Konum çok iyi, çok sayıda ziyaretçi olduğu için önceden rezervasyon yaptırmanız gerekiyor, hızlı bir şekilde lezzetli yemekler servis ediliyor, garsonlar cana yakın, kibar. Tek istediğim, Restoran Yöneticilerinin ve Yöneticilerinin dikkatini kanepelerin temizliğine çekmek ve restoranın içi üzerinde biraz çalışmak istiyorum!
Japonamama ağını çok seviyorum, sık sık set sipariş ediyorum ve bazen Shevchenko'daki şubeyi ziyaret ediyorum. Bu değerlendirme maalesef Bakhodyra Caddesi'ndeki şubeye. Acilen bir şeyler atıştırmak ve kahve içmek için koştum. Rulolardan veya sandviçlerden daha hızlı ne olacağını sordum, sandviçin çabuk pişeceğini söylediler. Kahveyi hemen getirdiler. Kahve içtim, beklemeye başladım. Toplamda 20 dakika bekledim, sandviçin 5 dakika daha hazır olacağını söylediler. Tabii ki, mutfağın iş yükü mümkündür, ancak sandviçin hazırlanması 25 dakikadır, bu çok fazladır. Yöneticiye bu kadar uzun bir sandviç teslimatının kabul edilemez olduğunu söyledi. Müdür mutfağa teslim edeceğini söyledi. Garson, yanında paketleyeceğini söyledi. Artık 5 dakika daha bekleyemedim, hesabı kapatmamı istedim. Hesabı kapattılar ve almadığım sandviçi dahil ettiler.
Kurumun kendisi iyi ama durum üzücü. Ben çelişkili bir insan değilim, küfür etmiyorum ve kurumların sorunlarını anlıyorum. Ancak ziyaretçiyi beslemeden sandwich'i faturada bırakmak çok yanlış bir karardır.
upd 04.05.2024
Adı ne olursa olsun, kuruma bir şans verdi ve bunun iyi bir nedeni var. Çocuklar hizmetle daha iyi başa çıkmaya başladılar, servis hızını artırdılar, setin 20 dakikada hazır olacağını söylediler, 19 'da hazırladılar, ara sıra teslim alma siparişi veriyorum ve her zaman dakikada bir dakika. Bunun için 1 yıldızdan 5'e yükseltiyorum.
Japon annemi her zaman övüyorum! Ama! Bu şube beni hayal kırıklığına uğrattı! Öncelikle toridon'u sipariş ettim, genellikle diğer şubelerde porsiyon oldukça büyük, ama sonra çok küçük getirdiler, ama asıl mesele değil, tavuk soğuk ve sertti! (Pirincin soğuk olacağını anlıyorum, ama tavuk değil!) ekmek taze değildi! İkincisi, ben yemek yerken garson gelir ve çabucak mırıldanmaya başlar, ne getireceğinizi beğendiğinizi söylerler. Yemek yerken konuğa yaklaşmak kültürel değildir! Sanırım en azından bir misafirin beklemesini beklememiz gerekiyor! Bu şubeyi tavsiye etmiyorum!
Tipik bir yemek mekanı. Kirli zeminin çok kirli görünmesini önlemek için zemin gri renkli fayanslarla döşenmiştir. Görünüşe göre temizlikçi kadın orada nadirdir. Masalar sallanıyor ve her birinin altına yer kadar kirli peçeteler yerleştiriliyor, görünüşe göre bir hale geldiler. Duvarlarda soya sosu sıçraması izleri var, iğrenç. Yine de oraya geldiyseniz, iştahınızı bozmamak için masadaki süpürgeliğe bakmayın. Oda küçük ve havasız, klima sadece girişte çalışıyor. Kanepeler alçak, sırt altı minderler yarı boş. Gergin oturuyorduk, rahatlık söz konusu değildi. Diğer şubelere göre daha küçük porsiyonlar da normalden daha küçük balıklardır. Bulaşıklar plastiktir! Çay bardakları bile! Bundan daha kötüsü sadece kağıt bardaklar olabilir, çabalayacak yeriniz var! Oraya ikinci kez asla gitmeyeceğim. Burayı insanların ziyaret etmesi için şiddetle tavsiye etmiyorum, ancak SES personelini burayı ziyaret etmeye teşvik ediyorum.
Korkunç hizmet.
- inişten sonra birkaç garson değişti
- Hiç kimse menüyü yeterince açıklayamadı ve keskin olmayan pozisyonları gösteremedi
- Bulaşıkların değiştirilmesini 15 dakika bekledik, kirli bir sos teknesi ve sızdıran bir bardak vardı
- Ekmek 30 dakika beklediler, motti hiç getirmediler (faturada belirtilmelerine rağmen)
- Yanımızda bir yemek paketlemelerini istediler, 20 dakika beklediler
Ve en önemlisi, faturadan hosteslere gitmek zorunda kaldım, çünkü garsonların nerede olduğu bilinmiyordu ve faturayı kasada kendileri ödüyorlardı.
