Petergofskaya ulitsa No:8, PeterhofОстановка «Университетский Петергоф», 5 минут пешком. 1-й этаж жилого дома, вход рядом с медицинским центром, через магазин Muza (Одежда, проф. Косметика)
İyi günler! Ben artık nazik olmasam da! PVZ liderliği, her şey yolunda mı?! Çalışanları kabul ettiğinizde müşteriyle nasıl çalışmanız ve davranmanız gerektiğini söylemiyor musunuz?! Sabah 10'da ikinci kez geliyorum ama yerde kimse yok, boş! Yoksa insanlar orada çalışmak istediğim ilkesine göre çalışıyor mu, çalışmak istemiyorum mu?! Oraya daha fazla paketim olması çok yazık çünkü gelenleri nasıl alacağımı anlamıyorum! Oraya bir kez daha bir şey sipariş etmem için, ama hiçbir şey için! Balıklar kafalarından çürüyor, bu da rehberliğin böyle olduğu anlamına geliyor! İşçi yok mu? Dışarı çıkın ve kendiniz çalışın! Bunu siz üstlendiniz, insanlar güveniyor, ancak genel olarak herkesin insanları ve emirlerini umursamadığı ortaya çıkıyor! Ve PVZ'NİN şu anki çalışması için bu bir yıldız çok!
Merhaba! 23.11.2024 tarihinde siparişi almaya geldiler. Siparişin verildiği cihaz yanımda değildi. Sadece almak için kodu çağırdılar. Bize bir sipariş verdiler. Soyunma odasına gidelim, ceket uymadı. İade talebinde bulunduktan sonra, bize sipariş verildiğinde "uydurma" kelimesini söylemememizin sebebini belirterek reddedildik. Çıkışa değil, soyunma odasına gittiğimiz belli değil mi? Ve eğer bir çalışana "uydurma" kelimesini söylemek bu kadar önemliyse, neden pvz'de hiçbir yerde tezgahta bu bilgi yok? Bu pvz'de ilk kez denemeden sonra geri ödeme yapmadığımızı, asla "uydurma" kelimesini söylemediğimizi ve geri ödemeyle ilgili herhangi bir sorun olmadığını açıkladık. Evde geri ödeme yapmamız teklif edildi. Neden? Neden çalışan herhangi bir nedenle iade talebinde bulunamadıysa, bize eve gelmeyen ceketi alıp evde iade talebinde bulunmalı, sonra bu ceketi pvz'ye geri taşımalıyız? Zaten yüksek tonlarda konuştuktan sonra çalışan ceketini bizden aldı. Sonraki eylemlerimizin ne olduğu sorulduğunda, hiçbir şeye ihtiyaç duyulmadığını söyledi. Evde, iadenin yapılmadığını, siparişin sözde elimizde olduğunu gördük. Her durumda, aynı siparişe göre pvz'ye bir kez daha gitmeniz gerektiği ortaya çıkıyor. Robot çalışanının belirli bir günde beceriksizliği gereksiz sorunlara neden olur ve rahatsızlığa neden olur
Здравствуйте!
Администрация пункта выдачи, прошу Вас обратить внимание на сотрудников, которые работают в данном пункте выдачи заказов, а именно на их "Вежливое и корректное" общение с посетителями.
Если у Вас ведётся аудио/видео запись, прослушайте пожалуйста 09.10.2024 года вечернее время.
Данная сотрудница пункта выдачи абсолютно не умеет разговаривать с посетителями. Подобная ситуация случалась и летом 2024 года, причём каждый раз конфликты возникали только с ней, провоцируемые именно этой сотрудницей.
Ходить в данный пункт выдачи более не планирую.
Ну а Вы, если все же прислушаетесь к ранее написанным людьми отзывам, в частности к моему, намного преувеличите посещения Вашего пункта выдачи.