İyi pvz, evin yanında rahat. Yeni bir gelişle boğulmuş olmasına rağmen, siparişleri hızla kabul eden çılgın bir çalışan görmeye alışkınım. Sıralar, çalışanın işi nedeniyle değil, barkodlarının nerede olduğunu bilmeyen veya herhangi bir Yandex'te bu tür hizmetlerle karşılaşmamasına rağmen malların kendilerine paketlenmesini bekleyen müşteriler yüzünden oluyor. İnternet kesintileri olduğunda kabul sistemi de bozuluyor, ancak bu bir çalışan yüzünden bir sorun olduğu için bu teknik bir destek meselesi. Güçlü sinirleriniz için teşekkür ederim, herkes bu kadar çok kişiye hizmet edip her gün işe gidemez
Garip adamla ilgili incelemelere katılıyorum, siparişi göndermeye geldim, bir şeyi parçalara ayırmaya gitti, durdum, sonra işe yarayıp yaramadığını sordum, hoşnutsuzca iç çekti ve bir yere gitti, geldim, bir kez daha sordum, agresif bir şekilde kutuyu attı ve bilgisayara gitti. Ama en tuhafı bu bile değil, orada kıyafet kodunuz var mı? O yarı çıplaktı!! Bedenini ve terlerini gizlemeyen bir tür tişört ve böyle bir ter kokusu duruyordu, neredeyse ölüyordum! Eğer güçlü bir ihtiyaç olmasaydı, ayağımla size gelmezdim. Asla kesişmemek için programını bilmek isterim. Görünüşe göre Yandex'in iş için kimi işe alması umrunda değil mi?!
Когда то это был самый удобный и быстрый пункт выдачи и приема. Теперь там работает какой то хам, который может надменно не смотреть на вас, хотя в помещении только он и вы, и ни отвечать на вопросы при этом ты стоишь и не знаешь тебя вообще примут или нет. Может молча поднять сканер , отсканировать штрих-код на приёмку посылки и уйти без слов заниматься своими делами. Спустя время после возмущений, может ответить что он никому ничего не обязан. Больше ни ногой в этот пункт.