25 Kasım'da yeni bir çalışanın iğrenç tavrı ! 🤬😡😡İlk başta, görünüşte sadece orijinal belgelerle önceden oluşturulmuş bir Yandex siparişi göndermeyi reddettiler, o zaman soru neden diğer çalışanların sakince kabul etmediklerini ve sadece teslimat için mutlaka bir pasaporta ihtiyaç duyduklarını soruyor! İkincisi, çalışan, müşterilerin en yoğun olduğu 17: 45-18: 00 saatleri arasında 15 dakika boyunca noktayı burnunun hemen önünde kapattı, böylece diğer müşterilerin sırasını ve ayrılışını topladı! Kibirli bir çalışan fazladan 25 dakikam olduğunu düşünüyorsa, o zaman hayır! Yandex'in diğer teslimatları zaten LCD'NİN ikinci gövdesinde olacak. Bu kabalık ve rahatsızlığa bakmaktansa sakince başka bir eve gitmek daha iyidir!!!!
Çok kötü personel ve bakım. Her iki kadın da her zaman farklı vardiyalarda öyle bir yüzle oturuyorlar, sanki hepsi onlara borçluymuş gibi, hepiniz buraya gidiyorsunuz, paketlemeyi teklif etmeyecekler, hatta bunu kendimiz yapmayı teklif etmiyorlar, ancak bu, eğer Yandex Delivery hizmetlerini kullanıyorsam olmalı. Avito'nun teslimatını Yandex üzerinden göndermem gerekiyordu, pasaportumu unuttum, göndermeyi reddettiler, ancak iptal etmediler ve bu yüzden pasaportumla başka bir noktaya gönderemedim. Geri dönmek zorunda kaldım ve pasaportumla bu maddeyle iletişime geçmek istemesem bile, teslimatı iptal edemedim, adresi seçtiğim için üzerime attılar. Ama orada bir adres seçilmiyor, bunu açıklamaya çalıştım ama her şey işe yaramaz. Çok tatsız bir nokta, kimsenin oraya gitmesini tavsiye etmiyorum, yandaki eve gitseniz iyi olur, orada her konuda yardımcı olacak genç bir kız var.
Hizmetin en kötüsünü hayal etmek zor! İlk başta, çalışanın bir tür siparişi paketlemesi için 5 dakika bekledik. Selamlama yok, hiçbir şey. Sonra sıkılmış bir manzarayla işyerime oturdum, derler orada ne var? Ah, Avito, peki, bu şekilde göndermek doğru mu? En azından ambalajlama seçenekleri sunmuş olsam da, genel olarak her şey mor renktedir.
Sizi bu kadar rahatsız ediyorlarsa neden insanlarla iletişim kurmanız gereken alanlara giresiniz?
Bu düzenleme noktasını tavsiye etmiyorum! Başka bir yere gitseniz iyi olur, çünkü bizim mahallemizde yalnız değil.
Ve öğenin sahiplerine, müşterileriniz olması için çalışanları daha dikkatli seçmelerini diliyorum.
Çok olumsuz bir çalışan, işin bitiminden 3 dakika önce geldi, iddiaya göre bilgisayarı kapatmış, paketi vermeyi reddetmiş ve buna her hakkı olduğunu iddia ediyor.
Arkalarında organizasyon hakkında normal bir izlenim bırakacak yeterli çalışanları arayın.
İğrenç Pvz, nasıl gelmezsen ara veriyorsun, hamlo çalışanı, bu mola başladığında zamanı yazmıyorlar ve yoğun zamanlarda sürekli ara veriyorlar! Harekete geçin! Müşteri odaklı olmayan çalışanlarınızı bırakın! Kaba!!!!!
Sevgili yöneticiler, bu öğenin belirli bir çalışma programı olup olmadığını söyle bana?Nasıl her zaman ara vermezsin.Öğe saat 10'da, saat 10: 25'te mola vermeye mi başlıyor?Bu nasıl ?Kalkış için paket yok.
Normal öğe, sadece nakliye için varsa bu paketi veriyorlar. Genel olarak, her şey yeterli ve hızlıdır
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Fidana
7. seviye şehir uzmanı
23 Aralık 2024
Çok uzun bir çalışan, kaplumbağa gibi çalışıyor ... acil ve hızlı bir şekilde ihtiyacınız varsa, o zaman kesinlikle burada değilsiniz веч️ sıra sonsuzdur
Девочка приятнаЯ на выдаче. Дружелюбная. Но часто заказы к обещанному времени не готовы к выдаче или не приехали ещё.
Kurumun yanıtını göster
Э
Эльдар У.
9. seviye şehir uzmanı
17 Şubat 2023
Все бы ничего, но здесь нет точки выдачи. Давно передали в ТЦ за углом, но не удосужились поменять локацию и фото. В итоге паркуешься и ищешь в одном месте, а топаешь потом в другое. Короче яндекс в яндексе разобраться не может ))
Заказала обувь, не подошёл размер и девушка в пункте выдачи сразу сделала возврат, деньги пришли в течение 15 минут. Работница милая, сразу предупредила, что у меня примерка и если что, товар можно будет вернуть