Накопитель Kingston USB3.2 Gen 1 256GB DataTraveler Exodia Onyx
Дизайн с подвижным колпачком защищает USB-разъем Компактный матово-черный корпус Кольцо для легкого крепления к брелоку для ключей Улучшенный и функциональный дизайн Компактный матово-ч
Док-станция Orico PWD-7P отлично подойдет для владельцев ноутбуков: она позволяет расширить возможности подключения внешних устройств, используя всего лишь один порт USB-C 3.0 5 Гбит/с (или выше). На станции расположено:
3190 ₽
Адаптер 7artisans EF-EOS R, автофокус
Адаптер 7artisans EF-EOS R позволяет использовать объективы Canon EF-S и EF с камерами семейства EOS R. Поддерживает автофокусировку (в том числе функцию фокусировки по глазам) , автоэкспозицию , оптическую стабилизацию в объективе (при наличии)
Harika bir ekip! Satıcı-yönetici Daria'ya özel teşekkürler❤️. Çok sempatik, kayıtsız olmayan bir kız - önerdi, en iyi nasıl yapılacağını tavsiye etti, siparişi yerine getirmenin sonucundan çok memnun kaldım. Profesyonelliğiniz ve müşteri odaklılığınız için teşekkür ederiz!
Хотелось бы выразить огромную благодарность каждому сотруднику. Внимательный персонал, очень отзывчивые ребята. Хожу к вам регулярно заправлять картриджи.
Недавно делала фотографии на документы в вашем фотомаркете.Осталась в полном восторге.
Дизайнер Максим покорил моё сердце своим профессионализмом. Вернусь обязательно для заказа ретуши ❤
Baskısını sipariş ettiğim ve site / uygulama aracılığıyla ödediğim fotoğrafları ilk kez almıyorum. Her seferinde ortak bir kuyrukta durmanız ve herkesin bir şeyler yazdırmasını beklemeniz gerekiyor, ancak her şey zaten benim için basılmış ve ödenmiş olsa da, siparişi vermeniz yeterli, aslında bunun uğruna satıcınızın zamanından tasarruf etmek için çevrimiçi sipariş veriyorum. Bazen hazır ve ücretli siparişi almak için 20 dakikadan fazla beklemeniz gerekir!
Satıcıya neden hazır siparişleri kuyruksuz vermeyeceği sorulduğunda, sorunun özünü anlamadan "iyi fikir, yönetime vereceğim" tarzında dostça iletişim kurmaya başlamadı, ancak "kuyruksuz olanların kuyruğunu nasıl hayal ediyorsunuz?" ve sonunda diyaloğu kaba bir şekilde böldüm. Dava 5 Aralık 2024'teydi, satıcı kız.
Bence liderlik için bu çözülebilir bir konudur. Çalışanlarınıza daha az kolektif çiftlikle iletişim kurmalarını, beyin ve empatiyi dahil etmelerini + geri bildirim toplamalarını ve uygulamalarını iletmenizi rica ediyorum.
Zamandan tasarruf etmek için çevrimiçi sipariş veriyorlar, ayakta durup tüm siparişlerin sıfırdan tamamlanmasını beklemiyorlar.
Durum düzeltilene kadar bu şubede fotoğraf basmanızı tavsiye edemem.