Sürücülerle geri bildirim yok! Sebep göstermeden "teslimat" tarifesini üç gün boyunca engellediler. Yükün boyutları için kurallar var ve müşteriler neyin yanlış olduğunu göndermeye çalışıyorlar: saksılarda bir sürü çiçek, büyük boy yapı malzemeleri, torbalarda mevcut et vb. Reddediyorsunuz ve bir blok alıyorsunuz ya da sıralamada eksi alıyorsunuz!. Yandex sürücüleri umursamıyor! Asıl mesele komisyon!
Yandex Gou hakkında genel bir izlenim yazıyorum. İğrenç ofis. Paketin teslimatını yapmak zorunda kaldılar, kapıdan kapıya bir kutu, siparişi 2 gün ertelediler, çünkü nedense adres kuryeler için tamamen farklıydı, sonunda siparişi tamamen kapattılar! Paket ödendi, çok pahalıya mal oluyor ve bu nedenle destek hizmeti sessiz kalıyor, sadece siparişi aktarıyor ve hepsi bu. Hiç kimseye bu siteyle iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum!
O kadar çürümüş ortaklarla çalışıyorsunuz ki, size bile 1 yıldız veriyorum, en kötü iş ortağınız.Taxi
İğrenç hizmet, şikayet edecek hiçbir yere gitmediler, her zamanki gibi yaptılar, Yandex bu tür "insanlarla" çalışıyorsa insanları dövüyorlar, o zaman onu tamamen sileceğim!!!
Bir taksi sipariş etmedim, Yandex'ten bir taksi çağırdılar, uzun süre beklediklerini söylediler, program arızalarınız varsa sıradan insanların suçu değil, yetersiz sürücüler Ve sorumsuz operatörler, sadece altta
Yandex sadece bir rezillik, asla hiçbir şeye abone olmayın, aynen böyle para çekiyorlar, yarım saat boyunca abone olmadığımı ve kullanmadığımı açıkladım, parayı iade edeceğimize ve aboneliği devre dışı bırakacağımıza söz verdiler ve uymadılar, sonuç olarak aboneliğin askıya alındığına dair bir mektup geldi ve paranın yazılmasıyla birlikte devam edecek. Aboneliklerini kullanmayı düşünmeyin. Artık onlardan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum
Teknik destek sürekli olarak cevap vermiyor sorun bisiklet kuryesine teslimat çok uzağa sipariş verin konumdan 6 km'den 15 km'ye kadar a'dan b'ye kadar olan noktaya kadar, Ani bonusu 60 som 78 som için iptal edecek, neden insanları aldatmıyorsanız, bu yüzde 100'lük bir bonus nerede yenilecek? Daha birçok sipariş iptali daha
Merhaba. Merhaba. Neden sürücülerden şehri bilmelerini istemiyorsunuz, her zaman oraya gitmiyorlar ve hemen beklemeye giriyorlar. Ve doğru adresi bulurken, beklemek şimdiden sarılıyor. Çok para olduğu için taksi çağırmıyoruz, sadece geç kaldığımızda. Dürüst bir çalışma talep edin ve şehri bilmek için bir sınava girin, çünkü gezgin de ideal değildir, çoğu zaman adresler tekrarlanır, fark ilçededir, ancak sürücüler çoğunlukla ziyaretçilerdir, bunu görmekten hiç haberdar değildirler.
Eminim müşteriler uygulamayı nasıl kullanacaklarını bilmiyorlar, girişin yakınında nerede bekleyecekleri belli olmayan bir nokta ekleyecekler, bu birinci, ikinci taksi şoförleri henüz uçmuyorlar, trafikte herkesle birlikte gidiyorlar vb. Aceleniz varsa daha az uyumanız gerekiyor
Şirket, olumsuzluğu tanımlamak için Rus sözlerine boyun eğmiyor. Sadece müşterilerin hizmetinde ve korunmasında durması gerekmeyen, aslında sürücülerin sahtekarlığının suç ortağı olan operatörler için daha fazla sorun var