Merhaba! Avito ve Yandex teslimat paketlerini St. Petersburg, Bogatyrsky ave. d 4 adresine veren çalışandan şikayet etmek istiyorum.
Bana Avito'dan biri Avito'ya, ikincisi Yandex'e sipariş edilen iki paket geldi. Annemden onları almasını istedim. Ona alması gereken TÜM verileri verdi. Hem telefon numarası hem de sipariş numarası ve parsellerin verildiği dört basamaklı kod. Artık benim yerime ilk kez almıyor. Ayrıca bu eşyaları onun için sipariş ettim.
Ve bugün, Kahramanlık için çalışan bir adam onları ona vermedi! Hangi gerekçeyle anlamıyorum!!! Ve hiçbir şeyi gerçekten açıklamadı! Annem döndü ve eve gitti, yarın alacağımı söyledi. Sonra beni aradım ve ona vermediklerini söyledim. Onu ikinci kez paketleri almaya gönderdim! (yaşlı adama!), vermek zorunda olduklarını söyleyerek! O gitti ve bu çalışan ona tekrar vermeyi reddetti!!! Dinlemedim, bana numarana ihtiyacın olmadığını söyledi, yine de vermeyeceğim!!! Yarın gelin, size verecekler! Benimle telefonda konuşmayı reddetti! Ve böylece bağırdım ve kaba davrandım, benim de tüpümde duyabiliyordum! İlk defa böyle küstahlık, saygısızlık ve profesyonelliksizlikle tanışıyorum! Şirketlerinizden hiçbiriyle hiç sorun yaşamadım! Ve sonra aniden BU, hiçbir sebepten dolayı! Lütfen paket numaralarımı kontrol edin ve Şirketi utandırmaması için bu hamamla ilgilenin! İlk seferinde yaklaşık 17-00, ikinci kez 20-00'e gitti.Yaşlı bir adamla böyle duyulmamış bir alay konusu!!! Ben sadece insanlara karşı bu tutum karşısında şok oldum ve aşırıya öfkelendim!!!
İğrenç, küstah kibirli hizmet. Bugün 02,01,2025 ayrılmak için bir paket getirdi. Karakolda bir saat geçirdim çünkü kız ne göndermem gerektiği umurunda değildi. Genel olarak yandex uygulamasına aşina olmadığı ortaya çıktı, nasıl kullanılacağını bilmiyor, hepsi onun için aynı kodlar değildi. Üçüncü denemede bir mucize oldu. Sonra kutu olmadığı ortaya çıktı. Nasıl olacağımı sordum. Muhteşem bir cevap aldım: "Yardım için bant". Sonunda ayağa kalktı ve kutuyu aramaya gitti. Ve bak, orada olduğu ortaya çıktı.
Müşteriler için tüm masa dolu, paketleyecek yer yok. Kibarca masamda benim için bir yer açmamı istedim, böylece paketleyebileyim. Bunu kaba bir cevap izledi: "Peki bunların hepsini nereye götürmeliyim?"
Sonra hava filmi bulunamadı. Her zaman her şeyi paketlemeyi başardım. Çöpü ziyaret ettiğimde iade noktasından ayrıldım....
İadede, nerede olduğunu çok fazla anlamayan veya o kadar az para ödeyen bir adam çalışıyor ki, kesinlikle insanlarla iletişim kurmak için herhangi bir ahlaki norm ve kurala uymasını gerektirmiyorlar. Çıkış noktası değil, kapıdaki dükkanın atmosferi. Pasaportu açar, dizüstü bilgisayarın altına açık biçimde koyar. Kişiye pasaportun ne olduğunu da açıklamadılar. Sadece noktanın yakın olduğu ve çalıştığı için üç kişi var.
Bakın, bu bir kabus. Düzenleme noktasının çalışanı, görünüşe göre, bilgisayarı ilk kez gördü - ve ne yazık ki bu, heyecan veya yorgunluğa atfedilebilecek benzersiz durumumuz değil, 6 kişilik öfkeli kuyruğa bakılırsa istatistiksel bir durum. Çalışanlar hiç eğitiliyor mu? Ayrıca, bedellerde o kadar karışıklık var ki, paket kayıplarının yüzdesi çok fazlaysa şaşırmam.
Korkunç nokta.
Ona gitmek benim için çok uzak olmasına rağmen diğerine gitmeye başladı.
Kabalık ve hoşnutsuz kişiler konusunda tamamen katılıyorum.
Böylesine tatlı bir kadın yaz aylarında çalıştı, yeterli personelin gitmesi ve onların yerine kimin geldiğini anlamaması çok üzücü.
En son paketi göndermeye geldiğinde, burnunun önündeki kız kapıyı kapattı ve ara verdiğini söyledi.
Şimdiden harekete geçin ve buraya sadece abonelikten çıkmayı yazmayın.
На картах не понятно где вход.
Жаль сотрудников, так как в пвз очень душно.
А сотрудница пункта - замечательная женщина, вежливая и улыбчивая.
Я в шоке от негативных отзывов, так как была в этом пвз несколько раз и всегда всё хорошо проходило.
Kasım ayından itibaren, sıraya her zaman gelmezsen, bu fotoğraf Pazar günü öğleden sonra 14'tür.
Küçük odanın organizasyonu korkunçtur, çalışanlar 10 dakika boyunca sipariş aramaya başlarlar. Adres depolama alanı yok ve hatırlanacak bir şey yok.
Ocak 2025, Pazar 12:20 girişten gelen sıra, bu pvz'yi kullanmak gerçekçi olmadı
09.06 пришла отправить посылку.
В пв достаточно грязно. С недовольным лицом встречает сотрудник.
Посылка была мной запакована дома и на улице был дождь.