Bu deneyim için değil, bu kuruma geldim, ziyaret etmeyi şiddetle tavsiye etmiyorum.
Hizmetliler topallıyor, sipariş edilen yemeği getirmeyi unutuyorlar. Görünüşe göre her şeyi yazdılar, dikte ettiler ve sonunda en sonunda getirdiler ve sonra sadece hatırladıklarında 20-25 dakika sonra bu yüzden unuttukları ve siparişi mutfağa yeni teslim ettikleri anlamına geliyor. Daha önce, tam da o şubede, hizmet harikaydı, şimdi arzulanan çok şey kaldı
Koltuk yok, koltuk yok, koltuk yok, onlara merhaba dediğinizde personelden duyacağınız şey budur ve zaten rezervasyonunuz var)))
Eskiden biraz daha rahat olmasına rağmen, şimdi kompleks nedeniyle bu noktada kendi kendine arama yaparak almak veya teslimat siparişi vermek daha iyi görünüyor …
Bekorga boshqa otzivlarda servizdan odamlar nolikagamagan ekan. Oldindan joy aytib vaqtida bordim, gdeto 10-15 minut xech kim habar olmadi o’zimiz chaqirmaguncha ofitsiantni.
Chuka salad va firmenniy tartarniy non yomon emas (eng zo’ri deb ham bo’lmaydi).
Set sushi zakaz qildik, set-dagi zapechanniy sushi da juda ham ko’p sous ishlatilgan va yog’lik, ko’ngilga tegadigon darajada. A tak boshqa sushilar yoqdi.
Kartofel fri ham ozgincha kichikroq, va qirsillamagan, yumshoqroq odatdagidan.
Maalesef bu kurumdan hoşlanmadım. Girdiklerinde kızlar cana yakın değiller, keskin ve kibarca cevap vermediler. İç mekan, sanki MOBİLYALAR farklı kafelerden toplanmış gibi, oda kirliydi. Getirdikleri bulaşıklar kokuyordu, ama iştahı bozan doğrudan yağ ve mutfak kokuyordu. İlk bakışta menü iyi, ancak fiyatlar Suşi zamanından daha düşük olmasına rağmen rulolar küçük, ancak rulolar boş. Özellikle standart boyutlu resimlerde ton balıklı ince rulolar ve aslında 1 × 2 santimetre komikti. Ve tadı pek iyi değil. Fiyatlar servis ve yemeklerin kalitesi ile haklı değildir. Daha pahalı ama daha kaliteli olsa daha iyi olurdu. TAVSİYE ETMİYORUM!
Bu restorandan sipariş verirken ciddi zehirlenme aldım, bu kurumu ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye etmiyorum. Hem ısıl işlem görmüş rulolardan hem de çiğ rulolardan (Philadelphia) bir set sipariş edildi.
Kız arkadaşımla birlikte Seul Şehri yakınlarındaki Bakhodyr Caddesi'ndeki Yaponamama'ya geldiler. Yönetim, tüm koltukların rezerve edildiğini, ancak boş masaların olduğunu söyledi. Bizi geçici olarak oraya koymaları ve daha sonra masalar boşaldığında nakletmeleri istendi. Reddedildik ve bazı masaların boşalmasını beklemeye karar verdik. Sonuç olarak, bir masa boşaldı, ancak bize rezerve edildiği ve geçici olarak orada oturdukları söylendi. Ancak bizi geçici olarak hapse atma isteğimiz üzerine reddedildik. Personelin ve idarenin iğrenç davranışları 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮💅
Konumu çok beğeniyorum. Akşamları Japonamama'yı ziyaret ederseniz, yakındaki dans eden çeşmenin tadını çıkarabilirsiniz. Her zaman çok sayıda ziyaretçi olduğu için her zaman önceden rezervasyon yaptırmanız gerekir. Bizi
iki salata, mojito, set kantan vardı, Tatar soslu ekmek bize 210 bine mal oldu. Porsiyonlar büyük ve rulolar çok lezzetli
Her zaman tüm suşi restoranları arasından Japon Anneyi seçiyoruz, ancak bu sefer bizi biraz hayal kırıklığına uğrattık, Seul'deki yeni şubeye gittik Bahadır caddesi, hostesler berbat, müşteriyle nasıl iletişim kuracağını bilmiyor, (10 Aralık akşamı) yer yoktu, beklemeye karar verdiler ve bir kısmı için fazla beklemek zorunda kalmadılar, ancak konuklar çoktan gittiler herkes holde durduğumuzu görse de masayı temizleyecek kimse yok, masayı temizlemesi için birini aramasını isteyecek kadar bekledim, hoşnutsuz bir nefes aldı ve cevap verdi, garsonların temizleyeceği, hatta ve bir yere gittim, neredeyse yarım saat orada beklememize rağmen, başka bir şubeye gittik, orada zaten iştahımız kayboldu.
