Yandex sürücülerine ve destek personeline ve elbette onları işe alan İK yöneticisine "çok teşekkür ederim". Takside bir şey düştü, sürücünün ziyareti sırasında trafik kurallarını ihlal ederek evin varlığını kontrol ettiğimde dikkatimi çekti. Şoförle iletişime geçilemedi, çağrı sıfırlandı. Destek servisi nazikçe her şeyi mümkün olan en kısa sürede çözeceğine söz verdi ve bir şeyi iade etmenin tüm maliyetlerini telafi edeceğime söz verdiğim gerçeğine rağmen kimse bir cevap alamadı. Genel olarak, tüm kullanıcılar gibi, bazı sürücülerin olumsuzluğunu ve kötü şöhretini kesinlikle fark ettiklerini düşünüyorum: taksiyi erken beklemek, belirtilen noktada durmamak, sürüş sırasında yüksek sesle müzik, telefonda konuşmak, siparişler için değişiklik yapmamaları ve bunun için saldırganlık ve harcanan zaman, neye geç kalmanıza rağmen parayı değiştirmeniz vb. Sadece bu tür çalışanların oranının iyi çalışanlar lehine 60/40 olması kurtarıcıdır. Siparişlerle ilgili nüanslar hakkında sessizim vb. Umarım en azından çağrıları dikkate alarak, soruları cevaplamamakla kalmayıp en azından sorunları düzeltmeyi ve çözmeyi öğrenirler.
Toplayıcı, hizmet kalitesini bozar, faydalı işlevleri ortadan kaldırır. Her şey gelişiyor ama onlar bozuluyorlar. Yarım yılda daha da kötüleşti. Görünüşe göre müşterileri hiç umursamıyorlar.
Dün saat 21:06'da taksi rezervasyonu yapıyordum
Beyaz Volkswagen 4764HK-7
Taksi şoförüne nezaketle nezaket gösterdiği ve 4. kata kadar eşyaların kaldırılmasına ek yardım ettiği için büyük minnettarlık🥰
Ve göndericiye çok teşekkür ederim