Samimiyete, pedagojik mesleğe, öğrencilerin ve ebeveynlerin yeteneklerinin ve benzersiz gerçekleşmelerinin muazzam potansiyeline, kültürel olarak eğitilmiş arzu edilen bir geleceğe olan inancını güçlendiren bir okul!
Benim düşüncelerimde, eğitim sürecinin bu imajı ancak gerçek yaratıcı öğretmenlik-mentorluk topluluğu hakkındaki hayallerde var olabilirdi, ancak burada zaten Wunder Akademisi'nde somutlaştığı ortaya çıktı. Cevabım, çocukların ve yetişkinlerin gelişimi için birçok kulüp arkadaşıyla birlikte, eğitimin yörüngesindeki sevginin zaferidir
Okulla ilgili ilk izlenimim harikaydı.Aile değerlerine odaklanan gönderiler, eğitim anlayışımla örtüşüyordu.Ancak bu okulla ilgili deneyim beklentilerden farklıydı.
1m hayal kırıklığı, yüksek sınıf yoğunluğuydu.Sınıflar kalabalıktı, bu da indus yaklaşımını bu kadar çok öğrenciyle (sınıfta 20 saatten fazla) neredeyse imkansız hale getiriyor.
3. çeyrekte oğlumun okul personeli ile sorunları vardı. 1. sınıftayken, kendi yaşındaki çocuklar için oldukça doğal olan dersler yerine oyuna ilgi gösterdi.Ancak buna cevaben, bu zamanlardan birinde okuldaki etkinliklerden biri sırasında "ceza odasına" konuldu.Oğlu olaya kaçmaya çalıştı ama zorla tutuldu, gözlerinin altındaki kılcal damarlar çığlıktan patladı.
Eminim okul temsilcileri bu hikayenin farklı bir yönünü temsil edebilir,ama ben sadece gerçekleri anlatıyorum.Oğlumla birlikte olmak kolay olmasa da, şimdi başka bir okula kaydolduktan sonra tek bir yorum almıyor.Bir dahide çocukların oynamasına ve seslerini yükseltmesine izin verilmez, ancak bazı öğretmenlerin, özellikle baş öğretmenlerin bir nedenden dolayı izin verilir.
Okul kendini bu şekilde konumlandırmış olsa da, okulda kapsayıcı eğitim söz konusu değildir. Okulda özel ihtiyaçları olan çocuklara yardım edecek zorunlu bir öğretmen bulunmamaktadır.Bizden sonra birkaç çocuğun akademik başarısızlık nedeniyle okuldan atıldığını fark ettim ve bu, okulun çeşitli öğrenme zorluklarıyla başa çıkma isteği hakkında sorular sorabilir. Okul fikri dikkat çekicidir, ancak ne yazık ki uygulanması tam tersidir.
Buna rağmen, okulda çocuklara duyarlı ve kayıtsız harika öğretmenler olduğunu vurgulamak istiyorum.Ancak okuldaki genel yaklaşım ve atmosfer başka insanlar tarafından belirleniyor gibi görünüyor.
Bir okul açmak, özellikleri ve ihtiyaçları ne olursa olsun tüm çocuklara karşı sorumluluk da dahil olmak üzere büyük bir sorumluluktur. Zorluk çeken çocukları terk etmek sorumluluktan kaçmak gibi görünebilir. Bu, okulun belirtilen değerlerine ve ideallerine uymuyor.
Ebeveynlerin uygun bir okul aramasının ne kadar zor olduğunu biliyorum ve uzun ve dikkatli bir seçimin ardından hayal kırıklığına uğramak özellikle acı verici, bu yüzden bir inceleme yazıyorum, muhtemelen birinin doğru seçimi yapmasına yardımcı olacak
İlk incelemeyi 5'ten 0'a değiştiriyorum.
Çocuğun çalışmalarının 1.5. sınıfından sonra bu okuldan kaçtılar ve bugüne kadar doyamayız. Okul yönetimi, kendilerine daha çok fayda sağlayanları koruyor. Siz de bizim gibi "şanslıysanız" ve sınıfta çocuğunuza her gün saldıracak bir çocuk olacaksanız ve yardım için okul liderliğine başvuracaksanız, size aşağıdaki seçenekler sunulabilir (sahip olduklarımızdan).:
değişiklik yapmak (ve saldırganın kütlece çok daha büyük olması önemli değildir, asıl mesele o zaman böyle bir şey olmadığını söylemek, ancak bunun olduğuna dair bir kaydınız var); Çocuğunuzu başka bir sınıfa transfer etmek (ve onu incitmeleri umursamıyor, o değil), asıl mesele saldırgana dokunmamak, çünkü bu okulda ikisi var ve daha karlı ve belki de ebeveynleri okulun sponsorları). Öğretmenler huzurunda çocuklar arasında birbirlerinden hoşlanmadıklarını söylemeleri gereken bir toplantı yapabilirler. Ve saldırganın başkalarını gücendirmenin imkansız olduğunu bile anlamadığı ortaya çıkabilir.