Bence hostes bir insanın yüzü, davranışı hem takımı hem de müşteriyi etkiliyor, bence onun gibi insanların garsonluk yapmasına bile izin verilmemeli, neden hala böyle bir iletişim tarzıyla böyle bir pozisyonda çalıştığını bilmiyorum
Bu sorunun çözümünü umuyorum ve bir dahaki sefere bizimle gülümseyerek buluşacaklar))
Annemden Japonya'dan gelen ruloları çok severim, ancak resepsiyondaki "kızlar" tuvalet kabininin patronunun sendromunu açtılar️️
İçeri girdik, kız bizi durdurmaya karar verdi ve masa rezervasyonu yapıp yapmadığımızı öğrenmeye karar verdi. Genellikle diğer restoranlarda garson konukları karşılar ve boş masalara eşlik eder. Müşterilere karşı tutumlarına bakarsak, orada onların pahasına yemek yemeye geldiğimi sanıyordum
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Nadejda A.
6. seviye şehir uzmanı
29 Ağustos
Konum bir yandan şehrin merkezinde uygun, ancak diğer yandan sürekli trafik sıkışıklığı doğrudan iç karartıcı. Ama yine de tüm şubelerden bunu tercih ediyorum: personel mükemmel, yemekler de elbette memnun (aksi takdirde gitmezlerdi), önceden rezervasyon yaptırabilirsiniz. Bonus programı da işe yarıyor.
Her zaman ve her yerde Japon annem beni mutlu ediyor, lezzetli, doyurucu, her şey taze, mükemmel hizmet, hoş müzik, peki, başka neye ihtiyacınız var, boş masalar da açık olsaydı! 5 üzerinden 5, tavsiye ederim arkadaşlar!
Suşi, rulo, çorba, salata. Yemekler lezzetli, Taşkent'teki diğer suşi barlarının çoğuna kıyasla fiyatlar bu zincirin düşük. Personel hoş, kibar, atmosfer genel olarak sessiz ve hoş, iç mekanda hiçbir şey hatırlanmadı, ancak hiçbir şey şok olmadı. sipariş ve teslimat için uygun bir bot (her zaman olması gerektiği gibi çalışmasa da), ancak düzelteceklerini düşünüyorum, botta sipariş verdikten sonra her şeyi telefonla tekrar yapmak zorunda kaldım. Genel olarak, Taşkent'te karada muhtemelen ilk sırada olduklarını tavsiye ederim.
çok kötü hizmet , hayal kırıklığına uğradım
personel sıfır, isteği yerine getirmeden bir şeyin ortadan kaybolmasını isteyeceksin, bir daha buraya yemek yemeye gelmeyeceğiz
Orijinalini göster · Русский
1
Ш
Шерзод Рихсиходжаев
4. seviye şehir uzmanı
7 Kasım
Garson, güç bankamı masadan yere düşürdü, çünkü telefon bozulmadan kaldı, ancak güç bankasının kendisi çok çizildi ve kenarlardan birinde bir çip aldı. Bir set "kurumsal parti" sipariş ettiler, lezzetliydi, sadece tempura ruloları soğuktu ve pişmiş olanlar çok soğuktu! Eskiden bu şubede çok daha rahat ve lezzetliydi. Şimdilik, 3/5
Muhtemelen, Moskova koşullarına ve fiyatlarına alıştığım için incelemem yerel halk için çok alakalı değil. Ama genel olarak:
Ülkenin yakınında denizlerin ve okyanusların olmadığı koşullarda Asya mutfağına erişim sağlayan çok hoş ve temiz bir yer.
Fiyatlar Moskova'daki benzer yerlerden daha düşük. Bununla birlikte, malzemelerin kalitesi de aynı derecede düşüktür. Bunun bu kadar uzak tedarik ve lojistik koşullarında zar zor elde edilebildiğini anlıyorum
Philadelphia'yı denedim ve bana hiç somon balığı olmadığını düşündüm. Ruloların pişmiş versiyonlarını beğenebilirsiniz.
Ve burada tartar soslu güzel ekmek var. Aldığınızdan emin olun.
Sonuç olarak: Yediğim şeylerin en havalı ve belki de en ucuzu değil. Ancak ülkemizin tüm koşulları göz önüne alındığında: oldukça fena değil. Yabancılara tavsiye ederim!
