BU ŞİRKETİN REKLAMINA İNANMAYIN!!! PARANI VE SİNİRLERİNİ KORU.
7 yıllık garanti bir efsanedir.
2019 yılında iki Kentatsu klima satın aldık. İlk başta her şeyi beğendim, ancak klimalardan birinin kırıcı gibi patlamaya başladığı ana kadar. Garanti kapsamında bu şirketten ustalar çağrıldı, bir şeyler yaptı ve bir süre klima çalıştı ve tekrar gürlemeye başladı.
Şahsen gelen ve bir aydan kısa bir süre önce gürültüyü ortadan kaldıran işletme sahibi Yaroslav ile iletişime geçmeyi başardık. Ondan, servise giden uzmanların bu tür bakım için eğitilmediğini ve yalnızca kurulumu yapabileceklerini öğrendik.
Sorunun bu sefer işletme sahibinin kendisi tarafından çözülmesine sevindik, bu klimaları kesinlikle kurulumu yapan yüklenicilerden daha iyi anlıyor. 3 haftadan kısa bir süre sonra (!!!), klima tekrar gürlemeye başladığında (bu yürek burkan rahatlığı kaydeden bir video ekliyorum). Ayrıca klimanın çalışması artık toksisitesi ve sağlığa zararı ile ilgili endişeye neden olan kostik gaz üretiyor.
Garanti kapsamında hizmet alma talebimiz üzerine (bu, 7 garantinin sadece 2. yılıdır), niteliksiz uzmanlar tarafından kaba bir şekilde ücretli servis siparişi vermemiz istendi. Dahası, yukarıda bahsedilen şirketin sahibi Yaroslav da bize bu uzmanlara ulaşmanın zor olacağını söyledi, çünkü şimdi günde 100'den fazla çağrı alıyorlar. Yani GARANTİ süresi içinde ücretli nitelikli hizmet alma şansı bile 0'dır.
Ancak yakın gelecekte, eminim hizmet durumunun düzelmesi gerekir, çünkü garanti hizmeti konusunu düzene sokmak için bir sonraki adımlarım böyle olacaktır:
1) Bu firmanın sattığı klima üreticilerine doğrudan şu şekilde ulaşıyorum: KENTATSU, HİTACHİ, FUNAİ, FUJİTSU GENERAL ve DAİKİN. Birkaç uluslararası şirkette çalıştım ve Gomel kentindeki markalarına göre hizmet kalitesinin özünü anladıkları ingilizce dilinde açıkladıktan sonra, bu şirket böyle ise distribütörlerine karşı harekete geçeceklerinden eminim. değilse, o zaman bu klimaları satan gerçek distribütöre Japon Klimalar LLC. Ürünün seri numaraları, tedarik zincirini sorunsuz bir şekilde takip etmelerine izin verecek, böylece en az ikisinden biri yakında gerçekleşecek: - hizmetin kalitesi keskin bir şekilde artacak ve kalifiye personel tarafından garanti hizmeti başlayacak veya - yukarıda listelenen markalardan bazılarının klimaları, bu şirketlerin gereksinimlerine uygun hizmet seviyesi sağlanana kadar Gomel'de bir süre satılmayı bırakacaktır.
2) Elbette tüketicinin korunması için hizmetle iletişim kuruyorum, çünkü satıcı tarafından desteklenmeyen 7 yıllık garanti dahil 1300 ruble ödedim.
3) Klima tarafından püskürtülen gazın toksisitesini kontrol etmek için Sıhhi ve Epidemiyolojik Servise veya Acil Durumlar Bakanlığı'na da başvuracağım, çünkü çocuklarımın bu gazlarla zehirlenmeyeceğinden emin olamıyorum.
Bu sorunun çözümünde ilerledikçe, şirketin potansiyel müşterilerini durumu daha iyi hale getirme konusundaki gelişmelerden haberdar etmek için bu incelemeyi güncelleyeceğim)))
Belarus'taki sıradan insanların, özellikle ticari olarak kendilerine karşı daha iyi bir tavrı hak ettiklerine eminim)))