Сотрудница начала в хамской форме мне говорить о том что посылка не должна быть запакована. Я не первый раз отправляю посылку. Вопрос почему об этом не сообщили ранее и почему не сказать компетентно.
После того как я задала данный вопрос , сотрудница сказала что она тогда не работала. 🤷♀️🤷♀️🤷♀️.
Хотя все время попадала на неё.
Очень не понравилось что мой паспорт брали в руки. По закону я имею права не давать свой документ сторонним людям. Серию и номер могу продиктовать. Но видимо это ПВ Яндекс на богатырском не касается.
İlk gün: Program çalışmıyor, yayınlayamıyorlar
İkinci gün: Sadece kapı kapalı, mola hakkında bilgi yok.
Pvz'nin önündeki koridorda umumi tuvalet kokuyor.
İçeride çok az yer var, zeminler kirli, mallar her yerde duruyor
Orijinalini göster · Русский
Александр
9. seviye şehir uzmanı
8 Aralık 2024
Genel olarak, genel olarak oldukça iyi bir pvz'dir. Evet, belki en uygun oda ya da en bariz giriş değil, ama hangilerini kiralamayı başardık. Yandex ve Avito'dan sipariş alırken herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Bir keresinde kahve paketlerinden biri patladığında hemen kısmi bir geri ödeme yaptım, diğer paketleri aldım. Aksi takdirde her şey yolunda. Yandex ve Avito'nun ekleriyle nereye basılacağını ve hangi kodun nereye bakılacağını sordular, çünkü Yandex'te iadelerle çok açık değil ve Avito'da çok sık satmıyorum veya satın almıyorum. Çalışanların kabalığı veya kabalığıyla karşılaşmadım.
Çalışan ekipmanla konuşuyor, malları kabul ediyor, 2 kişi bekliyor. Bu ne kadar sürecek sorusuna, elinizde neler var? - sordular. Avito'nun teslimatın cevabı, çalışanın çok hoşnutsuz yüzüne yansıdı. Ben ayrıldım...
Ходила отправить товар. В пункте воняет. На приеме сидела Новикова Т.Е. и ела сухари. Они жирные, все пальцы были в них. Она попросила мой паспорт, я сказала, что руки грязные у нее. Она их вытерла об себя и взяла в руки документ, сказав, что руки чистые. Я попросила при мне запаковать посылку. Новикова Т.Е очень недовольно это сделала. Я попрощалась и на выходе услышала, как она по- хамски комментировала мое поведение с клиентом, который пришел получать товар! Говорила она громко, в одном ухе у нее вставлен наушник с музыкой! К слову сказать, на паспорте осталось пятнышко!
Çalışanlar istedikleri zaman işe gelirler, ancak olması gerektiği gibi sabah 9'da değil.Zamanınıza ve paranıza değer veriyorsanız, başka bir öğeyi daha iyi seçin, ancak bu öğeyi değil!
Отвратительный сотрудник пвз. Настолько нерасторопных людей мне встречать не доводилось. С таким недовольным лицом сидела, будто это моя вина в ее плохом настроении
На пункте выдачи воняет , полы грязные , зеркало в примерочной асе в потеках и никогда не моется , зеркало для примерки обуви в пыли! Работает взрослая женщина - пришли к ней мы - ребята помладше . не поздоровалась , нагрубила , сказав держать телефон ровнее когда сканировала штрихкод .
2
Kurumun yanıtını göster
А
Анастасия Мальцева
4. seviye şehir uzmanı
28 Eylül 2024
Заранее приходить нельзя. Если пришла смс, даже не суйтесь. Сотрудник сразу в грубой форме вам ответит, что не собирается искать заказ. Приходите позже
Сегодня выдали посылку пальцами, измазанными в меду, я вляпалась в это, не заметив. Неприятно
Работают чаще всего 2 взрослые сотрудницы, часто хамят. Ооочень медленно все делают.
Не хочется приходить.
Главный плюс это персонал, очень вежливый и всегда готов помочь. Но вот помещён следует выбрать получше. Если не можете найти пункт в одной двери с автошколой, вход со двора
Пункт обезобразили, полы не моются, вечно заставлена посылками клиентская зона. Летом когда работали девушки было приятно заходить. Сейчас противно. Если никто не хочет работать нормально - закрывайте. До тараканов недалеко
А сам по себе Яндекс маркет конечно хорошая замечательно организация но вот найти этот пункт довольно непросто найти, находится внутренней стороны дома от Богатырского проспекта пришлось поблуждать, сам пункт маленький уютненький с отзывчивыми персоналом, рядом с домом мне удобно.
С
Самир И.
3. seviye şehir uzmanı
14 Ocak
Siparişimi kaybettim. 3 kez uğradım, her zaman bulurlarsa yazacaklarına söz verdiler, vb. Daha sonra bu bölümün başkanının numarasını verdiler. Onunla iletişime geçtim, bir adam tüm verileri votsap'ta atmasını istedi. Bir ay geçti ve mesajlarımı hiç okumadı. Sonunda siparişi hiç almadım.
23.12 в 16:35 пришло сообщение, что мои заказ доставлены в пункт выдачи. В это время ехал мимо и уже через 15 минут был в отделение. В итоге работница сказала, что если вам СМСка пришла сегодня, то лучше прийти попозже, через минут 40-час, а то она сейчас не найдет заказ и не собирается его искать. Пойду в другой раз..
1
Н
Надя У.
2. seviye şehir uzmanı
2 Ocak
Hayal edilebilecek en kötü PVZ. Pislik, karmaşa. Üç gün içinde paketi bulamıyorlar. Kaba itiraz!
Если Вам пришла смс, о доставке заказа, то лучше приходить на следующий день, а то у них не разобрано, и искать сейчас его не собираются. Так и ходишь в этот пункт выдачи по 2 раза