Kasadaki hostesler ve kızlar çok kaba ve vasıfsız! Geldiğimiz için çok pişman olduk. Neyse ki, yeterli adamlar (garsonlar ya da şefler) siparişe çabucak yardım ettiler ve yardımseverlerdi.
01/24/2024 tarihinde masa ayırtmak için tek numarayı aradım. İlk iki dakika aramam ikinci sıradaydı, diğer 8 dakika ilk sıradaydı ama kimse bu şekilde cevap vermedi. En azından telefonu açıp masa olmadığını söyleyebilirdin. Aramalara karşı umurumda değil.
Rulolar: Fiyat kesinlikle kaliteye karşılık gelmiyor.
Çorbalar: Taşkent'te denediğimiz en iyi şey olduğu sürece tom yam fena değil. Pho bo, daha çok ünlü Vietnam çorbasına benzeyen bir şeydir, ancak oldukça yenilebilir.
Ekmekli tavuk: Çok fazla yağ var, ancak porsiyon büyük ve gözlerinizi yağ içeriğine kapatırsanız lezzetlidir.
Çay: Faslıyı aldılar - bu, ara sıra çay, baharat ve meyve serpiştirilmiş tatlı sudur. Fas çayını seviyorsanız - almayın, hayal kırıklığına uğrayacaksınız.
Sonuç olarak: 5 üzerinden 3,5.
Ne yazık ki, Taşkent'te bu tür kuruluşlar arasında çok düşük rekabet var - sonuç yüz yüze.
Hostes misafirlerle nasıl iletişim kuracağını bilmiyor, herhangi bir soruya memnuniyetsiz bir şekilde cevap veriyor. 15 dakika bekledik, masa boşaldı, bizi oturtmadılar ve yeni müşterilere hizmet vermeye başladılar. Misafirperverlik sıfırdır.
Şiddetle tavsiye ederim! Her şey çok lezzetli - tom yam, shogun kara, gohan toniku ve philadelphia ruloları (birisi içlerindeki balıkların tuzlu olmadığını yazdı, katılıyorum, ama bundan daha da kötüleşmediler). Harika tatlılar - mochi, shoko ruloları, şanslı rulolar. Ayrıldık ve yanlarında iki porsiyon daha aldık. Garson Alexander sempatik ve hoştur. Kuruluşu tavsiye ederim!
Orijinalini göster · Русский
2
3
Kurumun yanıtını göster
А
Амир А.
7. seviye şehir uzmanı
10 Aralık
Çok lezzetli pişmiş ve kızarmış rulolar. Tam olarak bu kadar çiğ olmayan ruloların olduğu tek restoran
Sooooo lezzetli kahve! ☺️ Oturmak, dinlenmek, sohbet etmek için sakin bir yer. Yemekler lezzetli, çeşitler zengin, hızlı pişiriyorlar, yanınıza sipariş verebilirsiniz. Personel ihtiyatlı ve göze batmayan. Tatillerde promosyonlar ve hediyeler var, bu güzel.
Rulolar lezzetli, menü çeşitlidir. Kafede sıkışık. Paket servis veya teslimat için sipariş vermek daha iyidir. Garsonlar sık sık değişiyor, bu yüzden küçük bir karışıklık var.
Lezzetli yemek pişiriyorlar ama girişteki kaba kız, restoran doluyken hoş bir şekilde nasıl reddedileceğini bilmiyor ve boş bir masa yok (bu yakın değil)
Salon boş diyorlar sipariş edildi
Açıkça yalan söylüyorlar
Mal sahibi muhtemelen orada neler olup bittiğini bilmiyor
07/5/2022 tarihinde Japonya'da akşam yemeğine gittim annem Seul (Adres: Yakkasaray bölgesi, 2 Bakhodyr Caddesi)
Miso çorbası ve mini set pişmiş rulo sipariş ettim (Setin fiyatı 108.000, Miso çorbasının fiyatı 32.000)
Böylece sonunda zehirlenme ile ayrılışı kazandım. Her şeye kusuyor, ishal ve ateş 38.2 (ayrıntılar için özür dilerim).
Sonuncusuna kadar vicdan için hazırlandıklarına inandım.
Kurumu her zaman sevmişimdir. Şimdi hayal kırıklığına uğradım..
Çok, çok, çok lezzetli rulolar. Onları sürekli yemeye hazırım. Kibar personel. Çalışma üniformalarını, şık kimonolarını severim (aynısını kendim istiyorum). İç mekan, duvarlarında güzel çizimlerle moderndir. Ve yemeklerin sunumu eşsizdir. Kesinlikle geri döneceğim