Siparişi almak için saat 21.40'ta geldim - kapı kapalı, ancak programa göre öğe saat 22.00'ye kadar çalışıyor. Her ihtimale karşı 10 dakika sonra açık bir şekilde uğramaya karar verdim. Çalışanına neden 10 dakika önce burada kimsenin olmadığını açıkladım, sigara içmek için dışarı çıktığı için homurdandı. Aslında bu gibi durumlarda en azından kapıda çalışanın dışarı çıkıp 10 dakika sonra döneceğini duyuran bir kağıt parçası bıraktığımı söyledikten sonra keçi suratlı bir sipariş verdim.
Her şeyi anlıyorum, çalışanlar da canlı insanlar, ama bir şekilde ziyaretçiler hakkında da biraz düşünebilir miyiz? İnsanlar çalışanın ne zaman döneceğini ve maddenin işe yaradığını nasıl anlarlar?
Иногда доставка проходит нормально. Сегодня пытался отправить посылку авито - при мне работающий в пункте у уволился. Не скажу про квалификацию работницы, но там постоянно какая то ерунда происходит, независимо от того, кто работает.
Присутствовал при общении ее с куратором и наблюдающим - общались
20 Aralık'tan itibaren ödeme için kartları kabul etmiyorum. "pvz'de kartla ödeme" ile verilen siparişler nakit veya havale ile ödenmeyi teklif ediyor.
Şimdi 23.12'de bu pvz'ye yeni bir sipariş verirseniz, kartla ödeme hala dahildir.
7 Ocak 2025, terminal çalışmıyor, yalnızca sbp transferlerini kabul ediyor. Elbette ödeme için bir çek vermiyorlar.