Beslenmeye göre:
Genel olarak, az çok, ama kendi noe'leri var.
Örneğin, çocuğunuz matematiği tamamlayacak zamanı olmadığı ve öğle yemeğine gitmesine izin verilmediği için 30 dakikanın tamamını ödevini tamamlamak zorunda kaldıkları için aç kalabilir.
Ya da örneğin, atıştırma bittiği ve yeterli olmadığı için aç kalabilir. Asıl mesele, ödemenin gecikmeden her zaman zamanında yapılmasıdır.
Teslimat başka bir hikaye.
İlk olarak, yakıt yağının maliyetindeki artışı savunarak aylık maliyeti artırıyorlar. Sonra bir kez daha yükseliyorlar, ancak bu sefer zaten her şeyin optimize edileceğini ve olduğundan daha iyi olacağını söylüyorlar. Aslında, çocuk daha önce 40 dakika içinde eve getirildiyse, optimizasyondan sonra 2 saat oldu. Rota son derece optimize edilmemiştir, asıl mesele daha fazla çocuk aramaktır ve ikinci sınıfın saat 2'de eve gitmesi önemli değildir. Neden böyle olduğu sorularına ellerini yayıyorlar.
Okul teslimata çıktı, her şeyi sürücülerin ellerine verdi. Minibüs dumanlı bir enkazdır. Sürücü birden fazla kez arka ve/veya yan kapı açık olarak seyahat etti. Neyse ki olaysız.
Size her türden birçok "çörek" vaat edilebilirler. Her şeye ve herkese ne kadar önem verdiklerini söylemek uzun zaman alıyor. Maalesef boş sözler var.
Örneğin boş sözlerden bir diğeri: Size sık sık çocuklar için farklı aktivizmler yapacağıma söz verebilirim. Ve sizin için uygun hale getirmek için, daha sonra sizi küçük şeylerden rahatsız etmemek için bu amaçlara önceden 150.000 teslim edebilirsiniz.
İlk çeyrekte çocuklarımız Terencourt boyunca yürüyüşe bile çıkamadılar. Ayrılırken para iadesi sorusu ortaya çıktığında, parayı kantsa teslim ettiğimizi söyleyerek hemen "mantarlarla ormana" gönderdiler.Mallar (sözleşmede böyle yazmışlardır). Ve her şeyin kants olması önemli değil.Malları kendiniz satın aldınız ve orada rahatlığınız hakkında ne ovuşturdukları önemli değil, bunun elbette oraya geldiklerinde de bir giriş ücreti olmaması önemli değil. Ödeme iade edilmiyor!
Ayrı ayrı, bu okuldan birkaç kişiyi ayırmak istiyorum. İlki baş öğretmen, belli bir Yuri. Eğer ona gelirseniz ve çocuğunuza kırgın olmanın acısını anlatırsanız, aynı zamanda gülümseyecekse korkmayın. Bir insan son derece yetkin değildir ve ahlaki açıdan istikrarlı değildir. İkincisi belli bir Galina, bukalemun bir adam. Siz onunla polimiklere girene kadar her zaman nazik ve olumlu görünüyorsunuz ya da yönetimle bir toplantıda bazen teslim olmayı önerenin o olduğunu hatırlatana kadar. Elbette böyle bir şey olmadığını söyleyecek. Ve sonra saldırganlığa ve saldırıya geçebilir.
İşte böyle bir mucize okul.
Gerçeği, her zaman her şeyi nasıl daha iyi yapacaklarını düşündüklerine dair birçok söz ve beyanla zamanında görmemiz ne büyük bir mutluluk.
Eğitim sürecinde Montessori unsurlarına sahip harika bir okul. Buradaki çocuklar mutlu ve özgürdür. Tamamen okul müfredatı artı ek dersler ve çevreler.
dezavantajlardan - dersten sonra çitle park ederken sorunlar.
Orijinalini göster · Русский
2
2
Тимур Аюпов
12. seviye şehir uzmanı
9 Nisan
Çalışanlar için bunun iş yerine bir yaşam biçimi olduğu birkaç kurumdan biri. Her çocuğa karşı dikkatli ve şefkatli bir tutum, 20 kişiden fazla olmayan sınıflar, hatta Patterson'un ileri düzey ders kitaplarındaki programın bir parçası bile. Mantesori ve yaratıcılık unsurları, çocukları normal okullardan farklı olarak özel bir dünyaya çeker. Okul otobüsü, hatta üç tane bile var.
Mükemmel okul, derin bilgi veriyorlar, öğretmenler harika!
Orijinalini göster · Русский
1
Юлия
7. seviye şehir uzmanı
4 Aralık
Uzun zamandır bir inceleme bırakmak istedim....
Okul berbat. Profesyonel olmayan öğretmenler nasıl bir yaklaşım bulacaklarını bilmiyorlar ve denemiyorlar. Bütün bir yılı kaybettim!
Şimdi çocuk normal bir devlet okulunda okuyor ve sonuçlar çok daha yüksek!