Çalışan personel seçiminin hangi kriterlere göre yapıldığını bilmiyorum ama bu sadece bir kabus. 11/29 geldi, ya çalışanların arkadaşları, teyzeler, erkekler ya da başkaları her zaman kanepede oturuyor. kanepe her zaman meşgul. Bugün orada çalışan kız yetkin davranmıyor ve görevlerini bilmiyor. ilk defa iade noktasına geldim, nerede ve ne yapacağımı bilmiyorum. Hoşnutsuz yüzü, kocaman, iğrenç kırmızı tırnakları iki metrede olan bir kız bana baktı ve paketimin ne kadar büyük olduğunu «tövbe ederek» sordu. Soru: Tamamen tanıdık olmayan bir kişinin bana nasıl ve neye sipariş verdiğini nereden bilmeliyim? liderlik,hanımlarınızla konuşun! İşyerinde mata da izin verilmiyor. en kötü pvz
Çalışan Alina, genel olarak farklı bir hikaye. Bugün bu düzenleme noktasında sadece bir içki davasıyla karşılaştım.
Durum aşağıdaki gibidir. Siparişi teslim alma noktasından aldım. Kap. Çok büyük ve ağır bir kutu olduğu ortaya çıktı, sadece kaldırılamazdı ve ben onu sürükleyemezdim. Bulaşıkları çıkardım ve paketlere ayırdım. Doğal olarak, siparişten bir kutu kaldı ve düzenleme noktasının çalışanı bırakılamayacağını söylüyor. Mesela ne istersen yap. Elimde bir rulo halı, 3 paket ağır tabak var ve tüm bunları görünce bana bu kutuları daha fazla almamı söylüyor. Ben sadece vahşi bir şoktayım.
Malları teslim alma noktasında bırakmak ve sokaklarda çöp tenekesi aramak zorunda kaldım. Bu sadece bir şey. Belki kurallar olduğunu ya da başka bir şey olduğunu anlıyorum, ama çalışanın alay konusu olan yüzündeki ifade beni korkuttu. Piyasayı desteklemek için, çalışanın bana durumun gerçekten korkunç olduğunu ve bu düzenleme noktasının çalışanlarının kontrol edileceğini açıkladığı bir şikayet yazdım.O zaman, aynı çalışan yanlışlıkla ayakkabılar için ödeme yaptı, kocası paketi aldı ve taş yüzlü, bu durumda hatasının tamamen farkında olmadan, iadeyi düzenleyeceğinizi ve ödenmiş malları aldıktan sonra yalnızca başvuru yoluyla iade edeceğinizi söylüyor. Genel olarak yüz ifadesi hakkında sessizim, sadece sürekli hoşnutsuz bir yüz, ondan sözler çekmeniz gerekiyor.Böyle bir tiksintiyle, insan işini inanılmaz bir şekilde yapıyor. Bir konuşma yapın, rehberlik edin.
Paketi teslimatla gönderdim, dağıtım noktasının çalışanı kız çok kaba beceriksiz, müşterilerle çok kaba konuşuyor, nasıl davranacağını bilmiyor, hediye paketini yırtmaya zorladı, sonunda yırtık paket müşteriye gelecek.
Lütfen durumu anlamanızı ve paragraf çalışanlarının çalışmalarını değerlendirmenizi ve gerekli önlemleri almanızı rica ediyorum, bu bu kız hakkında ilk olumsuz yorum değil!
Что озон что яндекс макет, один консультант и одно место. РЕСПЕКТ. Консультанты вежливы, постоянно чистота, удобный, есть где что то примерить, посмотреть.
Уважаемое руководство данного ПВЗ. Объясните своему сотруднику, как правильно принимать посылки на доставку от ИП. Расскажите и покажите что делать и куда нажимать.
Приходили 18.12.23
UPD. Спасибо. Вроде услышали.
Самый стремный пункт выдачи сдачи у них постоянно нет я должен бегать менять деньги это не мои проблемы можете посылку оставить себе больше никогда не закажу в этот пункт обходите стороной
Пришла смс " срок хранения товара до 16.02". 16.02 в 19:00 пришли за товаром, но его уже отправили обратно.
В итоге потраченное впустую время на заказ и ожидание.