeyi reddetti. Böylece kitap benim için tatmin edici olmayan bir durumda kaldı. Karara hala itiraz ediyorum, başvuruyu birkaç gün içinde kendisinin gözden geçirmeyi vaat eden Dünya Bankası'nın iğrenç desteği hala bunu inceliyor, ancak birkaç gün değil, neredeyse bir buçuk ay oldu.
İkinci kez bir deste kart sipariş ettim, siparişi almaya geldim, 15 dakika sıraya girdim, çalışan siparişi bulmaya çalışırken 10 dakika daha bulamadı. Çalışan yarım saat sonra gelmesini istedi ve şimdilik malları arayacak. Bir saat sonra döndüm, sırada büyük bir kalabalık vardı, iki çalışan çalışıyordu, büyük kalabalık sıralarını beklerken, sadece bir çalışan sipariş veriyordu, ikincisi ise işi bir şekilde hızlandırmak ve sırada kalma süresini azaltmak yerine sabahtan itibaren gelen malları alıyordu. Beklemedim ve çalışana gittim, müşteriyi serbest bıraktığında ona siparişimi bulup bulamadıklarını sordum, cevap verdi, şimdi bekleyin ve 15 dakika daha bekledim. Sonunda benim sırama geldiğinde, bir çalışan bana mallarımı bulamadıklarını söyledi. Sordum - 15 dakika önce size bunu söylediğimde neden bana bunu söyleyemediniz?, bana bir şekilde başka müşterilere hizmet ettiğimi söyledi. Sıraya küstahça girmedim, soruyu cevaplamak zor değildi - Üzgünüm siparişinizi bulamadık!. Bunun yerine cevabı duymak için zaman ayırmak zorunda kaldım. Toplamda, o gün, daha fazla olmasa da yaklaşık 45 dakika sırada bekledim ve siparişim olmadan ayrıldım. İki gün sonra tekrar denemeye karar verdim, malları bulamadım ve reddettim, kartları yeniden düzenlemek zorunda kaldım, çünkü ikinci kez kaybetmediler.
Bu PVZ'DE bu kadar saçma ve nahoş şeyler ilk kez başıma geldi ve bir zamanlar en iyi ihraç noktası benim için tatsız hale geldi ve artık sadece içinde değil, genel olarak dünya bankası sitesinde de sipariş verme arzum yok. Ozonda, aynı gün iade başvurusunu onaylardım, ancak burada müşterilere sadakat yok, bu yüzden onların da suçu, evet pvz'den ayrıldım, evet çalışan beni duymadı, ancak müşteri malları tezgahta bırakıp giderse, o zaman reddettiği anlamına geldiğini varsaymak zor değil. Siparişi iptal etmek daha iyidir, korkunç bir şey olmayacak, müşterinin arkasındaki yabancı teyzenin sözlerine atıfta bulunmaktan, onun için mal satın alıp almamaya karar vermektense yeniden sipariş verecek!
Замечательный пункт выдачи. Девочки знают свою работу, подскажут, помогут. Удобное расположение в центре села. Заказываю только сюда. Удобный режим работы пункта.