1. Çalışanlar iki noktada çalışırlar: çiçek ve teslim noktası. Çiçek alıcısıyla aynı anda geldiyseniz, buketin toplanmasını beklemek zorunda kalmazsınız. Muhtemelen bunun ekonomik nedenleri vardır, ancak alıcının deneyimi böyle bir karardan muzdariptir.
2. Bugün 27.12 saat 12: 40'ta geldi ve "teknik mola 12: 30'dan itibaren 30 dakika" duyurusuyla kapıyı öptü. Saat 13: 05'e kadar bekledim - kimse yok. Alıcılardan küçük bir kuyruk var, şoför mallarla geldi - çalışan görünmüyor. Paketini hiç almadan ayrıldı.
Siparişi göndermek için Avito'ya saat 20: 10'da geldim, saat 21: 00'e kadar çalıştıkları yazıyor. Ancak çalışan paketi kabul etmeyi reddetti çünkü bana şöyle dedi: "Üstlerimizle akşam 20: 00'den sonra Avito için sipariş almadığımız konusunda anlaştık". Öyleyse, eğer program bir tane yazılmışsa, aslında başka bir şeyse, bu PVZ'NİN çalışmasının anlamı nedir? Üstelik Avito'nun kendisinde bile, akşam 21: 00'e kadar gelip paketi gönderebileceğimi söylüyor. (Ekran görüntüsünü ekledim).
Bu duruma son derece kızgınım, çünkü müşteri bu PVZ yönetiminin vicdansız tutumu nedeniyle gönderemediğim siparişini bekliyor! Bu da gelebileceğim tek zaman.
Раньше было лучше
Теперь в обслуживании сидит девушка флорист ( без уважения )
Работает на две точки : точка пвз Яндекс и цветочный Магазин
Подожди рок стики одного в пвз,3 потом пойдут обслужит людей в цветочном , а после этого выйдет на перекур и ждите сразу в двух местах
Уже не в первый раз такое