11.05.2022'de bu yerdeydim, kredinin sağlanması konusunda danıştım. Çalışanlar, Rusya Merkez Bankası'ndan kredi geçmişi almaya rıza gösteriyorlar, ancak talebin kendisi oraya gitmiyor, tasarruf ediyorlar. Aynı zamanda kuruluşlar için ücretlidir.. Bunun yerine, MSI - ERIP web sitesindeki müşteri profilini kırmaya çalışıyorlar. Siteye girerler, verilen telefon numarasını giriş olarak girerler ve şifreyi değiştirmeye çalışırlar. Karşıda oturan müşterinin hemen önünde! Ancak müşteri, MSI'DAKİ profilini kırmaya çalıştıklarını görmüyor, çünkü monitör arka kısmı müşteriye dönük ve ekranda neler olup bittiğini görmüyor. Müşterinin telefonuna şifreyi değiştirmek için bir kod içeren bir SMS gelir. Zaten imzalanmış olan rızayı doğrulamak için SMS'DEKİ kodun kendilerine bildirilmesi gerektiğini söylüyorlar. Ayrıntıları anlamayan insanların yüzlerine küstahça yalan söylüyorlar. Merkez Bankası'na talepte bulunmak için sadece pasaport numarasına ihtiyacınız var. Müşteriye ek kod bildirilmesine gerek yoktur! Kodu SMS'DEN vermeyi reddettim ve şikayetçi bir kitap istedim. Müdür, onu kendi ofisinde bulamadığını söyledi. Polisi aradım ve oh, mucize! Kederli kitap, önümdeki masada sihirli bir şekilde gerçekleşti. Bir açıklama yazdım, anlıyorlar.
Arkadaşlar, dikkatli olun. Örneğin, bu palyaçolar burnunuzun önündeki internet bankacılığına da girebilirler. Ya da başka bir yere. Bu sharashkina ofisine değil, değerli kuruluşlarla iletişime geçin.
Çalışan Anadolu'ya işe karşı tutumu ve müşteriye olan saygısı, işe çok dikkat etmesi, işlerini bilen sorumlu çalışanlardan daha fazlası için büyük minnettarlığımı ifade ediyorum!Çok teşekkür ederim!